Ik zou daar retechagrijnig van worden als mijn werk me zou roepenquote:
Die kleine.quote:
Werkse Robquote:
Zo erg? Hier bijna niks?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax![]()
Eindelijk droog hier. Stormachtig nachtje wel, weinig slaap
Ga je nu mijn gender bekritiseren?quote:
De borsten moeten dan maar weg gedacht wordenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De knot doet het hem denk ik.
Zeker jaquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruikt altijd wel heel erg lekker
Owja, zit ik 15km vandaanquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Nee alleen je borstenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu mijn gender bekritiseren?
Manboobs zijn hot tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De borsten moeten dan maar weg gedacht worden
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vindenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Manboobs zijn hot tegenwoordig![]()
Heb ik gehoord
Het noorden had de meeste wind idd.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.
Ik vind dat zo lelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vinden
Fijne dag Plyquote:
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Het noorden had de meeste wind idd.
Het kan ook zijn dat de wind de wolken onze kant op blaastquote:Op woensdag 13 september 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.
Mannen met een buikje mag, maar met tieten nietquote:
Je ziet wel eens van die oudere mannen met hangtieten vind het echt goor om te zienquote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Kan soms door medicatie komen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Vakantie er weer op zitten Sode?quote:
Nee, hebben nog tot eind volgende week en nog tot en met het weekend op de boot.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie er weer op zitten Sode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |