Het is 20 seconden. In den tijd dat ik via m'n vader Viaplay beelden via de kabel had, moest ik precies 15 seconden de live timing pauzeren voordat ik het definitief kon finetunen met het moment dat de leider de volgende ronde in gaat. Nu is die optie er niet meer, dus zullen er nog wel een paar seconden bij zijn gekomen.quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, het is kabel, daardoor kan diegene bijna 10 seconden eerder zien wat er gebeurd en heeft daarnaast ook nog de feed wat nog sneller data geeft dan de beelden dus deelt bewust 10 seconden eerder dingen. Daarnaast begrijp ik dat degene eigenlijk alleen in het topic post als er iets in de data is dat 'schokkend' genoeg is om voor de rest te spoileren
Je bent het niet met me eens, maar brengt wel argumenten die niet slaan op wat ik zeg. Dan ben je het niet eens om de verkeerde redenen, of ben je gewoon aan het drammen om je gelijk te halen.quote:Op zondag 5 november 2023 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met je eens.
En meningen kunnen verschillen.
Ik wil niet mn gelijk halen - dat wil jij blijkbaar.quote:Op zondag 5 november 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent het niet met me eens, maar brengt wel argumenten die niet slaan op wat ik zeg. Dan ben je het niet eens om de verkeerde redenen, of ben je gewoon aan het drammen om je gelijk te halen.
Optie 1: iedereen blijft voortaan maar weg omdat er één user is die het leuk vindt om 20 seconden voor te lopen op de rest in een topicquote:Op zondag 5 november 2023 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wil niet mn gelijk halen - dat wil jij blijkbaar.
En ik vind het ergens een zinloze, kansloze discussie. Dat is een (mijn) mening.
Ik maak geen groot punt, ik reageer op jou dat jij er een punt van maakt.quote:Op zondag 5 november 2023 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Optie 1: iedereen blijft voortaan maar weg omdat er één user is die het leuk vindt om 20 seconden voor te lopen op de rest in een topic
Optie 2: die ene user past zich aan aan de rest zodat iedereen gewoon mee kan blijven posten zonder bang te zijn gespoilerd te worden.
Nou is het sowieso bijna onvermijdbaar dat je dingen leest voor je het ziet, maar als er maar 2-3 seconden tussen zit, is dat niet zo erg natuurlijk. En iedereen die in het topic zit weet ook gewoon dat dat kan gebeuren.
Als jij zegt al niet eens mee te doen omdat je weet dat je achter loopt, waarom maak je hier dan zo'n groot punt van?
Live is life.quote:Op zondag 5 november 2023 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk jij Live, Live-er of Lifest?
Bij de race zijn is het snelst, daarna kabel, daarna streamingquote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kabel is het snelst, daarna streaming.
Het individuele geval aanspreken en niet de rest van de users er mee opzadelenquote:Op zondag 5 november 2023 14:31 schreef Donna het volgende:
Ik snap @:Nattekat wel. Iemand die weet dat hij 15-20 sec voor loopt op de rest van het topic, echt letterlijk op iedereen die mee schrijft, die dan opzettelijk data post om de boel te verstieren is gewoon echt niet leuk.
Dat is iets anders dan dat er onderling 2-3 sec. verschil tussen de streams van iedereen zit. Dat is altijd zo en staat hier los van.
Wat je er aan zou moeten doen? Geen idee.![]()
Goed punt.quote:Op zondag 5 november 2023 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het individuele geval aanspreken en niet de rest van de users er mee opzadelen
CC heeft niet gemod in de live topics. Alleen NK ESF1 en ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:43 schreef tripel7 het volgende:
Beste mods, hoe moeten we weten of een bericht door jullie verwijderd is, of door de bekende, ongewenste "gast-mod"?
die edit was mooi op tijdquote:Op zondag 19 november 2023 08:53 schreef Sally het volgende:
[ Bericht 42% gewijzigd door Sally op 19-11-2023 13:16:07 ]
Lol... was weer gaan slapen na de race, net weer (een 2e keer) wakkerquote:
Excuus, mijn vraag is wat algemener, als er een post verwijderd is, is de enige manier om er achter te komen door wie of waarom dat gedaan is, dat aan jullie vragen? Niet mogen is wat anders dan niet doen, zoals in het verleden gebleken is.quote:Op zondag 19 november 2023 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
CC heeft niet gemod in de live topics. Alleen NK ESF1 en ik
Je kan altijd een mail/pm aan forum@fok.nl sturen.quote:Op maandag 20 november 2023 02:46 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Excuus, mijn vraag is wat algemener, als er een post verwijderd is, is de enige manier om er achter te komen door wie of waarom dat gedaan is, dat aan jullie vragen? Niet mogen is wat anders dan niet doen, zoals in het verleden gebleken is.
Ik denk een naam die voor Russell vaak gebruikt wordt eigenlijk niet door de beugel kan, maar dat is mijn mening. Bowling Bottas zou dan wel kunnen bijvoorbeeld. Raging Russell?quote:Op maandag 20 november 2023 09:49 schreef THEFXR het volgende:
ik ben even het spoor zoek welke bijnamen je voor de coureurs mag gebruiken?
vroeger gebruikte we toch weleens crashtest dummy en Maldedano had ook een paar bijnamenquote:Op maandag 20 november 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk een naam die voor Russell vaak gebruikt wordt eigenlijk niet door de beugel kan, maar dat is mijn mening. Bowling Bottas zou dan wel kunnen bijvoorbeeld. Raging Russell?
Pikkie Blinders?quote:Op maandag 20 november 2023 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk een naam die voor Russell vaak gebruikt wordt eigenlijk niet door de beugel kan, maar dat is mijn mening. Bowling Bottas zou dan wel kunnen bijvoorbeeld. Raging Russell?
Crashtappen was ook populair. Vond hem zelf flauw, maar kwetsend was het niet heel erg.quote:Op maandag 20 november 2023 09:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger gebruikte we toch weleens crashtest dummy en Maldedano had ook een paar bijnamen
Uiteindelijk is de manier waarop die vrijheid misbruikt werd door een bepaalde groep de reden geweest om een grens te trekken (in 2021 volgens mij al). Ik deed er net zo goed aan mee, die koosnaampjes, maar uiteindelijk wogen de nadelen iets te zwaar. Dat is dus al een tijdje terug besloten, maar naleving liet nog de wensen over tot een paar weken terug.quote:Op maandag 20 november 2023 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crashtappen was ook populair. Vond hem zelf flauw, maar kwetsend was het niet heel erg.
Denk dat de quote beter bij deze reactie had gepast?quote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de manier waarop die vrijheid misbruikt werd door een bepaalde groep de reden geweest om een grens te trekken (in 2021 volgens mij al). Ik deed er net zo goed aan mee, die koosnaampjes, maar uiteindelijk wogen de nadelen iets te zwaar. Dat is dus al een tijdje terug besloten, maar naleving liet nog de wensen over tot een paar weken terug.
Het is alles of niets, dus nu is het niets. We gaan geen heel boekwerk opstellen van wat wel en niet goed is.
quote:Op maandag 20 november 2023 09:49 schreef THEFXR het volgende:
ik ben even het spoor zoek welke bijnamen je voor de coureurs mag gebruiken?
het is duidelijk, vind het alleen kinderachtig overkomen, alsof die regel voor kinderen bedoelt is.quote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de manier waarop die vrijheid misbruikt werd door een bepaalde groep de reden geweest om een grens te trekken (in 2021 volgens mij al). Ik deed er net zo goed aan mee, die koosnaampjes, maar uiteindelijk wogen de nadelen iets te zwaar. Dat is dus al een tijdje terug besloten, maar naleving liet nog de wensen over tot een paar weken terug.
Het is alles of niets, dus nu is het niets. We gaan geen heel boekwerk opstellen van wat wel en niet goed is.
Eigenlijk beidenquote:Op maandag 20 november 2023 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk dat de quote beter bij deze reactie had gepast?
[..]
Hoe sommige koosnaampjes werden gebruikt was kinderachtig, dus het moest wel zo.quote:Op maandag 20 november 2023 10:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is duidelijk, vind het alleen kinderachtig overkomen, alsof die regel voor kinderen bedoelt is.
Het zal denk ik wel wat wennen worden voor de volwassen users, zelf kom ik op meerdere forums, waar het wel kan. dus het is niet gemakkelijk om het per forum te onthouden.quote:Op maandag 20 november 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe sommige koosnaampjes werden gebruikt was kinderachtig, dus het moest wel zo.
Dank voor de wijziging, ik twijfelde al heel erg of ik het echt leuk vond. Maar besloot door te scrollen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[ Bericht 97% gewijzigd door Nattekat op 01-02-2024 20:21:15 ]
Wat moet mijn post daar in KLB?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zag dit al voorbijkomen in F1
[..]
Dank.quote:
Lijkt mij duidelijk waarom die reactie verwijderd is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie mijn reactie op ChevyCaprice heeft verwijderd en waarom.
Nou. Hij ging hartstikke viral. Inhoudelijk een prima bijdrage.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk waarom die reactie verwijderd is.
Ik zou 'm zelfs als crewbash kunnen beschouwen. Dus inderdaad een prima bijdrage.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Hij ging hartstikke viral. Inhoudelijk een prima bijdrage.
Ach welnee, ChevyCaprice is geen crew binnen F1. Gewoon een zeer matige user, niks meer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou 'm zelfs als crewbash kunnen beschouwen. Dus inderdaad een prima bijdrage.
Chevy is een mod. Ongeacht waar hij mod is. Hou die gedachte goed vast.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach welnee, ChevyCaprice is geen crew binnen F1. Gewoon een zeer matige user, niks meer.
Dat mag hij dan ook zelf wel in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chevy is een mod. Ongeacht waar hij mod is. Hou die gedachte goed vast.
Heb je dat hem ook verteld?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat zelf niet helemaal door heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
die houden we vast, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
F1 / F1 Shownieuws! #3quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:15 schreef Tarado het volgende:
Ik had een shownieuws item maar dat topic is ter ziele?
[ twitter ]
oppelostquote:
(Live topic van de F1)quote:
Opgelostquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
(Live topic van de F1)
Kan deze user in de shredder?
Zie ook zn PoHi - en ik heb her en der gerapporteerd...
Ik hou niet zo van het gescheld met k*nker en dat gerefereer aan WOII.
U is geweldigquote:
Huh watquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
he we hebben een nieuwe mod er bij
@:esf1gamer ben je nog minder vaak alleen
Was een noodgevalletjequote:Op woensdag 28 februari 2024 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
he we hebben een nieuwe mod er bij
@:esf1gamer ben je nog minder vaak alleen
ja via een omweg kan ik het zien, toch weinig behoefte aan trouwens gezien het oeuvrequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Was een noodgevalletje![]()
![]()
Deze user postte overal en nergens waar hij niet thuis hoort, een hoop bagger zullen we maar zeggen![]()
Jij zou kunnen zien wat er weg is toch? (live topic van de race, de link had ik laten staan maar de eventuele quote-mention onklaar gemaakt)
Ik dacht het alquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja via een omweg kan ik het zien, toch weinig behoefte aan trouwens gezien het oeuvre
kijk nog liever naar mn vaatwasser die rustig water omhoog spettertquote:
Waarom? Het is algemeen F1 nieuws, dat mag toch besproken worden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:52 schreef Sally het volgende:
F1 / [F1 Algemeen] F1 2024 #892 goh
Kan er weer een modbreak komen of zo...?
Want:
[..]
De manier waarop werd wat grimmiger.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:22 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Waarom? Het is algemeen F1 nieuws, dat mag toch besproken worden?
Beetje broer en zus ruzie. Kunnen niet met of zonder elkaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
De manier waarop werd wat grimmiger.
Eh nou, zo kijk ik er dan ook niet naar, en ja - Katje en ik kunnen ook vaak ruzieen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:26 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Beetje broer en zus ruzie. Kunnen niet met of zonder elkaar.
Zo kijk ik er ook tegen aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:26 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Beetje broer en zus ruzie. Kunnen niet met of zonder elkaar.
Zo kijk ik er niet tegenaan. Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook tegen aan.
Zolang ze elkaar niet gaan uitschelden, dan is het prima.
Het is gewoon tijd dat de F1 motoren morgen gaan brullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
Ik ga de knuppel in het hoenderhok gooien, en ik hoop dat het wel een integere reactie en constructieve feedback gaat worden.
En ik hoop dat ik het openlijk aan mag kaarten.Ik vind het leuk om jou te vermoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mijn mening over de huidige koers richting de ijsberg van de F1 staat natuurlijk los van dit forum zelf
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou, dan mag je de kritische ondertoon van mijn constructieve feedback wel in je zak steken, en proberen iets meer motivatie ten toon te spreiden? En dan niet motivatie om nog negatiever te zijn over een sport waar we allebei fan van zijn.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om jou te vermoeien
Maar mijn mening over de huidige koers richting de ijsberg van de F1 staat natuurlijk los van dit forum zelf
Als er een keer goed nieuws is, zal je me echt wel op een positieve manier zien reageren, ben niet zo'n ouwe zeikstraal die spelende kinderen van z'n gazon stuurtquote:Op woensdag 28 februari 2024 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dan mag je de kritische ondertoon van mijn constructieve feedback wel in je zak steken, en proberen iets meer motivatie ten toon te spreiden? En dan niet motivatie om nog negatiever te zijn over een sport waar we allebei fan van zijn.....
Edit: en bedankt dat je het zo sportief oppakt, trouwens![]()
![]()
(ja, serieus)
Nu ja, als ik je af en toe die rants zie geven... Je houdt soms gewoon niet op!quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er een keer goed nieuws is, zal je me echt wel op een positieve manier zien reageren, ben niet zo'n ouwe zeikstraal die spelende kinderen van z'n gazon stuurt
En uiteindelijk kijk ik toch die bende weer, veel mooie F1 herinneringen zijn icm FOK!.
En al lijkt het soms anders, ik ben echt niet het type dat het slechtste in mensen ziet. Je zou een eerst gigantische ruzie met me kunnen hebben, en bij wijze van spreken later een gezellige avond in de kroeg met me kunnen hebben. Denk dat ik je anders allang zat was geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, als ik je af en toe die rants zie geven... Je houdt soms gewoon niet op!
En ook soms bij hoog en bij laag bij jouw mening wil blijven....
Is dat dan wel 'des mods' in een objectieve zin?
Want daar ga ik zelf dan wel aan twijfelen, die objectiviteit. Sorry dat ik het zegKoppig is het woord waar je naar zoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan komt de vraag, vertrouw je iemand die elk hersenspinsel zonder enige vorm van filter neer kwakt nou echt minder dan iemand die allles voor zichzelf houdt? Dat wij die broer-zus ruzie hebben betekent niet meteen dat ik je nu niet te woord kan staan oid, en het scheelt toch weer opgepropte frustraties.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou ja, koppig... mss zoiets.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koppig is het woord waar je naar zoekt
En dan komt de vraag, vertrouw je iemand die elk hersenspinsel zonder enige vorm van filter neer kwakt nou echt minder dan iemand die allles voor zichzelf houdt? Dat wij die broer-zus ruzie hebben betekent niet meteen dat ik je nu niet te woord kan staan oid, en het scheelt toch weer opgepropte frustraties.
Ik ben geen ram, maar hart op de tong past wel helemaal. En dat geldt niet alleen onlinequote:Op woensdag 28 februari 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, koppig... mss zoiets.
Maar van een mod verwacht ik wellicht toch wat meer terughoudendheid? Meer nuance ipv alles zo neerkwakken.
Of ben je net als ik een Ram, hart op de tong?Of een Boogschutter wellicht
![]()
![]()
Nu ja, ik vroeg me af of je het allemaal nog wel leuk vond. Dat blijkt dus wel uit je antwoord in post #274 - als ik die goed lees?
Nogmaals dank dat je het wel serieus op hebt genomen, in gesprek bent gegaan, en ook zo sportief hebt opgevat als dat ik het ook wel bedoeld had.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen ram, maar hart op de tong past wel helemaal. En dat geldt niet alleen online
(gewoon weten wanneer je een grens moet trekken)
Als ik het niet meer leuk zou vinden, was ik er allang mee gestopt, zo principieel ben ik dan ook wel weer.
whats wrong with that??quote:
Niets!quote:
hmm... das geen boogschutter eigenschapquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Niets!
Ik meende echter een zekere starre manier van communiceren te herkennen zoals bij mn vader
Tussen ons was haat en nijd
Iig wel jennend. En norsquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... das geen boogschutter eigenschap
Ik herken mij niet in deze bewoordingenquote:
Oke Oke. Generalisering ....quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in deze bewoordingen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oke Oke. Generalisering ....
En nou weer F1 dan?
En dan ook nog daddy issues.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Niets!
Ik meende echter een zekere starre manier van communiceren te herkennen zoals bij mn vader
Tussen ons was haat en nijd
Ja. Leuk toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan ook nog daddy issues.
Wat een topic.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:45 schreef Tarado het volgende:
Het wordt echt tijd dat F1 gaat beginnen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. Leuk toch?
Heb iig maar eens mijn irritaties uitgesproken. Jij ook dus.
Fijne dag hè?
[..]
quote:
yeah yeah.quote:
En dit onderwerp is groot genoeg voor een eigen topic, zo simpel is het.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat toch over F1, het is meer dan alleen racen.
Topictitel: Keeping Up With The Carkrashiansquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dit onderwerp is groot genoeg voor een eigen topic, zo simpel is het.
Geregeldquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Topictitel: Keeping Up With The Carkrashians
Niet zelf verzonnen maar vond het wel een leuke van @:MarinaHyde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |