Ik zou daar retechagrijnig van worden als mijn werk me zou roepenquote:
Die kleine.quote:
Werkse Robquote:
Zo erg? Hier bijna niks?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax![]()
Eindelijk droog hier. Stormachtig nachtje wel, weinig slaap
Ga je nu mijn gender bekritiseren?quote:
De borsten moeten dan maar weg gedacht wordenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De knot doet het hem denk ik.
Zeker jaquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruikt altijd wel heel erg lekker
Owja, zit ik 15km vandaanquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Nee alleen je borstenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu mijn gender bekritiseren?
Manboobs zijn hot tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De borsten moeten dan maar weg gedacht worden
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vindenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Manboobs zijn hot tegenwoordig![]()
Heb ik gehoord
Het noorden had de meeste wind idd.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.
Ik vind dat zo lelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vinden
Fijne dag Plyquote:
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Het noorden had de meeste wind idd.
Het kan ook zijn dat de wind de wolken onze kant op blaastquote:Op woensdag 13 september 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.
Mannen met een buikje mag, maar met tieten nietquote:
Je ziet wel eens van die oudere mannen met hangtieten vind het echt goor om te zienquote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Kan soms door medicatie komen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Vakantie er weer op zitten Sode?quote:
Nee, hebben nog tot eind volgende week en nog tot en met het weekend op de boot.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie er weer op zitten Sode?
O lekker, nog even genieten saampjesquote:Op woensdag 13 september 2023 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, hebben nog tot eind volgende week en nog tot en met het weekend op de boot.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, nog even genieten saampjes
Ja dat doen jullie zeker ,vandaag even een dipje maar dan wordt het weer redelijk met wat normalere temperaturenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
We boffen ook wel met dat prachtige weer.
Ik zie jullie echt genieten.Hoe heet het hondje?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
We boffen ook wel met dat prachtige weer.
Het klaart hier alweer op. Deze week nog aardig, volgende week wordt het herfst. Maar dan zijn we nog een weekje lekker thuis.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doen jullie zeker ,vandaag even een dipje maar dan wordt het weer redelijk met wat normalere temperaturen
Die hond heet Naan. Wel een heel leuk programma trouwens.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie jullie echt genieten.Hoe heet het hondje?
[ afbeelding ]
Luie schipper, die Adriaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wel even de boeien binnenhalen voortaan.
[ afbeelding ]
Heb je de juiste tijd uitgekozen om weg te zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 08:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het klaart hier alweer op. Deze week nog aardig, volgende week wordt het herfst. Maar dan zijn we nog een weekje lekker thuis.
Maar jullie hebben dus nog een week?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Luie schipper, die Adriaan.
De naam van twee helden uit Homerus. (Ja, er waren er twee.)quote:
Goedemorgen Heer Domni.quote:
Niet in zijn geheel. Ziet er wel aardig uit, dank voor de tip.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus nog een week?
Deze al eens gevaren?
https://www.zuidoostfriesland.nl/uitgelicht/turfroute
Morguh Domniquote:
Dat blijkt wel, was ook nog echt de laatste boot die beschikbaar was.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Sode
Slim om alvast te boeken voor volgend jaar.
Hey Stevenquote:
Morguh Moonquote:
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Manboobs zijn hot tegenwoordig![]()
Heb ik gehoord
Bij vrouwen zie ik het eerlijk gezegd ook liever anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet wel eens van die oudere mannen met hangtieten vind het echt goor om te zien
Oh, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.
Snap ikquote:Op woensdag 13 september 2023 09:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij vrouwen zie ik het eerlijk gezegd ook liever anders.
Ik krijg ze straks door hormonen en bestralen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.
Dat is iets waar je niets aan kan doen. ALs je daardoor weer gezond word heb je het er wel voor over.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg ze straks door hormonen en bestralen.
Goeiemorgen.
Precies. Net zoals de opvliegers straks. Toch heb ik voor bestralen gekozen. Wil het risico op incontinentie en impotentie niet lopen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets waar je niets aan kan doen. ALs je daardoor weer gezond word heb je het er wel voor over.
Opvliegers had ik al, waren bijna over en toen kwam de chemo.............. hatsikiflats daar zijn ze weer. Heb een landingsbaan in de kamer altijd makkelijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Net zoals de opvliegers straks. Toch heb ik voor bestralen gekozen. Wil het risico op incontinentie en impotentie niet lopen.
Ze zijn weer lekker bezigquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:05 schreef pullup het volgende:
Ze hebben een goede lading Rum achter de kiezen @:puzzie![]()
[ afbeelding ]
Lief van jouquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees alles en maakte me een beetje zorgen.
Had je vrijspraak verwacht?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft 30 jaar gekregen voor 2 verkrachtingen
Insert random stereo type garpquote:
Ja die gast welbest heftig foutquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat die twee hun woorden in die brieven na de uitspraak ook weer hebben ingetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die gast welbest heftig fout
En die andere twee ook met hun brieven naar de rechter om clementie![]()
Serieus ....wat dachten ze
Een heel lullig excuus filmpje gemaakt waar de onoprechtheid vanaf sprongquote:Op woensdag 13 september 2023 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat die twee hun woorden in die brieven na de uitspraak ook weer hebben ingetrokken
Ik had alleen een artikel gelezen, maar komt niet echt geloofwaardig over zo kort na een vonnis waarin iemand veroordeeld wordquote:Op woensdag 13 september 2023 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Een heel lullig excuus filmpje gemaakt waar de onoprechtheid vanaf sprong
Ja, dat heb ik gelezen. Maar dat is na de gehele show geloof ik. Al veranderd dat niks aan de persoonquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ga graag naar de kerkquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Eensquote:
Zit op de 3e etage, duurt even voordat het zo hoog staat hequote:
Misschien zit hij nu wel met een starlink schotel op een vlot op de Maas en is hij langzaam maar zeker richting het kanaal aan het gaan terwijl hij FOK! zodra hij internet heeftquote:
Zodat randmongool musk de controle heeft en ze kan uitzetten om meer geld te krijgen?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien zit hij nu wel met een starlink schotel op een vlot op de Maas en is hij langzaam maar zeker richting het kanaal aan het gaan terwijl hij FOK! zodra hij internet heeft
Als innovator heb ik hem wel redelijk hoog zitten, maar zijn persoonlijkheid en ego zijn wel heel erg over de top geblazenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodat randmongool musk de controle heeft en ze kan uitzetten om meer geld te krijgen?
Minderwaardige eikel is hetquote:Op woensdag 13 september 2023 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als innovator heb ik hem wel redelijk hoog zitten, maar zijn persoonlijkheid en ego zijn wel heel erg over de top geblazen
En hoe voel je je nu? Heb je geestelijke ondersteuning nodig?quote:
Mooie beesten. Deze doet me een beetje aan luiaards denken, die hangen ook een beetje te slapen in bomenquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef devzero het volgende:
TTs met naam + godIs die onzin hier ook al doorgedrongen
Jullie hadden de boel gister weer op slot ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef devzero het volgende:
Ja heel fraai is het niet, doet me denken aan die gast uit den Haagquote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef devzero het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel fraai is het niet, doet me denken aan die gast uit den Haag
Esther is weer terug toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, de rel bij de PvdD is toch compleet.
Ook al tokkies
Gaat goed, die Ouwehand blijftquote:Op woensdag 13 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ook al tokkies
Ik stem al jaren op de PvdD en dat blijf ik doenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar redelijk beschadigd.
Hij heeft zijn kwartiertje faam wel weer gehadquote:Op woensdag 13 september 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel fraai is het niet, doet me denken aan die gast uit den Haag
Vooral doen als dat jouw ding isquote:Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik stem al jaren op de PvdD en dat blijf ik doen
Waar komt die ineens vandaan .quote:Op woensdag 13 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ook al tokkies
Engiequote:Op woensdag 13 september 2023 13:37 schreef engine het volgende:
Weer een nieuwe blog van Constantia Oomen. Hierin ook uitgetypte audio's die Stan haar gestuurd heeft. Dit alles heeft ze ook met de FBI gedeeld.
Ook heel opvallend is het stukje over Patrick van der Eem. Dat die verborgen camera gesprekken met Joran dus gewoon in scène zijn gezet door Joran en Patrick zelf. Patrick heeft er goed aan verdiend.
https://parameter.blog/2023/09/12/de-joran-van-der-sloot-files/
Hier nog echt nietquote:
Duurt het bij jouw langer, vsn t weekend weer zonnig weerquote:Op woensdag 13 september 2023 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier nog echt nietAlles open wat open kan maar toch nog 26 graden
Zijn we er klaar voor?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:50 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)teken-van-leven.html
Spannend
“Toch lijkt K2-18b niet op de aarde; het is namelijk een exoplaneet.”quote:Op woensdag 13 september 2023 15:50 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)teken-van-leven.html
Spannend
Komen die ook allemaal hier langs?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Toch lijkt K2-18b niet op de aarde; het is namelijk een exoplaneet.”
Sterk argument![]()
Er zijn genoeg exoplaneten bekend die op de aarde lijken.
Hee, dat is Carel Struyckenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen die ook allemaal hier langs?
O is hier nu wel afgekoeld naar 22,5 gradenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, het is nog maar 26,5 graden hier binnen
Heer aloa.quote:
Knettermiddagquote:Op woensdag 13 september 2023 17:28 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, plekje gevonden.
Goeiemiddag
Plekje voor aanmeren? Of?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:28 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, plekje gevonden.
Goeiemiddag
quote:
Waar is dat ergens? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 september 2023 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Liggen nu in een natuurgebied. De Alde Feanen.
Ligt bij Eernewoud in de buurt. Nationaal park de Alde Feanen. Hier zat dat zeearendkoppeltje uit beleef de lente van de vogelbescherming.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is dat ergens? Nooit van gehoord
Earnewald.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ligt bij Eernewoud in de buurt. Nationaal park de Alde Feanen. Hier zat dat zeearendkoppeltje uit beleef de lente van de vogelbescherming.
Vast wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aks ik er 2 neem.. dat telt wel voor de fruitbehoefte vd dag toch?
Nooit van gehoord, google zegt in Friesland vandaar dat ik het niet kenquote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ligt bij Eernewoud in de buurt. Nationaal park de Alde Feanen. Hier zat dat zeearendkoppeltje uit beleef de lente van de vogelbescherming.
Je las de plaatselijke reclamefolder van de groenteboer?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:52 schreef sly-nl het volgende:
Log net in en las wat terug. Het eerste wat ik erbij dacht was: "de fruitsekte is weer in het land"![]()
Halloootjes
Achter de duinen denk ik.quote:
Wat is de fruitsektequote:Op woensdag 13 september 2023 17:52 schreef sly-nl het volgende:
Log net in en las wat terug. Het eerste wat ik erbij dacht was: "de fruitsekte is weer in het land"![]()
Halloootjes
Ietsje anders: de wervingsbrochure van de Friese Jim Jones uit Nijehaskequote:Op woensdag 13 september 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Je las de plaatselijke reclamefolder van de groenteboer?
Goedenavond Heer sly.Alles wel?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:52 schreef sly-nl het volgende:
Halloootjes
Alles welletjesquote:Op woensdag 13 september 2023 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond Heer sly.Alles wel?
Dikke prima.quote:
Mooi gebied hoor. Dat nest van die zeearenden is hier een paar 100 meter vandaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, google zegt in Friesland vandaar dat ik het niet ken
Groningen, Friesland en Drente ik heb er niets mee
Dat zeearend koppeltje heb ik wel gezien
Eeyy slyquote:Op woensdag 13 september 2023 17:52 schreef sly-nl het volgende:
Halloootjes
Hoi hoi!quote:Op woensdag 13 september 2023 18:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi gebied hoor. Dat nest van die zeearenden is hier een paar 100 meter vandaan.
Ze worden ook wel de vliegende deur genoemd vanwege die spanwijdte. Er zitten nu zo’n 32 broedparen in Nederland, dus ze doen het goed hier. Heb eens een vogelshow bezocht waar een zeearend rakelings over het publiek vloog. Dan zijn ze echt inderukwekkend.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Kunnen een spanwijdte hebben van over de twee meter. En dat in Nederland. Wel bijzonder!@
Verder een lekkere vakantie las ik!
Ben je er al achter?quote:
Ja, prachtige beesten. En on-Nederlands, zulke grote vogels. Ik volg het ook wel een beetje. Goed dat het nog steeds aantrekt, het broedenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze worden ook wel de vliegende deur genoemd vanwege die spanwijdte. Er zitten nu zo’n 32 broedparen in Nederland, dus ze doen het goed hier. Heb eens een vogelshow bezocht waar een zeearend rakelings over het publiek vloog. Dan zijn ze echt inderukwekkend.
En ja, de vakantie is heerlijk. Zit er al weer bijna op.
Ze zitten hier wel idd.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi gebied hoor. Dat nest van die zeearenden is hier een paar 100 meter vandaan.
Wat is mijn username?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee..
Is t goed of slecht?
Fruitvliegjesquote:Op woensdag 13 september 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee..
Is t goed of slecht?
Azijn en wat afwasmiddel. Kills them all.quote:
Ze ontstaan ook spontaan. Wonderbaarlijkquote:Op woensdag 13 september 2023 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Azijn en wat afwasmiddel. Kills them all.
Hier een paar weken geleden ook een zeearend gezien, mooi om te zien!quote:Op woensdag 13 september 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel idd.
Op Terschelling een gezien...hoog in de lucht dan.
Sowieso roofvogelsquote:Op woensdag 13 september 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier een paar weken geleden ook een zeearend gezien, mooi om te zien!
Inderdaad, ook altijd mooi om te zien hoe ze van bovenaf op hun prooi aan het loeren zijn.quote:
Vorig jaar nog een zien vliegen boven het Snekermeer.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel idd.
Op Terschelling een gezien...hoog in de lucht dan.
Ooit in Duitsland naar zo'n show geweest. Prachtig om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ook altijd mooi om te zien hoe ze van bovenaf op hun prooi aan het loeren zijn.
Een paar jaar geleden ben ik in Frankrijk ook eens naar zo'n show geweest, zeer indrukwekkend.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ooit in Duitsland naar zo'n show geweest. Prachtig om te zien.
Snikheet was het en hij vloog daar helemaal alleen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een zien vliegen boven het Snekermeer.
Ze doen het gelukkig hartstikke goed in ons land.
Ellendequote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
@:pullup
Haar bedoelde ik.
[ twitter ]
Ach ja,anderen spreken van een harem.quote:
Duif van de burenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef sly-nl het volgende:
Had een tijd terug een slechtvalk die een duif zat aan te knagen bij me achter op het dakterras. Ondanks la violence wel mooi om te zien. Prachtbeest (niet die duif:). Nog gefilmd maar was te schemerig. Al gemeld eerder btw
Jammer dat ze er niet meer zijn, lijken mij prachtbeesten om in het echt te zienquote:Op woensdag 13 september 2023 18:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
zo dat zie je niet vaak zo dicht bij huis.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef sly-nl het volgende:
Had een tijd terug een slechtvalk die een duif zat aan te knagen bij me achter op het dakterras. Ondanks la violence wel mooi om te zien. Prachtbeest (niet die duif:). Nog gefilmd maar was te schemerig. Al gemeld eerder btw
Ze hadden daar ook Wolven. Echt een stuk of 20, ook wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ben ik in Frankrijk ook eens naar zo'n show geweest, zeer indrukwekkend.
Die hebben we hier nu ook.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hadden daar ook Wolven. Echt een stuk of 20, ook wel mooi om te zien.
Ohhhhquote:Op woensdag 13 september 2023 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,anderen spreken van een harem.
Ben met Max eens naar zo show geweest. Max kreeg ook zo roofvogel op zijn arm was mooi om te zienquote:Op woensdag 13 september 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ook altijd mooi om te zien hoe ze van bovenaf op hun prooi aan het loeren zijn.
Stoer van Max.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben met Max eens naar zo show geweest. Max kreeg ook zo roofvogel op zijn arm was mooi om te zien
Zielig,en die vogelshows hetzelfde.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, maar deze zaten achter een groot hek.
Was de laatste dagen bezig met het. Uitzoeken van mijn foto’s voor alle kids alles bij elkaar op een `usb stick zetten en kwam ik ze weer tegen. `echt heel mooi.quote:
Eigenlijk heb je wel gelijk ja.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zielig,en die vogelshows hetzelfde.
Free the animals.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk ja.
Laatst nog in Aquazoo geweest. Daar hebben ze ijsberen
Het is zo knullig allemaal.Maar niet de eerste keer bij een partij.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Bizar die partij...dit gaat ze stemmen kosten.
Sommige dingen moet je binnenkamers houden...quote:Op woensdag 13 september 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is zo knullig allemaal.Maar niet de eerste keer bij een partij.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je binnenkamers houden...
Om haar eruit te werken?quote:
Bevrijd Esther Ouwehandquote:
Dat is dan mooi mislukt.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bevrijd Esther Ouwehand
(dan staat er BOE
ohnee BEO... werkelijk... ik ben moe hahahahaha )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik snap niet hoe jij het volhoudt.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bevrijd Esther Ouwehand
(dan staat er BOE
ohnee BEO... werkelijk... ik ben moe hahahahaha )
werkadrenaline denk ik?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij het volhoudt.
Hey baas,ook RP aan het kijken?quote:
Niet mee eens. Ik hou wel van transparantie: laat aan de kiezers zien wat er binnen de partij speelt.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je binnenkamers houden...
Ja halverwegen heftig wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey baas,ook RP aan het kijken?
Heer Domni.quote:
Het verbaasd me niet echt.Die types zijn gewoon zo.quote:
Ja klopt wel dom dat AliB gewoon doorgaat met zulke dingen zijn vorige onderzoek loopt ook nog.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verbaasd me niet echt.Die types zijn gewoon zo.
De dames waren wel eerlijk naar elkaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt wel dom dat AliB gewoon doorgaat met zulke dingen zijn vorige onderzoek loopt ook nog.
Ja dat vond ik ook mooi.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dames waren wel eerlijk naar elkaar.
Als in netjes met elkaar in gesprek.Dat zie je ook vaak wel anders.quote:
Hey Mikeyquote:
Goodevening Domniquote:
Dat was vroeger op TV.quote:
Geweldige TV, later paradijsvogels.quote:
Klopt zijn vrouw zei ook gewoon tegen haar doe maar aangifte alleen wel veel gek*nker tussendoor maar niet naar elkaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in netjes met elkaar in gesprek.Dat zie je ook vaak wel anders.
Goeie tv was datquote:Op woensdag 13 september 2023 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweldige TV, later paradijsvogels.
We?quote:
Zijn het ook absoluut. Hopelijk volgend voorjaar weer een nest. Is ook echt leuk om op stream naar te kijken.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet meer zijn, lijken mij prachtbeesten om in het echt te zien
Bij zeearenden heb ik het nog nooit gezien, maar ik heb regelmatig kraaiachtigen grote vogels als bijvoorbeeld buizerds weg zien brengen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Snikheet was het en hij vloog daar helemaal alleen.
Zal wel geen andere vogel in de buurt durven komen..
Die stream ging stuk.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn het ook absoluut. Hopelijk volgend voorjaar weer een nest. Is ook echt leuk om op stream naar te kijken.
Is het ook, kijk ook ieder jaar, die jaar trouwens iets minderquote:Op woensdag 13 september 2023 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn het ook absoluut. Hopelijk volgend voorjaar weer een nest. Is ook echt leuk om op stream naar te kijken.
Heb je dat ook in het Nederlands of ieder ander begrijpelijke taal?quote:
Ik ben groot fan van Saskia B. Wat snap je niet?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dat ook in het Nederlands of ieder ander begrijpelijke taal?
Zag alleen de naam van de video.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Saskia B. Wat snap je niet?
Sas is een journalist die gespecialiseerd is in rechtzaken.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag alleen de naam van de video.
Niet in het NL en die ******************** als afbeelding.
Ik heb nog wel wat ideeen wat ze met hem kunnen doen zeg maar.
Geen idee wie saskia b is
Ah, weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 september 2023 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas is een journalist die gespecialiseerd is in rechtszaken.
Zij is altijd interessant om te volgen als er een spraakmakende rechtszaak is, ze doet dan live verslag via Twitter.quote:
Chris Klomp is ook goed.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is altijd interessant om te volgen als er een spraakmakende rechtszaak is, ze doet dan live verslag via Twitter.
Plus een hele aardige vrouw. Ik ken haar van mijn (ex) werk. Ik volg ook graag die rechtszakenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is altijd interessant om te volgen als er een spraakmakende rechtszaak is, ze doet dan live verslag via Twitter.
Ow ja, jij kent haar, fijn mens, en ideaal om te volgen als er weer eens iets speelt, wat meestal niet hele leuke zaken zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een hele aardige vrouw. Ik ken haar van mijn (ex) werk. Ik volg ook graag die rechtszaken
Ze is ook heel kundig in wat ze doet.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een hele aardige vrouw. Ik ken haar van mijn (ex) werk. Ik volg ook graag die rechtszaken
Ik lees net dat ze ook een podcast heeft, dus daar zou je mee kunnen beginnenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Nu nog rechtszaken gaan volgen,
ben nu vaak wel klaar met de verdenking en daarna uitspraak
Luister naar 1 podcast, en verwacht niet dat dat er meer wordenquote:Op woensdag 13 september 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze ook een podcast heeft, dus daar zou je mee kunnen beginnen
En ach, vrolijk worden.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Of toch maar niet, want van de meeste van de zaken die ze bespreekt word je niet echt vrolijk
Wat kijk je dan? En waarom?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ach, vrolijk worden.
Van de filmpjes waar ik de laatste dagen naar kijk word iemand pas echt niet vrolijk.
Daar is mevrouw echt niets bij
Omdat interessant,quote:
Dan is dit prima te doen.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat interessant,
veel wo2 nu. Gisteren beelden van overlevers van Bergen-Belsen in britse medische behandeling. Vandaag beelden van vrouwelijke kampbewakers die werden opgehangen. etcetc
Oh ja, maak me ook geen zorgen dat het niet te doen zou zijn.quote:
Okequote:Op woensdag 13 september 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat interessant,
veel wo2 nu. Gisteren beelden van overlevers van Bergen-Belsen in britse medische behandeling. Vandaag beelden van vrouwelijke kampbewakers die werden opgehangen. etcetc
Tante Sas, zoals ze altijd liefkozend wordt genoemd door GeenStijl.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag alleen de naam van de video.
Niet in het NL en die ******************** als afbeelding.
Ik heb nog wel wat ideeen wat ze met hem kunnen doen zeg maar.
Geen idee wie saskia b is
Reisplannen nog steeds in ontwikkeling. Maar weer niet deze weekquote:Op woensdag 13 september 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke![]()
Hoe is het met de reisplannen?
quote:
Ghe ghe.quote:
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ghe ghe.![]()
Zijn rechtbankverslagen.
Heb jij nog mensen op de kast gejaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |