Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logischquote:Op donderdag 21 september 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn de meest overschatte stad van Europa
Zo
wtfquote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terechtquote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
Neem aan dat die bar de winst eerlijk over het personeel en zijn klanten verdeelt?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terecht
inclusief een buste van Marx
moesten wel gewoon ons eigen bier betalen
Ja dat snap ik ookquote:Op donderdag 21 september 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 21-09-2023 11:59:27 ]
quote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook
Even ter schaalvergelijking (zonder voorsteden):Wow. Die schaalvergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
Nooit geweten.
Was dat deze bar?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Eet smakelijk dame.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Broodje gezond. Sorry @:scrummie ik ga beginnen.
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat gebeurt al indirect door uitkeringstrekkers (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)
Istanbul?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.
jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was dat deze bar?
https://maps.app.goo.gl/eaNTdwHrgcfE3xeY6
@onlogischquote:Op donderdag 21 september 2023 12:52 schreef Nova het volgende:
[..]
De Europese kant van Istanbul beslaat een oppervlakte van ongeveer 1.830 vierkante kilometer.
Hey lieverdquote:Op donderdag 21 september 2023 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch komt er achter dat Berlijn een grote stad is.
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)quote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tijd niet gezien! Hoe gaat het met je?
Ik weet niet of je dit al eerder had gedeeld hier, maar ik lees het nu voor het eerst. Wat naar voor jou en je familie, gecondoleerd. Goed dat het inmiddels redelijk gaat, alhoewel kijken naar dat zooitje ongeregeld inderdaad niet moet helpen (wellicht op de lachspieren).quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Begrijpend lezen gaat je niet altijd even goed af.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch komt er achter dat Berlijn een grote stad is.
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit al eerder had gedeeld hier, maar ik lees het nu voor het eerst. Wat naar voor jou en je familie, gecondoleerd. Goed dat het inmiddels redelijk gaat, alhoewel kijken naar dat zooitje ongeregeld inderdaad niet moet helpen (wellicht op de lachspieren).
Als Feyenoorder ben ik ervaren met dit soort ellende en ik heb gemerkt dat wanneer ik er om ga lachen de wanhoop echt nabij is. Dat had ik voor het laatst toen Pratto op het veld waggelde.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.
en @:3rr0r ook bedankt uiteraard.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.
en @:3rr0r ook bedankt uiteraard.
Sterkte vriendquote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Moskou is echt debiel groot en niet te doen met autoquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.
Wat ontzettend klote ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd makker.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verdrietig, zo kort geleden ook nog. Sterkte.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vreselijk kut.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd maat.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet zo of @Drizzt al is langs geweest hé.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
Varkenshaasje in satésaus, met rijst en boontjes.
Ik gaat legge. Tot morgen.
Wat een boosheid moderator @onlogischquote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Aha zie hier een moderator die door de 'regels' het bos niet meer zietquote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Bah ellende. Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |