Met of zonder ananas?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuw
Mensen moeten zich schamenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Ben je al weggespoeld?quote:
ik zei hardop whuuuut???quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Geen idee, je volgt ook allerlei andere sporten dus kon van alles zijnquote:
quote:
Beste geld dat je niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
conny & co. trainieren in chilequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er zit nu een pizzabakker bij "Per seconde wijzer"
Het neemt net iets in hevigheid af. Was wel echt hard net.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weggespoeld?
Het lijkt er nog steeds te regenen
Daar is het nu winter en koud zag ik van de weekquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
conny & co. trainieren in chile
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dit dan?
Gourmet stylo
[ twitter ]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterijquote:
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterij
Jij kent Chantal Jansen niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.quote:
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?
nederlandse schiritrioquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het nu winter en koud zag ik van de week
O echt niet? Maar wel Netflix en zo?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk ook weinig tv. Alleen nieuws, en af en toe een film of documentaire.
O ik heb in de avond wel de tv aan staan vaak Videoland of Netflixquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Dat heb ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb in de avond wel de tv aan staan vaak Videoland of Netflix
Ik ook niet.quote:
O dan kijk je echt niets dusquote:
Ja. En die reclames zijn niet meer zo vermakelijk als vroeger.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ligt er ook aan op welke zender de film is, bij sommigen zie je meer reclame dan film.
Dan zeg jij het nog vriendelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En die reclames zijn niet meer zo vermakelijk als vroeger.
Wat jij niets noemt.quote:
Ik zie steeds meer mensen om me heen die niet eens meer een tv in de huiskamer hebben, gewoon omdat er amper nog gekeken wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Weinig moest het zijnquote:
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen om me heen die niet eens meer een tv in de huiskamer hebben, gewoon omdat er amper nog gekeken wordt.
Waarom moet je daarvoor naar de slaapkamer?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?
Iets van 6 schermen hier maar geen TV meer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen zit op zijn slaapkamer op de smartphone te kijken?
Ligt wat makkelijker denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor naar de slaapkamer?
Ik ben best een warhoofd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe moeilijk kan 3 dingen onthouden zijn
Kan jij het ook al niet onthouden dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |