Kerryquote:
Dees!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sode!![]()
Heb jij nog wel genoeg water daar?
Snits.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?quote:
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Ja hoor, liggen nu in Sneek, water zat en heerlijk weer.
Dankewol.quote:
Ja hoor, gek genoeg kan ik ze meestal wel verstaan. Alleen het spreken lukt nog niet echt. Of echt niet, liever gezegd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje gewend aan al dat Fries?
Kijk dat is het betere werkquote:
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, bofkonten zijn jullie.
Jimme treffe it ek wol mei it waar.quote:
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimme treffe it ek wol mei it waar.
Top CD deze.quote:
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.quote:
Ik was vroeger wel fan van lady Danaquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was altijd wel een typetje hoor die Isis.
Queen of hardcore.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel fan van lady Dana
Varen jullie leuk heen en weer freon.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, we treffen het zeker met het weer. Vorige week in Dokkum bij de Admiraliteitsdagen geweest. Wanne feest!
Hulooooquote:
En dan?quote:
We kijken per dag een beetje waar we heen willen. Morgen weer een Marrekrite opzoeken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Varen jullie leuk heen en weer freon.
Voor voetballen?quote:
Krijg je die van de zaak ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuwquote:
Met of zonder ananas?quote:
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik hoef die rommel niet elke keer nieuw
Mensen moeten zich schamenquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Ben je al weggespoeld?quote:
ik zei hardop whuuuut???quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
Misschien is dit dan wat voor @:deisyy
[ twitter ]
Geen idee, je volgt ook allerlei andere sporten dus kon van alles zijnquote:
quote:
Beste geld dat je niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
Joepie de Apple 15 komt uit![]()
Weer eentje die ik niet hoef te kopen
conny & co. trainieren in chilequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
Er zit nu een pizzabakker bij "Per seconde wijzer"
Het neemt net iets in hevigheid af. Was wel echt hard net.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al weggespoeld?
Het lijkt er nog steeds te regenen
Daar is het nu winter en koud zag ik van de weekquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
conny & co. trainieren in chile
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dit dan?
Gourmet stylo
[ twitter ]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterijquote:
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo op haar afgeknapt met haar euroo in die reclame van een lotterij
Jij kent Chantal Jansen niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is en dat wil ik graag zo houden.
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.quote:
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van naam maar ik negeer en omzeil dat soort bullshit.
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, jij kijkt ook geen tv dan?
nederlandse schiritrioquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het nu winter en koud zag ik van de week
O echt niet? Maar wel Netflix en zo?quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk al zeker 5 jaar geen tv meer behalve als hij toevallig ergens buitens huis of bij andere mensen aan staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |