Wat precies?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij het ook al niet onthouden dan?
Kan ik zit ook altijd in bed tv te kijken zodra ik ga liggen ben ik wegquote:
Hagelslag, tomatensoep en keukenrollenquote:
Bij mij troffen ze het hele postkantoor niet meer aanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou mijn pakketje komt ook niet meer, ik krijg net een mailtje van postnl dat ze me niet thuis troffen
Waarom ga je dan ook weg als je weet dat er een pakketje komt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nou mijn pakketje komt ook niet meer, ik krijg net een mailtje van postnl dat ze me niet thuis troffen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij troffen ze het hele postkantoor niet meer aan
Dat was hier laatst ook, toen waren we net van 2 naar 1 ophaalpunt gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij troffen ze het hele postkantoor niet meer aan
Ze liegen, ze liegen keihardquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook weg als je weet dat er een pakketje komt?
Tuurlijk, iedereen is gek behalve jijquote:
Man3quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan was het postkantoor echt weg, dat telt nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hier laatst ook, toen waren we net van 2 naar 1 ophaalpunt gegaan
Iedereen is een leugenaar, behalve ik, bedoel je zekerquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is gek behalve jij
Kijk! Aan dit soort steunbetuigingen heb ik ietsquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3![]()
Plaatsvervangend pissed ben ik nu. Dat is zo irritant
Same samequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is een leugenaar, behalve ik, bedoel je zeker
Ga je morgen letterlijk met jouw pet naar hem gooien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan was het postkantoor echt weg, dat telt niet
Hier hebben we een bezorger die er met de figuurlijke pet naar gooit
Nee, ik ken 'm niet, hij bezorgt rechtstreeks aan de afhaalpunten, dus is niet onze 'good guy'quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je morgen letterlijk met jouw pet naar hem gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ah, dat wilde ik net vragenquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik nog ruim een week voordat ik mijn pakketje nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |