Kerryquote:
Dees!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode!![]()
Heb jij nog wel genoeg water daar?
Snits.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?quote:
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Dankewol.quote:
Ja hoor, gek genoeg kan ik ze meestal wel verstaan. Alleen het spreken lukt nog niet echt. Of echt niet, liever gezegd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?
Kijk dat is het betere werkquote:
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.
Jimme treffe it ek wol mei it waar.quote:
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimme treffe it ek wol mei it waar.
Top CD deze.quote:
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.quote:
Ik was vroeger wel fan van lady Danaquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.
Queen of hardcore.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel fan van lady Dana
Varen jullie leuk heen en weer freon.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!
Hulooooquote:
En dan?quote:
We kijken per dag een beetje waar we heen willen. Morgen weer een Marrekrite opzoeken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Varen jullie leuk heen en weer freon.
Voor voetballen?quote:
Krijg je die van de zaak ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuwquote:
Met of zonder ananas?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuw
Mensen moeten zich schamenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Ben je al weggespoeld?quote:
ik zei hardop whuuuut???quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Geen idee, je volgt ook allerlei andere sporten dus kon van alles zijnquote:
quote:
Beste geld dat je niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
conny & co. trainieren in chilequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er zit nu een pizzabakker bij "Per seconde wijzer"
Het neemt net iets in hevigheid af. Was wel echt hard net.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weggespoeld?
Het lijkt er nog steeds te regenen
Daar is het nu winter en koud zag ik van de weekquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
conny & co. trainieren in chile
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dit dan?
Gourmet stylo
[ twitter ]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterijquote:
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterij
Jij kent Chantal Jansen niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.quote:
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?
nederlandse schiritrioquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het nu winter en koud zag ik van de week
O echt niet? Maar wel Netflix en zo?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk ook weinig tv. Alleen nieuws, en af en toe een film of documentaire.
O ik heb in de avond wel de tv aan staan vaak Videoland of Netflixquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Dat heb ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb in de avond wel de tv aan staan vaak Videoland of Netflix
Ik ook niet.quote:
O dan kijk je echt niets dusquote:
Ja. En die reclames zijn niet meer zo vermakelijk als vroeger.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ligt er ook aan op welke zender de film is, bij sommigen zie je meer reclame dan film.
Dan zeg jij het nog vriendelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En die reclames zijn niet meer zo vermakelijk als vroeger.
Ik zie steeds meer mensen om me heen die niet eens meer een tv in de huiskamer hebben, gewoon omdat er amper nog gekeken wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Weinig moest het zijnquote:
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen om me heen die niet eens meer een tv in de huiskamer hebben, gewoon omdat er amper nog gekeken wordt.
Waarom moet je daarvoor naar de slaapkamer?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?
Iets van 6 schermen hier maar geen TV meer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?
Ligt wat makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor naar de slaapkamer?
Ik ben best een warhoofd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe moeilijk kan 3 dingen onthouden zijn
Kan jij het ook al niet onthouden dan?quote:
Wat precies?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij het ook al niet onthouden dan?
Kan ik zit ook altijd in bed tv te kijken zodra ik ga liggen ben ik wegquote:
Hagelslag, tomatensoep en keukenrollenquote:
Bij mij troffen ze het hele postkantoor niet meer aanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou mijn pakketje komt ook niet meer, ik krijg net een mailtje van postnl dat ze me niet thuis troffen
Waarom ga je dan ook weg als je weet dat er een pakketje komt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou mijn pakketje komt ook niet meer, ik krijg net een mailtje van postnl dat ze me niet thuis troffen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij troffen ze het hele postkantoor niet meer aan
Dat was hier laatst ook, toen waren we net van 2 naar 1 ophaalpunt gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze liegen, ze liegen keihardquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook weg als je weet dat er een pakketje komt?
Tuurlijk, iedereen is gek behalve jijquote:
Man3quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan was het postkantoor echt weg, dat telt nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hier laatst ook, toen waren we net van 2 naar 1 ophaalpunt gegaan
Iedereen is een leugenaar, behalve ik, bedoel je zekerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is gek behalve jij
Kijk! Aan dit soort steunbetuigingen heb ik ietsquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3![]()
Plaatsvervangend pissed ben ik nu. Dat is zo irritant
Same samequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is een leugenaar, behalve ik, bedoel je zeker
Ga je morgen letterlijk met jouw pet naar hem gooien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan was het postkantoor echt weg, dat telt niet
Hier hebben we een bezorger die er met de figuurlijke pet naar gooit
Nee, ik ken 'm niet, hij bezorgt rechtstreeks aan de afhaalpunten, dus is niet onze 'good guy'quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je morgen letterlijk met jouw pet naar hem gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ah, dat wilde ik net vragenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik nog ruim een week voordat ik mijn pakketje nodig heb.
Ow ja, kan ik je meteen vragen of je vanaf volgende week donderdag tot dinsdag hier op de 40+-ers wil passen.quote:
Ooowww geen enkel probleem dusquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik nog ruim een week voordat ik mijn pakketje nodig heb.
Komt goe!quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, kan ik je meteen vragen of je vanaf volgende week donderdag tot dinsdag hier op de 40+-ers wil passen.
Welnee, maar ik moet toch iets te klagen hebben.quote:
Bij mij is het postkantoor een kermisattractie gewordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Relluh!quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, kan ik je meteen vragen of je vanaf volgende week donderdag tot dinsdag hier op de 40+-ers wil passen.
Ik stuur je nog wel een pm van 4 kantjes met de overdracht.quote:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shii Godin.quote:
Alleen een update van de vorige overdracht is voldoende, scheelt vast 1 kantjequote:Op dinsdag 12 september 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een pm van 4 kantjes met de overdracht.
Succesquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Velpon meequote:
En Prittstfiften.quote:
Recyclenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen een update van de vorige overdracht is voldoende, scheelt vast 1 kantje
T is al even droog hierquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:08 schreef Dotteke het volgende:
In Limburg weer veel regen, de straten lopen weer vol
O ze lieten het net bij VI zienquote:
In de schuur .quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je zo'n tank om mee te nemen?
ONZ is een deurtje weiter.quote:
Vraagt het even in VBLquote:
Netjes tegen mij praten.quote:
Nee,je doet brutaal tegen me.quote:
Kutdag vandaag.Vati verjaardag.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kutdag vandaag.Vati verjaardag.
quote:
Thnx. Het is altijd raak daar hè.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nieuws/(...)egen-dicht~a2917639/
bergen en dalen .... dan krijg je datquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het is altijd raak daar hè.
Ja het loopt allemaal naar beneden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
bergen en dalen .... dan krijg je dat
Als je daar gaat fietsen lijkt het alsof alle wegen alleen maar omhoog lopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het loopt allemaal naar beneden.
Je zal toch ook terug moeten. Dan ga je weer naar beneden 🤣quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je daar gaat fietsen lijkt het alsof alle wegen alleen maar omhoog lopen.
Neuh, gisteren waren het andere plekken, is het hier zo goed als droog geblevenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het is altijd raak daar hè.
Nee. Dat gaat ook omhoog.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal toch ook terug moeten. Dan ga je weer naar beneden 🤣
Iedereen wacht op regen en koelte maar dit gaat weer te verquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren waren het andere plekken, is het hier zo goed als droog gebleven
Zo nu en dan staat hier wel water ja.
De stationshal vol bv
Vind de koelte nog meevallen nu, het echte benauwde is nog steeds niet helemaal weg.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen wacht op regen en koelte maar dit gaat weer te ver
O hier voelde je echt wel verschil. Je rook ook de verfrissing. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind de koelte nog meevallen nu, het echte benauwde is nog steeds niet helemaal weg.
Die geur kan zomaar lekker zijn jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier voelde je echt wel verschil. Je rook ook de verfrissing. Heerlijk
Brrrrrttquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zocht er nou grote spinnen?
[ afbeelding ]
Emphasis op *afstand*quote:Op woensdag 13 september 2023 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
Sowieso de meeste insecten![]()
![]()
Maar sommige spinnen zien er wel mooi uit van een afstandje
Mocht je het 'dts gedoe' bedoelen. Dit is niet het topic noch het tijdstip om je daarover uit te laten.quote:
Hopelijk met alleen de leukste users die hier komen schuilenquote:
Goeie nachtquote:Op woensdag 13 september 2023 04:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk met alleen de leukste users die hier komen schuilen
Nou die had wel wat meer slaap voor mij in petto mogen hebbenquote:
Hey skeet.quote:
Jep van mij ook... al vanaf donderdag echt bagger!!!quote:Op woensdag 13 september 2023 04:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou die had wel wat meer slaap voor mij in petto mogen hebben
Charlyyquote:Op woensdag 13 september 2023 04:57 schreef HappyCharly het volgende:
Goedenacht![]()
Ben al te lang wakker
Hoop nog even te slapen..
Het zou verboden moeten worden dat slechte slapenquote:Op woensdag 13 september 2023 05:18 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jep van mij ook... al vanaf donderdag echt bagger!!!
Ik heb hearlik geslipen.quote:Op woensdag 13 september 2023 05:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat slechte slapen
Marc is de klosquote:
Neen opzouten met die baggerquote:
Goedemorgen.quote:
Er zitten ook veel goede tussen pullup.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:22 schreef pullup het volgende:
Ah ik zie het al Bolkistan zit weer eens dicht![]()
Man3 wat een stel sukkels
Het is een toxische mixquote:Op woensdag 13 september 2023 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zitten ook veel goede tussen pullup.
Die zijn grappigquote:
Laten we doorgaan tot de de orde van de dag.quote:
Duidelijk niet nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Monkey wilde niet meespelen
De zoon van Hans Kazan doet deze truc ook,dan springt zijn vrouw in in het water.quote:
Gelukkig stopt het als ik er uit moetquote:
Heb net even buiten gekeken.Nog geen overstroming.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:49 schreef pullup het volgende:
Ben bang dat die Friezen nog even de klos zijn
[ afbeelding ]
Maar wel een mooie foto.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:52 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ze moet lijden voor haar 'kunst'
Weet niet meerquote:Op woensdag 13 september 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel een mooie foto.
Heb je koorddanseres gister gezien?
Eyquote:Op woensdag 13 september 2023 06:22 schreef pullup het volgende:
Ah ik zie het al Bolkistan zit weer eens dicht![]()
Man3 wat een stel sukkels
Ik ga de hele show wel even kijken.Arjen is okee.quote:
Ja ik keek al even maar ik stap dus op de fiets nuquote:Op woensdag 13 september 2023 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
@:pullup,het is droog nu.Sta maar op.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Heer Henk Henk.quote:
Goeiemoarn leave.Hoest met je hoofdpijn?quote:
Hey HC, een beetje geslapenquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 06:52 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ze moet lijden voor haar 'kunst'
Hey hoe weet je dat?quote:Op woensdag 13 september 2023 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn leave.Hoest met je hoofdpijn?
Nope!quote:
Ik lees alles en maakte me een beetje zorgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 07:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey hoe weet je dat?
Is over.sliep rond 11 maar toen uren wakker gelegen vannacht, dat was jammer.
Jij?
Heer PLY.quote:
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk wegquote:Op woensdag 13 september 2023 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:M_0_0_Ndeze vind ik toch wel veel leuker hoor
![]()
Maar wat een klus om je te mentionen
Dotjequote:Op woensdag 13 september 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk weg
Morguh Plyquote:
Heb je het zelf al geprobeerd?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk weg
Mogge shiiquote:Op woensdag 13 september 2023 08:14 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het ziet er herfstig uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het dit weekend weer warm wordt.
Hier een strakblauwe lucht, maar ik hoor de wind. Ik heb nog wel zin in een zomercadeautje dit weekendquote:Op woensdag 13 september 2023 08:14 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het ziet er herfstig uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het dit weekend weer warm wordt.
Ja, aan uit aan uit aan uitquote:
Dacht weer eens wat anders als je het met capslock aan doetquote:
Boot weer schoon gespoeldquote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Net de eerste regenbui gehad, verder wordt het weer mooi weer is de vewachting.
Mogge
Morguh Sode. Hier gisteren avond d e hele avond regen en onweer gehadquote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge
Mogge robquote:Op woensdag 13 september 2023 08:21 schreef Rob het volgende:
oh nee dat was ergens anders...
dan maar
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sode Paulusma.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge
Rob.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |