Het is een simpele man. Verbaast me weinig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja ik snap wel dat het daar zo werkt, om de een of andere vage reden, maar je kunt het toch niet maken om
vrouwen speciaal voor jou langs te laten komen en ze dan alleen in zo'n hutje leggen en 's nachts 200 meter in
de vrieskou over een enkelbreek-pad te laten glijden op zoek naar de plee? dan regel je desnoods iets van een
chemisch toilet of zo, dat je binnen kunt plaatsen. of als laatste optie desnoods een Dixie die naast de deur staat.
ik vraag me ineens af of je dan ook nog kans hebt dat je eindelijk bij nacht en ontij op die plee aankomt en dat
guido daar dan doodleuk met een donald duck op schoot zit te kakken
en dan ook nog zo'n assertieve vrouw erbij met 'maar wij weten nog niks van jou'quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die hele tafel vol bij Marco, ik zou wel zenuwachtig worden als ik mezelf dan geheel moet voorstellen, in meer dan een paar zinnen.
Ik vraag me inderdaad of een wc daar onmogelijk is of slechts 'lastig om te realiseren'quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja ik snap wel dat het daar zo werkt, om de een of andere vage reden, maar je kunt het toch niet maken om
vrouwen speciaal voor jou langs te laten komen en ze dan alleen in zo'n hutje leggen en 's nachts 200 meter in
de vrieskou over een enkelbreek-pad te laten glijden op zoek naar de plee? dan regel je desnoods iets van een
chemisch toilet of zo, dat je binnen kunt plaatsen. of als laatste optie desnoods een Dixie die naast de deur staat.
ik vraag me ineens af of je dan ook nog kans hebt dat je eindelijk bij nacht en ontij op die plee aankomt en dat
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Die vrouw was precíes het moment dat ik plaatsvervangend zenuwachtig werd.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
en dan ook nog zo'n assertieve vrouw erbij met 'maar wij weten nog niks van jou'
Ik vind het ook wel benauwend dat ze zeggen élke avond samen te eten. Sorry dat zou ik echt niet trekken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw was precíes het moment dat ik plaatsvervangend zenuwachtig werd.
Ja, is nu rond de 14 jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Marco een kind heeft?
Op die grote foto zie je die overleden vriendin met een kind op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De blonde versie, idd.quote:Op woensdag 20 december 2023 04:34 schreef Flow3r het volgende:
Ik krijg Ruud de Wild vibes bij die Marco
Ze zaten op de bank een film op een streamingsdienst uit te zoeken, zij wilde geen film over Hitler, ze krijgt nachtmerries van die manquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waar was Amy Rose nou bang voor Hitler? Ik zag het niet ik hoorde het alleen
Ah.quote:Op woensdag 20 december 2023 07:54 schreef Cirilico het volgende:
En die Joshua is ook om te kotsen. Walst naar binnen en over iedereen heen. Dit is het derde programma (Bed & Breakfast; Steenrijk, Straatarm) waar hij aan meedoet dus die is gecast voor de aandacht.
Dat van Steenrijk kan ik niet verifiëren overigens, zag dat op Twitter. Maar B&B op de NPO heeft ie sowieso gedaan.quote:
Oh bedankt nu snap ik de context. Ik dacht alquote:Op woensdag 20 december 2023 07:10 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ze zaten op de bank een film op een streamingsdienst uit te zoeken, zij wilde geen film over Hitler, ze krijgt nachtmerries van die man
Ik houd van Petri, snap niet waarom mensen zo fel op haar waren. ❤quote:Op woensdag 20 december 2023 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren was Petri bij Boerderij van Dorst. Wat een tof mens is het toch!
Denk dat hij nog niet zo diep heeft nagedacht over alles.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan Bagt nog niet helemaal inschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |