https://nos.nl/artikel/25(...)verschrijdend-gedragquote:Horner mag aanblijven als teambaas Red Bull na onderzoek grensoverschrijdend gedrag
Christian Horner blijft teambaas van Red Bull Racing, de succesvolle Formule 1-renstal van Max Verstappen. Dat heeft het team in een verklaring bekendgemaakt.
Naar de 50-jarige Brit liep een onderzoek wegens grensoverschrijdend gedrag jegens een vrouwelijk teamlid. Waar hij precies van wordt beschuldigd, is niet duidelijk.
Horner heeft de aantijgingen altijd tegengesproken. Het besluit betekent dat Verstappen komend weekeinde in Bahrein het nieuwe seizoen gewoon begint met Horner aan de pitmuur. De twee werken al acht seizoenen succesvol samen.
Horner is vanaf de entree van de renstal in de Formule 1 in 2005 al teambaas bij Red Bull Racing, dat zich met het geld van de Oostenrijkse energiedrankjesfabrikant Red Bull van een team met een rebels imago tot een uiterst succesvolle renstal heeft ontwikkeld.
Onder Horners leiding veroverde Red Bull Racing zeven wereldtitels bij de rijders (vier voor de Duitser Sebastian Vettel en drie voor Verstappen) en zes kampioenschappen bij de constructeurs.
Er lag een grote druk op de Britse renstal om voor de start van het seizoen duidelijkheid te verschaffen in de affaire rond de teambaas. Onder meer Ford, dat vanaf 2026 de motorleverancier van Red Bull Racing wordt en nu als partner bij het team is betrokken, riep op tot openheid van zaken.
Ja joh mensen, dat was een minuut eerder al gepost.quote:
Televaag doet zijn naam eer aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen met hersens had dit al zien aankomen.
Telegraaf staat er weer eens lekker op ook
De mentions vlogen me al om de oren en hier was het ook al in beide topics gemeld jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja joh mensen, dat was een minuut eerder al gepost.
Hebben Lewis en Toto al gereageerd?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)verschrijdend-gedrag
En door
Hoezo? Er was toch gewoon een klacht en een onderzoek zoals ze gemeld hebben?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Telegraaf staat er weer eens lekker op ook
Hou op joh. Dit werd buiten alle redelijke proporties opgeblazen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Er was toch gewoon een klacht en een onderzoek zoals ze gemeld hebben?
Albon ligt vast bij Williams. Dat is de reden dat hij volgend seizoen niet naar Red Bull Racing kan, zoals Marko gezegd heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Antonelli in de Williams en Albon in de Mercedes? Alleen zal Albon ook geen genoegen nemen met slechts een 1-jarig contract neem ik aan.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hebben Lewis en Toto al gereageerd?
Vertel..quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou op joh. Dit werd buiten alle redelijke proporties opgeblazen.
Heerlijk makkelijk hè achteraf dit roepenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken jou al langer dan vandaag en weet dat ik hier niet verder op in moet gaan om een kansloze discussie te vermijden.quote:
Ben het niet vaak met je eens, maar nu welquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk hè achteraf dit roepen
Patdon?quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken jou al langer dan vandaag en weet dat ik hier niet verder op in moet gaan om een kansloze discussie te vermijden.
Leuk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel
Nog 1 dagquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:56 schreef Managarm het volgende:
Nog twee dagen, veel leuker dan dat geleuter (punt intended).
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou op joh. Dit werd buiten alle redelijke proporties opgeblazen.
Kansloosquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ x ]
Van Haren blijft in ieder geval volhouden dat er wat gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |