Ik zou daar retechagrijnig van worden als mijn werk me zou roepenquote:
Die kleine.quote:
Werkse Robquote:
Zo erg? Hier bijna niks?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax![]()
Eindelijk droog hier. Stormachtig nachtje wel, weinig slaap
Ga je nu mijn gender bekritiseren?quote:
De borsten moeten dan maar weg gedacht wordenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De knot doet het hem denk ik.
Zeker jaquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruikt altijd wel heel erg lekker
Owja, zit ik 15km vandaanquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Nee alleen je borstenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nu mijn gender bekritiseren?
Manboobs zijn hot tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De borsten moeten dan maar weg gedacht worden
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ik woon ook aan zee natuurlijk.
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vindenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Manboobs zijn hot tegenwoordig![]()
Heb ik gehoord
Het noorden had de meeste wind idd.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niets gehoord en gezien, al is het wel een andere zee dan de jouwes.
Ik vind dat zo lelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er nog een over nadenken wat ik daar van moet vinden
Fijne dag Plyquote:
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Het noorden had de meeste wind idd.
Het kan ook zijn dat de wind de wolken onze kant op blaastquote:Op woensdag 13 september 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wind komt goed van pas om de wolken weg te blazen.
Mannen met een buikje mag, maar met tieten nietquote:
Je ziet wel eens van die oudere mannen met hangtieten vind het echt goor om te zienquote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Kan soms door medicatie komen.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mannen met een buikje mag, maar met tieten niet
Vakantie er weer op zitten Sode?quote:
Nee, hebben nog tot eind volgende week en nog tot en met het weekend op de boot.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie er weer op zitten Sode?
O lekker, nog even genieten saampjesquote:Op woensdag 13 september 2023 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, hebben nog tot eind volgende week en nog tot en met het weekend op de boot.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, nog even genieten saampjes
Ja dat doen jullie zeker ,vandaag even een dipje maar dan wordt het weer redelijk met wat normalere temperaturenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
We boffen ook wel met dat prachtige weer.
Ik zie jullie echt genieten.Hoe heet het hondje?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
We boffen ook wel met dat prachtige weer.
Het klaart hier alweer op. Deze week nog aardig, volgende week wordt het herfst. Maar dan zijn we nog een weekje lekker thuis.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat doen jullie zeker ,vandaag even een dipje maar dan wordt het weer redelijk met wat normalere temperaturen
Die hond heet Naan. Wel een heel leuk programma trouwens.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie jullie echt genieten.Hoe heet het hondje?
[ afbeelding ]
Luie schipper, die Adriaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wel even de boeien binnenhalen voortaan.
[ afbeelding ]
Heb je de juiste tijd uitgekozen om weg te zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 08:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het klaart hier alweer op. Deze week nog aardig, volgende week wordt het herfst. Maar dan zijn we nog een weekje lekker thuis.
Maar jullie hebben dus nog een week?quote:Op woensdag 13 september 2023 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Luie schipper, die Adriaan.
De naam van twee helden uit Homerus. (Ja, er waren er twee.)quote:
Goedemorgen Heer Domni.quote:
Niet in zijn geheel. Ziet er wel aardig uit, dank voor de tip.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus nog een week?
Deze al eens gevaren?
https://www.zuidoostfriesland.nl/uitgelicht/turfroute
Morguh Domniquote:
Dat blijkt wel, was ook nog echt de laatste boot die beschikbaar was.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Sode
Slim om alvast te boeken voor volgend jaar.
Hey Stevenquote:
Morguh Moonquote:
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Manboobs zijn hot tegenwoordig![]()
Heb ik gehoord
Bij vrouwen zie ik het eerlijk gezegd ook liever anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet wel eens van die oudere mannen met hangtieten vind het echt goor om te zien
Oh, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.
Snap ikquote:Op woensdag 13 september 2023 09:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij vrouwen zie ik het eerlijk gezegd ook liever anders.
Ik krijg ze straks door hormonen en bestralen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als mannen tieten hebben is dat meestal omdat er geen plek meer is in de bierpens om vet op te slaan.
Dat is iets waar je niets aan kan doen. ALs je daardoor weer gezond word heb je het er wel voor over.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg ze straks door hormonen en bestralen.
Goeiemorgen.
Precies. Net zoals de opvliegers straks. Toch heb ik voor bestralen gekozen. Wil het risico op incontinentie en impotentie niet lopen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets waar je niets aan kan doen. ALs je daardoor weer gezond word heb je het er wel voor over.
Opvliegers had ik al, waren bijna over en toen kwam de chemo.............. hatsikiflats daar zijn ze weer. Heb een landingsbaan in de kamer altijd makkelijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Net zoals de opvliegers straks. Toch heb ik voor bestralen gekozen. Wil het risico op incontinentie en impotentie niet lopen.
Ze zijn weer lekker bezigquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:05 schreef pullup het volgende:
Ze hebben een goede lading Rum achter de kiezen @:puzzie![]()
[ afbeelding ]
Lief van jouquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees alles en maakte me een beetje zorgen.
Had je vrijspraak verwacht?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft 30 jaar gekregen voor 2 verkrachtingen
Insert random stereo type garpquote:
Ja die gast welbest heftig foutquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat die twee hun woorden in die brieven na de uitspraak ook weer hebben ingetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die gast welbest heftig fout
En die andere twee ook met hun brieven naar de rechter om clementie![]()
Serieus ....wat dachten ze
Een heel lullig excuus filmpje gemaakt waar de onoprechtheid vanaf sprongquote:Op woensdag 13 september 2023 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat die twee hun woorden in die brieven na de uitspraak ook weer hebben ingetrokken
Ik had alleen een artikel gelezen, maar komt niet echt geloofwaardig over zo kort na een vonnis waarin iemand veroordeeld wordquote:Op woensdag 13 september 2023 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Een heel lullig excuus filmpje gemaakt waar de onoprechtheid vanaf sprong
Ja, dat heb ik gelezen. Maar dat is na de gehele show geloof ik. Al veranderd dat niks aan de persoonquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ga graag naar de kerkquote:Op woensdag 13 september 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |