Dit keer geen vage foto, maar heuze videobeelden. Wat is het, of wat is het ooit geweest?quote:Tijdens een hoorzitting in Mexico zijn dinsdag de overblijfselen van 'niet-menselijke' wezens gepresenteerd. De twee opgezette lichamen zouden tussen de 700 en 1.800 jaar oud zijn en werden in 2017 gevonden in Peru.
https://www.nu.nl/302730/(...)aar-oude-aliens.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou, dat. Deze hadden prima op de set van Spielberg's film gebruikt kunnen worden. Toevallig wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feit dat het altijd lijkt op het idee wat wij hebben over aliens (kleine groene/grijze wezens met zo'n ET gezicht) uit films en dergelijke maakt mij altijd meteen denken dat 't nep is.
Dat vind ik altijd een vage reden. Die films zijn natuurlijk gebaseerd op verhalen en eeuwenoude tekeningen van waarnemingen.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feit dat het altijd lijkt op het idee wat wij hebben over aliens (kleine groene/grijze wezens met zo'n ET gezicht) uit films en dergelijke maakt mij altijd meteen denken dat 't nep is.
Klinkt wel als een film tbh.quote:De wezens zijn hier terechtgekomen toen hun ruimteschip crashte
Lijkt prima op een mens. Als je een gemiddeld persoon vraagt een mens te tekenen krijg je ongeveer dat.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:49 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaart dan ook wel gelijk bovenstaande nazca lines (waar dat wezen gevonden is), dat is dan duidelijk geen mens maar zo'n wezen.
Lijkt mij ook. Ik denk dat zelfs de beste schilder of tekenaar het niet voor elkaar krijgt om met een steen in een rotswand een realistisch uitziend mens of dier te tekenen.quote:
Ze konden het anders best goed. Met die ogen vooral lijkt het veel meer op zo'n wezen dan een mens.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt prima op een mens. Als je een gemiddeld persoon vraagt een mens te tekenen krijg je ongeveer dat.
En probeer het nu eens kilometers groot zonder van boven te kunnen kijken
Je ziet vooral wat je wilt zien. Met de bekende werktuigen om grote tekeningen te maken zonder overzicht (drone of berg oid) zit je al snel op een bepaalde 'stijl'. Paaltjes en touwtjes zijn goed om lange lijnen mee te maken en cirkels, maar andere vormen zijn lastig.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze konden het anders best goed. Met die ogen vooral lijkt het veel meer op zo'n wezen dan een mens.
[ afbeelding ]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je ziet vooral wat je wilt zien. Met de bekende werktuigen om grote tekeningen te maken zonder overzicht (drone of berg oid) zit je al snel op een bepaalde 'stijl'. Paaltjes en touwtjes zijn goed om lange lijnen mee te maken en cirkels, maar andere vormen zijn lastig.
En wie weet was het wel een artistieke kerel die de leiding had over die vormen. Lijkt me logischer dan aliens.
Net zo toevallig dat mensen verschijningen zagen van christelijke heiligen. Die visioenen dateren allemaal van na het christendom.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.
Dus deze mensen 1000 jaar geleden geloofden in aliens is je punt? Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Net zo toevallig dat mensen verschijningen zagen van christelijke heiligen. Die visioenen dateren allemaal van na het christendom.
Voor die tijd waren er nooit mariaverschijningen of andere onverklaarbare zaken.
Ook nooit iets gelezen over verschijningen van primitievere geloven.
Niks toevalligs aan. Je vind dit soort mensachtige vormen overal. Als het in Afrika was had je met grottekeningen komen aanzetten oid.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |