Dees!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode!![]()
Heb jij nog wel genoeg water daar?
Snits.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?quote:
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Dankewol.quote:
Ja hoor, gek genoeg kan ik ze meestal wel verstaan. Alleen het spreken lukt nog niet echt. Of echt niet, liever gezegd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?
Kijk dat is het betere werkquote:
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.
Jimme treffe it ek wol mei it waar.quote:
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimme treffe it ek wol mei it waar.
Top CD deze.quote:
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.quote:
Ik was vroeger wel fan van lady Danaquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.
Queen of hardcore.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel fan van lady Dana
Varen jullie leuk heen en weer freon.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!
We kijken per dag een beetje waar we heen willen. Morgen weer een Marrekrite opzoeken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Varen jullie leuk heen en weer freon.
Krijg je die van de zaak ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |