Londen is al jaren Londen niet meer boomer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
Wat raad je dan aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Gecondoleerd nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Als je denkt dat in een metropool van 10 miljoen inwoners het overal voetbal ademt ben je walgelijk naïef.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.quote:
Disney?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.
“Animatie”, “voor het gezin”.quote:
Daar is vanaf volgend jaar ook Disney.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Animatie”, “voor het gezin”.
Doe mij dan maar gewoon lekker London.
Wat leuk!quote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil ook nog een tripje maken naar het Verenigd Koninkrijk voor mijn internationale paspoort afloopt
Ik denk aan Edinburgh
andere tips zijn altijd welkomquote:
@Scrummie @GGMMquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga lunchen, de klok is niet gaan rinkelen.
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Och Jezus, lees dit nu pas. Kom ik aan met mijn Happy Fridayquote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
Eet smakelijk allemaal maar wacht maar niet meer op mij met de lunch!
Voortaanquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?
VERLICHT ONS
Dat zullen we doen. Fijn weekend.quote:
Jij ook uiteraard!quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zullen we doen. Fijn weekend.
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga lunchen, de klok is niet gaan rinkelen.
Ga jij zijn taak nu overnemen???quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zullen we doen. Fijn weekend.
Wat klote maatquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Herman.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat klote maat
Gaan ze die klieren niet verwijderen?
Sterkte weer kerelquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Herman.
Vies dik varkenquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman.
Ik zit om 12:00 niet op een kantoor dus dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij zijn taak nu overnemen???
Iedere metro in de wereld is aids als een storing jou treft.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:07 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer moet wel eerlijk zeggen dat als die metro's in rotterdam storing hebben dat het wel echt pure aids is hoor.
nee hoor kan dan altijd in amsterdam de metro 52 pakken die rijdt altijdquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Iedere metro in de wereld is aids als een storing jou treft.
Nope.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee hoor kan dan altijd in amsterdam de metro 52 pakken die rijdt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
8,7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
British trash genotquote:
Groene curry met rijst en groene groenten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
@:Drizzt_DoUrden is afwezig.
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Risottoquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Pizza bbq chickenquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Gastquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |