Voor iemand die toe is aan een volgende stap (gezin met kindjes) is het wat raar om een 20-jarige uit te nodigen. De meeste jongeren op die leeftijd zitten daar nog niet op te wachten (denk ik).quote:Op donderdag 21 december 2023 09:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat niemand het over wetten heeft...
Maar als jij de vergelijking maakt met 40-49 moet je die ook kunnen maken met 10-19. Tenzij je begrijpt dat vergelijken zinloos is.
Ik vind het zelf ook apart dat Saul als 29-jarige een relatie zou willen met een 20-jarige Amy Rose. Je ziet dat zij een stuk minder volwassen en rijp is. Hij moet het verder zelf weten, maar ik vind er evengoed wat van.
Ja het komt zo kinderlijk over.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:47 schreef Revanches het volgende:
Wat is die Benjamin onsympathiek zeg. ' Normaal zou ik iemand ghosten, maarja dat kan nu niet. ' En dit normaal gedrag vinden ook.
Nee, hij volgt gewoon zijn lulquote:Op donderdag 21 december 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vindt hij haar ook te jong maar je moet voor het programma wel een x aantal mensen uitnodigen, hè?
Ja, laten we een partner (als eerste) selecteren op een geweldig karakter. Fijne broer-zus relatie.quote:
Is altijd een lelijk eendje geweest en sinds 2 jaar heeft hij aanspraak.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:34 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja het komt zo kinderlijk over.
Vind hem totaal niet sociaal ook, beetje ongemakkelijk in contact met mensen. Alsof hij nooit rekening heeft moeten houden met mensen en weinig menselijk contact heeft gehad. Raar ventje is het.
Hij kiest ook zijn ex uit. Je maakt mij niet wijs dat hij zo weinig aanmeldingen had dat ie niet de 'luxe' had om zijn ex te en een jong grietje niet uit te nodigen. Ook nul diepgang te ontdekken...quote:Op donderdag 21 december 2023 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, laten we een partner (als eerste) selecteren op een geweldig karakter. Fijne broer-zus relatie.
Het is na vorig seizoen wel bekend geworden dat deelnemers niet geheel vrije keuze hebben. Sowieso kiest/nodigt de productie een aantal mensen uit, waaruit de kandidaat vervolgens een bepaald aantal MOET kiezen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij kiest ook zijn ex uit. Je maakt mij niet wijs dat hij zo weinig aanmeldingen had dat ie niet de 'luxe' had om zijn ex te en een jong grietje niet uit te nodigen. Ook nul diepgang te ontdekken...
Dit. Het programma is gewoon een beetje verpest.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is na vorig seizoen wel bekend geworden dat deelnemers niet geheel vrije keuze hebben. Sowieso kiest/nodigt de productie een aantal mensen uit, waaruit de kandidaat vervolgens een bepaald aantal MOET kiezen.
Achteraf krijgen de deelnemers wel alle brieven in handen.
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit. Het programma is gewoon een beetje verpest.
Oh, apart. Ik dacht dat het zoals bij Boer zoekt vrouw ging.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is na vorig seizoen wel bekend geworden dat deelnemers niet geheel vrije keuze hebben. Sowieso kiest/nodigt de productie een aantal mensen uit, waaruit de kandidaat vervolgens een bepaald aantal MOET kiezen.
Achteraf krijgen de deelnemers wel alle brieven in handen.
De vraagt blijft natuurlijk wel: heeft die ex op eigen initiatief een videoboodschap ingestuurd of heeft de productie aan hem gevraagd of hij niet toevallig een welwillende ex heeft?quote:Op donderdag 21 december 2023 14:58 schreef alpeko het volgende:
[..]daar gaat mijn vertrouwen in oprechte televisie
De deelnemers hebben in elk geval niet allemaal per se zelf geschreven. Er wordt ook actief ‘gecast’. Er verschenen ook wel verhalen van mensen die benaderd waren door de productie van dit programma. Op zich iets dat niemand verbaast, toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vraagt blijft natuurlijk wel: heeft die ex op eigen initiatief een videoboodschap ingestuurd of heeft de productie aan hem gevraagd of hij niet toevallig een welwillende ex heeft?
Het laatste zeker.![]()
Nope. Maar volgens mij heeft de productie ook nooit beweerd dat het zo zou gaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, apart. Ik dacht dat het zoals bij Boer zoekt vrouw ging.
Casten is bekend, maar is die ex dan ook nep?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De deelnemers hebben in elk geval niet allemaal per se zelf geschreven. Er wordt ook actief ‘gecast’. Er verschenen ook wel verhalen van mensen die benaderd waren door de productie van dit programma. Op zich iets dat niemand verbaast, toch?
Nou het zou me niet verbazen als ze haar benaderd hebben. Leek me wel een poppetje dat wellicht in Insta zit of zo en dat de productie haar na wat speurwerk in het verleden van die deelnemer, in de smiezen had als willige ex.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Casten is bekend, maar is die ex dan ook nep?
joshua lijkt gewoon vriendelijk te reageren op alles. beetje te vriendelijk en enthousiast.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is toch totaal geen chemie bij Benjamin en Joshua?
ze zegt het bovendien ook nog heel raar/irritant. "ik moet de liefde leren"quote:Op donderdag 21 december 2023 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat je 1x zegt dat je nog wat moet leren in de liefde oke.... mmaar we hebben het nu al 10x gehoord lol dan wordt het wel wat minder aantrekkelijk
Ja klopt beetje als een babyquote:Op donderdag 21 december 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze zegt het bovendien ook nog heel raar/irritant. "ik moet de liefde leren"
Vooral over Joshua zelf. Maakt hem niet uit in welk programma of welke setting. Als hij maar centraal staat.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Joshua zou graag een eigen reality serie over bv z’n lunchroom willen.
Wat een moeizaam mens met d'r 'ik wil de liefde leren' x20 keerquote:Op donderdag 21 december 2023 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gebit van Margreet is één ding.
Rode lippenstift accentueert de ellende alleen nog veel meer.
En weer wederom: werkend in de psychologie oid en dan zelf issues hebben. Check.
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een moeizaam mens met d'r 'ik wil de liefde leren' x20 keer
Tineke?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.
Dat vond ik juist wel grappig, zo'n grapje. Beetje relativeren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:06 schreef scrub_nurse het volgende:
boh, de opmerking van Joshua toen Benjamin zei dat hij deze verrassing nooit meer ging vergeten: ja ik financieel ook niet, nouja zeg
Ik heb dat gevoel juist wel dat er chemie is, vind Benjamin ook stukken leuker overkomen dan dat ik hem in aflevering 1 vond. Heeft een type als Joshua juist wel nodig om een beetje op sleeptouw genomen te worden zodat hij zelf niet de regie in handen kan nemen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is toch totaal geen chemie bij Benjamin en Joshua?
Vermoeiend jaquote:Op donderdag 21 december 2023 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat je 1x zegt dat je nog wat moet leren in de liefde oke.... mmaar we hebben het nu al 10x gehoord lol dan wordt het wel wat minder aantrekkelijk
Margreet was de date van Guido.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.
Relativeren?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel grappig, zo'n grapje. Beetje relativeren.
Nee hoor juist niet. Dan zou je juist zeggen: Oh, dat betaal ik effe, dat doet me niks zo'n bedrag. Er is geen patsen aan, want iedereen weet wel dat dat duur is.quote:
In welke zin is dat relativeren? Wat relativeert ie precies?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor juist niet. Dan zou je juist zeggen: Oh, dat betaal ik effe, dat doet me niks zo'n bedrag. Er is geen patsen aan, want iedereen weet wel dat dat duur is.
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:22 schreef prunus het volgende:
Een 29-jarige met een 20-jarige, ik vind daar wel wat van.
mentaal en qua volwassenheid zit er wel iets meer verschil tussen 20-29 dan bij 40-52. Over het algemeen danquote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?
quote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?
quote:Op woensdag 20 december 2023 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 49-jarige met een 40-jarige ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |