Oh ja eens! 😂quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou op zijn minst denken 'deze man kan ik niet serieus nemen. ik vier nog 1 of 2 daagjes een beetje vakantie hier, dan ben ik niet helemaal voor nop hier gekomen.' daarna inderdaad snel weer naar huis.
Dat dachten we immers toen ook bij die Ingrid bij Walter. Van waarom ga je niet? Terwil bij Leendert vrouwen bij aankomst al weg wouden lol. Dus volgens mij mag je wel wegquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
deze vrouw wil gewoon naar haar zoon terug, allemaal wat teveel, en die guido valt wat tegen, denk ik.
misschien mag ze van de productie nog niet weg omdat er nog geen tweede kandidaat is?
dan kan ik me voorstellen dat je misselijk wordt 's nachts, alleen in zo'n koude blokhut.
echt!quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:38 schreef Remco het volgende:
Iemand van 20 die zegt dat het 'toen' nog een taboe was met een psycholoog te praten
Hahahhaah ik ook! Wat ergquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
van de Takkie en Siepie reclame krijg ik in ieder geval een warmer gevoel dan van Winter Vol Liefde, tot nu toe.
Hoop het niet, want die brandweerman is daar volgens mij veel te lief voor.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik maak me er toch zorgen om hahahah vooral als het gemeen gaat worden zeg maar. Maar waar maak ik me druk om
Zoveel onsympathieke kandidaten én sneeuw. Geen fijne tv.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Marco: doet me weer eens beseffen dat vrouwen van die leeftijd veel leuker zijn dan mannen van die leeftijd. Marco boft maar met de reacties die hij heeft gehad. En ik gun het hem.
Guido: waarom zou iemand in hemelsnaam zichzelf -35 graden aandoen? Waarom kijk ik hiernaar?
Edth: de zoveelste vrouw met een muurtje, ugh.
Saul: erg simpel.
Benjamin: vals. En ik krijg Joy-vibes.
Ik vraag me af of ik ooit een man heb horen zeggen dat-ie een muurtje heeft opgebouwd dat moet worden afgebroken. Wat is dat toch met al die beschadigde vrouwen van middelbare leeftijd?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel onsympathieke kandidaten én sneeuw. Geen fijne tv.![]()
Die muur van Edith had ik nog niet gezien. Ik ga er op letten.
Oh die uitspraak had ik gemist.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik ooit een man heb horen zeggen dat-ie een muurtje heeft opgebouwd dat moet worden afgebroken. Wat is dat toch met al die beschadigde vrouwen van middelbare leeftijd?
Ik heb de aflevering van vanavond nog niet gezien. Dit is wat ze in de eerste aflevering zei.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
maar je kunt edith niet kwalijk nemen als ze een muurtje heeft tegenover bart. dat is niet meer dan normaal, lijkt mij.
Ja, vond ik ook gek.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
Het is dat ik een sneeuwlandschap mooi vind, maar manoman, wat een zooitje. Guido met zijn: "Het pad naar de plee is s'nachts beter te lopen want dan is de sneeuw bevroren." HOE verzin je dat? Anders, zet gewoon een emmer /po naast je bed en leeg die overdag. Gotsamme.
Als je gek bent op kou.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:00 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook gek.
Welk persoon gaat daar nou vrijwillig heen trouwens?
nou ja ik snap wel dat het daar zo werkt, om de een of andere vage reden, maar je kunt het toch niet maken omquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:00 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook gek.
Welk persoon gaat daar nou vrijwillig heen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |