Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logischquote:Op donderdag 21 september 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn de meest overschatte stad van Europa
Zo
wtfquote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terechtquote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
Neem aan dat die bar de winst eerlijk over het personeel en zijn klanten verdeelt?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terecht
inclusief een buste van Marx
moesten wel gewoon ons eigen bier betalen
Ja dat snap ik ookquote:Op donderdag 21 september 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 21-09-2023 11:59:27 ]
quote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook
Even ter schaalvergelijking (zonder voorsteden):Wow. Die schaalvergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
Nooit geweten.
Was dat deze bar?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Eet smakelijk dame.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Broodje gezond. Sorry @:scrummie ik ga beginnen.
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat gebeurt al indirect door uitkeringstrekkers (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)
Istanbul?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.
jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was dat deze bar?
https://maps.app.goo.gl/eaNTdwHrgcfE3xeY6
@onlogischquote:Op donderdag 21 september 2023 12:52 schreef Nova het volgende:
[..]
De Europese kant van Istanbul beslaat een oppervlakte van ongeveer 1.830 vierkante kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |