Heer PLY.quote:
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk wegquote:Op woensdag 13 september 2023 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:M_0_0_Ndeze vind ik toch wel veel leuker hoor
![]()
Maar wat een klus om je te mentionen
Dotjequote:Op woensdag 13 september 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk weg
Morguh Plyquote:
Heb je het zelf al geprobeerd?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon je caps aan zetten dan tikt het wel makkelijk weg
Mogge shiiquote:Op woensdag 13 september 2023 08:14 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het ziet er herfstig uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het dit weekend weer warm wordt.
Hier een strakblauwe lucht, maar ik hoor de wind. Ik heb nog wel zin in een zomercadeautje dit weekendquote:Op woensdag 13 september 2023 08:14 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het ziet er herfstig uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het dit weekend weer warm wordt.
Ja, aan uit aan uit aan uitquote:
Dacht weer eens wat anders als je het met capslock aan doetquote:
Boot weer schoon gespoeldquote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Net de eerste regenbui gehad, verder wordt het weer mooi weer is de vewachting.
Mogge
Morguh Sode. Hier gisteren avond d e hele avond regen en onweer gehadquote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge
Mogge robquote:Op woensdag 13 september 2023 08:21 schreef Rob het volgende:
oh nee dat was ergens anders...
dan maar
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sode Paulusma.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |