Joshua.

Hij lijkt een heel aardige gozer maar die is daar alleen maar om te pochen. Die zag op tv dat Benjamin in de regio woont van zijn connecties en heeft zich dus meteen opgegeven met het plan zijn connecties aldaar in te zetten. Hij moet laten zien dat ie geld heeft en een belangrijk netwerk heeft.
Dan durft Benjamin tegen Nicky te zeggen dat hij datzelfde initatief bij hem mist.

Hoe de fuck moet een gewone schilder uit Nederland in de Alpen dure excursies voor je regelen. Jíj woont daar toch? Jíj bent de host. Organiseer zelf wat, met je 'initiatief'.
Maar goed, Benjamin laat zich gemakkelijk inpalmen. Ik zie geen enkele romantische intentie bij Joshua. Hij vindt het tenminste wel oprecht leuk om een ander te verwennen en te verrassen. Hij geniet ervan dat Benjamin onder de indruk is.
Saul lijkt onwijs veel op zijn broers. En hij is de knapste van het stel. Ik vermoed dat Amy Rose er gauw uit ligt nu Jessie erbij is gekomen. Die heeft iets meer inhoud. En de broers leken beter met haar te klikken. Dat is op zich niet raar aangezien Amy Rose nog een klein meisje is en de rest volwassen mannen en vrouwen.
Bart wordt niks. Man, man, man. Haalt voor zichzelf een uitgebreide lunch en snacks. Helemaal niks voor Edith. Hij kookt ook niets voor haar. Hij gaat ook niet helpen met samen koken. Nee. Hij gaat gewoon in zijn eentje bij het vuur zitten. Schuift niet eens gezellig aan wanneer Edith gaat eten. Nou, mooie LAT-relatie in je eigen huis heb je dan.
Nou
quote:
Hij doet mij de hele tijd aan Paul de Leeuw denken. En niet alleen vanwege zn kale kop.
quote:
Is het niet Sissi als in Prinses Sissi?
[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 21-12-2023 15:09:28 (Diezelfde => datzelfde ) ]