Nee zoiets idd... hij lijkt tot nu toe alles wel lollig te vinden, maar heb ook het idee dat hij heel stellig kan zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat hij nog niet zo diep heeft nagedacht over alles.
Ja vind ik ook, echt zo’n lieverd die niemand wat verkeerd doet. ❤quote:Op woensdag 20 december 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind Nicky echt een schathoop dat hij snel leuke man vindt. Heb trouwens geen gay vibe bij hem. Kon ook zo een hetero man zijn. Bedoel er niks mee valt me op
Bij Bart bedoel je? Ik vroeg het me ook al af, het ziet er vreemd uit.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Heeft ie bloed op zijn kop of een tatoe
Ja of een soort moedervlek misschienquote:Op woensdag 20 december 2023 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Bij Bart bedoel je? Ik vroeg het me ook al af, het ziet er vreemd uit.
Oh is datpersoneel zelfs ik dacht een groepje vrienden. Zou dat zelf slecht trekken iedere avond. Vooral om elkaar te leren kennen inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
Kan Marco voor die paar dagen niet gewoon met zijn dates aan tafel gaan eten,
zonder het personeel er continu bij?
Het zag er zo donker uit toen het me gisteren opviel. Ik zal vandaag nog eens oplettenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja of een soort moedervlek misschien
In de scene in de douche zie je het heel goed en vaak. Of heb je dat al gezien hahaha vette inspectiequote:Op woensdag 20 december 2023 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Het zag er zo donker uit toen het me gisteren opviel. Ik zal vandaag nog eens opletten
(zit vertraagd te kijken vandaag).
Straks gaat het net als bij Joy afgelopen zomer, dat zijn date met een personeelslid gaat datenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh is datpersoneel zelfs ik dacht een groepje vrienden. Zou dat zelf slecht trekken iedere avond. Vooral om elkaar te leren kennen inderdaad
dat heb ik nog niet gezien. of ik heb het verdrongen. ik vond bart die uit bed kwam al heel erg veelquote:Op woensdag 20 december 2023 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
In de scene in de douche zie je het heel goed en vaak. Of heb je dat al gezien hahaha vette inspectie
quote:Op woensdag 20 december 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
Saul date met vrouwen zolang z'n moeder leeft.
Buiten niet, maar binnenshuis iets dat op een zonnebril lijkt is not done.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:48 schreef Blues het volgende:
Niemand die de meekleurende brillenglazen van Bagt irritant vind?
Een 49-jarige met een 40-jarige ook?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:22 schreef prunus het volgende:
Een 29-jarige met een 20-jarige, ik vind daar wel wat van.
Ken ik 'natuurlijk' niet hoorquote:Op woensdag 20 december 2023 23:21 schreef loveli het volgende:
[..]
https://i2-prod.mirror.co(...)Y-Channing-Tutum.jpg
Channing Tutum, natuurlijk.
Hij doet mij de hele tijd aan Paul de Leeuw denken. En niet alleen vanwege zn kale kop.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bagt lijkt op iemand..... niet qua kaal hoofd of baard maar in de face
Is het niet Sissi als in Prinses Sissi?quote:Op woensdag 20 december 2023 21:54 schreef matthijst het volgende:
Nicky heeft in z'n zelfhulpboek gelezen dat hij "iedereen de liefde moet gunnen". Terug naar z'n hondje "Sissy"![]()
19-jarige met een 10-jarige kan gewoon?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Een 49-jarige met een 40-jarige ook?
Dit heb ik gemist. Wanneer zei hij dat?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:47 schreef Revanches het volgende:
Wat is die Benjamin onsympathiek zeg. ' Normaal zou ik iemand ghosten, maarja dat kan nu niet. ' En dit normaal gedrag vinden ook.
Je weet donders goed dat daar wetten voor zijn die dat verbieden, maar 9 jaar leeftijdsverschil op een latere leeftijd is volgens mij nooit een probleem.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:05 schreef Cirilico het volgende:
19-jarige met een 10-jarige kan gewoon?
volgens mij in de eerste aflevering al.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Wanneer zei hij dat?
Net voordat hij Nicky wegstuurde.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat niemand het over wetten heeft...quote:Op donderdag 21 december 2023 09:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat daar wetten voor zijn die dat verbieden, maar 9 jaar leeftijdsverschil op een latere leeftijd is volgens mij nooit een probleem.
Misschien vindt hij haar ook te jong maar je moet voor het programma wel een x aantal mensen uitnodigen, hè?quote:Op donderdag 21 december 2023 09:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook apart dat Saul als 29-jarige een relatie zou willen met een 20-jarige Amy Rose. Je ziet dat zij een stuk minder volwassen en rijp is. Hij moet het verder zelf weten, maar ik vind er evengoed wat van.
Als je de foto ziet van voor z’n kaakoperatie, dan zie je dat het echt een Sjonnie was.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij in de eerste aflevering al.
Hij komt over als een rare snuiter, om het maar zo vriendelijk mogelijk te zeggen.
Waarschijnlijk wel, maar dit past beterquote:Op donderdag 21 december 2023 08:02 schreef Cirilico het volgende:
Joshua. :
Is het niet Sissi als in Prinses Sissi?
De eerste helft van de eerste aflevering.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |