Vooral over Joshua zelf. Maakt hem niet uit in welk programma of welke setting. Als hij maar centraal staat.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Joshua zou graag een eigen reality serie over bv z’n lunchroom willen.
Wat een moeizaam mens met d'r 'ik wil de liefde leren' x20 keerquote:Op donderdag 21 december 2023 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gebit van Margreet is één ding.
Rode lippenstift accentueert de ellende alleen nog veel meer.
En weer wederom: werkend in de psychologie oid en dan zelf issues hebben. Check.
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een moeizaam mens met d'r 'ik wil de liefde leren' x20 keer
Tineke?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.
Dat vond ik juist wel grappig, zo'n grapje. Beetje relativeren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:06 schreef scrub_nurse het volgende:
boh, de opmerking van Joshua toen Benjamin zei dat hij deze verrassing nooit meer ging vergeten: ja ik financieel ook niet, nouja zeg
Ik heb dat gevoel juist wel dat er chemie is, vind Benjamin ook stukken leuker overkomen dan dat ik hem in aflevering 1 vond. Heeft een type als Joshua juist wel nodig om een beetje op sleeptouw genomen te worden zodat hij zelf niet de regie in handen kan nemen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Is toch totaal geen chemie bij Benjamin en Joshua?
Vermoeiend jaquote:Op donderdag 21 december 2023 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat je 1x zegt dat je nog wat moet leren in de liefde oke.... mmaar we hebben het nu al 10x gehoord lol dan wordt het wel wat minder aantrekkelijk
Margreet was de date van Guido.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben haar naam kwijt, noemde haar Margreet.
Relativeren?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel grappig, zo'n grapje. Beetje relativeren.
Nee hoor juist niet. Dan zou je juist zeggen: Oh, dat betaal ik effe, dat doet me niks zo'n bedrag. Er is geen patsen aan, want iedereen weet wel dat dat duur is.quote:
In welke zin is dat relativeren? Wat relativeert ie precies?quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor juist niet. Dan zou je juist zeggen: Oh, dat betaal ik effe, dat doet me niks zo'n bedrag. Er is geen patsen aan, want iedereen weet wel dat dat duur is.
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:22 schreef prunus het volgende:
Een 29-jarige met een 20-jarige, ik vind daar wel wat van.
mentaal en qua volwassenheid zit er wel iets meer verschil tussen 20-29 dan bij 40-52. Over het algemeen danquote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?
quote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 52-jarige Marco met een 40-jarige Joyce in Noorwegen. Daar vind je ook wat van?
quote:Op woensdag 20 december 2023 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 49-jarige met een 40-jarige ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |