Je had ook een paarse moeten nemenquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:30 schreef DKUp het volgende:
Poef en de iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256GB was meteen weg
De andere drie kleuren konden opgehaald worden in Amsterdam @:pisces29
Ik kijk volgende week vrijdagochtend wel of ik het in Den Haag diezelfde dag nog kan ophalen eventueel![]()
![]()
Er is geen paarse pro?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had ook een paarse moeten nemen
Dat is natuurlijk ook het exclusieve en een beetje het luxe gevoel van de iPhone. Ze liggen niet rijen dik in een winkel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:30 schreef DKUp het volgende:
Poef en de iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256GB was meteen weg
De andere drie kleuren konden opgehaald worden in Amsterdam @:pisces29
Ik kijk volgende week vrijdagochtend wel of ik het in Den Haag diezelfde dag nog kan ophalen eventueel![]()
![]()
Paars is klaar gelukkigquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had ook een paarse moeten nemen
DKUp had problemen met het model van vorig jaar: geen smaakquote:
Ik ga volgend weekend wel even naar de binnenstad om te kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het persbericht geeft alleen dit:
"Bestellen kan al vanaf vrijdag 15 september, waarna ze vanaf vrijdag 22 september leverbaar zijn."
Ik ga er van uit dat ze dan ook in de winkel liggen, maar garantie tot aan de voordeur van de Apple Store.
Nou ja, ik vind ze saai, niet lelijk. Maar ik heb nog een 12 liggen, dus ik pak de hogere straling wel mee en ga daar mee verder.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:22 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend wel even naar de binnenstad om te kijkenzie het dan wel, ik heb geen grote haast. M'n iPhone 11 doet het nog prima, maar ik ben wel toe aan iets nieuws inmiddels. Eens kijken hoe lelijk die kleuren in het echt zijn... Misschien valt het mee
Ja, saai is misschien wel het juiste... Ik ga mijn rode iPhone nog missenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind ze saai, niet lelijk. Maar ik heb nog een 12 liggen, dus ik pak de hogere straling wel mee en ga daar mee verder.
Ik heb niks met kleur maar kan me voorstellen dat als je van rood houdt je dat mist als het weg is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:26 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, saai is misschien wel het juiste... Ik ga mijn rode iPhone nog missenMisschien besluit ik zelfs nog wel 'm een jaartje te houden...
Oh, zeker niet. Ik heb deze nu alweer 3 jaar geloof ik. Het is dat ie minder wordt, anders mocht ie gewoon blijven van mij. Maar ik doe er véél mee, en dan staat het wel in verhouding (zie je hoe ik dit aan mezelf goed zit te praten??)quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:28 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is mooi spul, maar niet "ik koop er elk jaar weer een" mooi spul
Ik vind dit altijd wel een soort van sympatiek: https://www.apple.com/product-red/quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met kleur maar kan me voorstellen dat als je van rood houdt je dat mist als het weg is.
Die pastelkleuren snap ik wel, vernieuwend en catchy.
Oh, maar het is ook prima goed te praten: als je het veel gebruikt en bedenkt dat je het bv drie of vier jaar houdt valt het allemaal wel mee. Maar ik heb zelf iets van "dit jaar niet". Geen idee op welk punt ze me wel weer over kunnen halen, maar dat merk ik vanzelf welquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:30 schreef Guppy het volgende:
[..]
Oh, zeker niet. Ik heb deze nu alweer 3 jaar geloof ik. Het is dat ie minder wordt, anders mocht ie gewoon blijven van mij. Maar ik doe er véél mee, en dan staat het wel in verhouding (zie je hoe ik dit aan mezelf goed zit te praten??)
Niet vanochtend na het sporten meteen gaan bestellen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
@:Pisces29![]()
Moeten we nóg langer wachten met facetimen.
Kon pas vanaf 14:00 uur en zat vast in meetingsquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet vanochtend na het sporten meteen gaan bestellen?
Jij zat om 12:00 gewoon gifjes te posten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon pas vanaf 14:00 uur en zat vast in meetings
En vanaf 13:00 in meetingsquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zat om 12:00 gewoon gifjes te posten.![]()
Maar balen, langs een winkel gaan een optie?
Ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanaf 13:00 in meetingsIn Den Haag en Amsterdam zit een fysieke store toch?
Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanaf 13:00 in meetingsIn Den Haag en Amsterdam zit een fysieke store toch?
Nu zijn de kleuren wel mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
DKUp had problemen met het model van vorig jaar: geen smaak
Wat voor kleur zou jij graag willen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu zijn de kleuren wel mooi
Het model van vorig jaar deed ook bar weinig dan de 12 Pro![]()
Ieder jaar voor de verschillen wel kleiner![]()
Naturel Titanium of Blauw Tittanium. Mijn huidige 12 Pro in het blauw blijf ik de mooiste iPhone vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor kleur zou jij graag willen?
Touché.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.
Moderator @onlogisch faalt weer eens 😞quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
@:Pisces29![]()
Moeten we nóg langer wachten met facetimen.
Misschien hoopte @onlogisch dat iemand meer steden kon aanvullen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.
USB-C wordt ergens volgend jaar verplicht, maar volgens mij betekend dat niet dat oudere modellen dan niet meer verkocht mogen worden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef Alpha0 het volgende:
Per wanneer is Apple verplicht iPhones met USB-C te leveren? m.a.w. , wanneer gaan de iPhones met de oude aansluiting uit de handel?
Klopt. Dit vertelde @GGMM mij ook al.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
USB-C wordt ergens volgend jaar verplicht, maar volgens mij betekend dat niet dat oudere modellen dan niet meer verkocht mogen worden.
Apple zit alleen in hoofdstedenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien hoopte @:onlogisch dat iemand meer steden kon aanvullen.
Toetertjes!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Hij is besteld. Ik herhaal hij is besteld.
@:Pisces29
Ik doe het altijd op die manier, bij Apple. Gewoon bij bestellen meteen je huidige telefoon selecteren voor inruil. Werkt prima.quote:Op donderdag 14 september 2023 @ 23:50 schreef synsysterstylo het volgende:
Zijn er mensen die hun oude telefoon inruilen voor korting bij de 15? Zo ja, waar? Denk erover dit bij Apple te doen.
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op die manier, bij Apple. Gewoon bij bestellen meteen je huidige telefoon selecteren voor inruil. Werkt prima.
Wat geeft Apple dan voor een 13 Pro Max 512GB?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.
Hopelijk is het met de M3-generatie klaar met 8GBquote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mooi filmpje wat laat zien dat meer geheugen beter is dan een snellere CPU
Als je je Macbook gebruikt voor bureauwerk, en slechts af en toe wat zwaars zal je er niets van merken. Punt is dat je voor batch fotobewerken of video met een M1 met 16 of meer GB geheugen sneller bent dan met een M2 met 8.quote:Op zondag 17 september 2023 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hopelijk is het met de M3-generatie klaar met 8GB![]()
Apple boeit het niks om mensen op te lichten met zwakke specs of chips van een jaar eerder.
Precies! Geen gezeik, alles snel geregeld, klaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 @ 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.
256GB M2 is ook ruk vergeleken met een 256GB M1quote:Op zondag 17 september 2023 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je je Macbook gebruikt voor bureauwerk, en slechts af en toe wat zwaars zal je er niets van merken. Punt is dat je voor batch fotobewerken of video met een M1 met 16 of meer GB geheugen sneller bent dan met een M2 met 8.
Niet als je er genoeg geheugen in hebt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
256GB M2 is ook ruk vergeleken met een 256GB M1
Als afhalen een optie voor je is, kun je 'm soms al eerder krijgen.quote:Op maandag 18 september 2023 @ 12:09 schreef mrPanerai het volgende:
te lang getwijfeld om de iphone 15pro te pré-orderen, nu pas levering op 10/10![]()
't is eentje die ik van de zaak krijg, dus ik moet gewoon wachtenquote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als afhalen een optie voor je is, kun je 'm soms al eerder krijgen.
De 14Pro is nu enkel nog verkrijgbaar uit "oude" voorraad. Verder verkoopt Apple zelf deze niet meer. Mss iets om op te lettenquote:Op maandag 18 september 2023 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga in November switchen van een iPhone 8Plus naar een Iphone 14 pro, denk ik. Hardwarematig kan die iPhone 8Plus nog prima mee (hij is inmiddels bijna 5 jaar oud), maar softwarematig heeft-ie een hele vage bug. Ik kan maar 40 foto's/bestanden tegelijk van mijn Iphone afhalen, anders schiet het ding in error. De import tool van foto's en video's slaat er ook finaal op vast en ik ben daar inmiddels een beetje klaar mee (is een bekend probleem, maar er is geen oplossing voor: https://answers.microsoft(...)71-999c-e1a7de450546 )
Ik 'koop' hem altijd via mijn mobiele provider.quote:Op maandag 18 september 2023 18:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De 14Pro is nu enkel nog verkrijgbaar uit "oude" voorraad. Verder verkoopt Apple zelf deze niet meer. Mss iets om op te letten
Alles is anders. Schermen, knoppen, watchfaces.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vertel? Kan 'm morgen pas installeren ivm werk app die kritiek is en vannacht moet werken.
Hmm, morgen maar eens de tijd nemen dan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles is anders. Schermen, knoppen, watchfaces.
M'n geliefde Dock (sidebutton) voor je favoriete apps is weg, dat is wel jammer. Nu opent daar het control panel
Nee daar heb ik een horloge voor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je nog wel zien hoe laat het is?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een horloge voor.
Dat hoofd van die reviewer :pquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tweakers heeft een iOS filmpje gemaakt:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heeft idd echt een kop voor de radio, helaas een stem voor op een foto
Grappig dat ik die mierzoete kleuren mooi zacht en subtiel vind (al zou ik het zelf niet kiezen). En de antraciet en zwart niet mooi, want mat.quote:
Naturel Titanium is wel echt bohhhhhhhquote:Op woensdag 20 september 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig dat ik die mierzoete kleuren mooi zacht en subtiel vind (al zou ik het zelf niet kiezen). En de antraciet en zwart niet mooi, want mat.
Had compleet anders verwacht.
Ben wel benieuwd hoeveel het in het echt scheelt.
Was er maar een paarse versiequote:Op woensdag 20 september 2023 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naturel Titanium is wel echt bohhhhhhh
@onlogisch is wss nog steeds dronken van de Feyenoord overwinning op Celtic...quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heeft iemand onlangs onlogisch gezien?![]()
Echt zo'n Tweakers-hoofd inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
[ Bericht 18% gewijzigd door ExtremeSatisfication op 21-09-2023 02:13:39 ]quote:Op woensdag 20 september 2023 21:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heeft iemand onlangs onlogisch gezien?![]()
Drinken is voor proleten.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:35 schreef ashardalan het volgende:
Vandaag een raar probleem. M'n iPhone 14 Pro gisteren geüpgrade naar iOS 17 en vanmorgen zag ik dat 'ie niet meer wilde opladen.
Meerdere computers geprobeerd (geen netstroom lader beschikbaar atm) en niets werkte. Enige wat lijkt te werken is de docking voor m'n werk laptop
FF afwachten wat er gebeurt qua opladen de komende dagen.
[..]
@:onlogisch is wss nog steeds dronken van de Feyenoord overwinning op Celtic...
Eens.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drinken is voor proleten.
@:Bezsen
Welk zelfrespecterend mens gebruikt stickers?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bij Tweakers worden ze wel vaker helemaal geil en lijp van features die geen normaal mens gebruikt... Beetje de kern van die site.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welk zelfrespecterend mens gebruikt stickers?
quote:Op donderdag 21 september 2023 15:18 schreef Black-Death het volgende:
Wordt de iPhone 15 eigenlijk geleverd met headphones?
Oplaadkabel is wel van gedraaid nylon.quote:Inhoud van de verpakking
-iPhone 15
-USB-C-oplaadkabel
Thnx. Ik had inderdaad zelf wat meer onderzoek kunnen doenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Oplaadkabel is wel van gedraaid nylon.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-15
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-15-pro
Er zijn ook unboxing video's voor dit soort dingen.
Telefoon en straling, Is dat nieuws dan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Opvallend
Toen bekend werd dat de iPhone 12 in Frankrijk teveel vermogen zou gebruiken in de zenders (Straaaaaaaaahling Patrick, Straaaaaahling) berichte alle site er over.
Dat een heleboel smartphones ook betroffen zijn hoor je tot nu toe niets over
quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Telefoon en straling, Is dat nieuws dan?
Ik heb m’n telefoon naast me op het nachtkastje. Nog steeds. Ondanks alle verhalen.
Ik bel er elke dag uren mee. Ook niet goed.
Maar ik rook niet.![]()
IOS downgraden? Google er eens op, wie weet vind je iets nuttigs.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand een workaround toevallig?
Ik heb mijn zoon mijn oude Apple Watch beloofd (5). Mijn nieuwe is gisteren binnen gekomen en we wilden dus vandaag de Watch klaar maken voor hem om te gebruiken, maar nu blijkt dat je daar iOS 17 voor nodig hebt. Laat hij nu een iPhone X hebben die maar gaat tot IOS 16.7.
Had ik hem die Watch een week eerder gegeven voor de uitrol van de nieuwe iOS was er dus geen probleem geweest, maar nu kan ik hem niet installeren.
Ik denk dan probeer ik hem te installeren met mijn eigen iPhone maar ‘voor een gezinslid’ maar dan krijg ik de melding
[ afbeelding ]
Maar het gaat dus om een Watch 5 met de nieuwste watchOS versie. Ook met het toestel van m’n man krijg ik dezelfde melding. (Als ik hem als tweede Watch voor mezelf wil koppelen is het geen probleem, alleen als ik hem voor een gezinslid wil koppelen).
Iemand een idee wat ik kan doen om hem voor hem werkend te krijgen?
Het zit helaas niet in het budget hem van een nieuw toestel te voorzien.
Ben al wel aan het googelen geweest, maar kon zo 1 2 3 nog niets gevonden krijgen. Dus hoopte dat iemand misschien een idee had.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
IOS downgraden? Google er eens op, wie weet vind je iets nuttigs.
Ik was er al bang voor.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ben al wel aan het googelen geweest, maar kon zo 1 2 3 nog niets gevonden krijgen. Dus hoopte dat iemand misschien een idee had.
Downgrade van watchOS is helaas niet mogelijk volgens Google. Anders had ik dat inderdaad geprobeerd.
Is het niet mogelijk om een Watch terug naar de fabrieksinstellingen te zetten?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:26 schreef hilliebillie het volgende:
Ja ik hoop op iemand die misschien iets weet waar ik niet aan heb gedacht. Zo lullig dat als ik een week eerder m’n Watch had afgegeven het installeren op zijn iPhone X gewoon was gelukt en hij hem dan gewoon nog had kunnen gebruiken. En nu waarschijnlijk dus niet meer.
Ook dan kom je op IOS17 uit wat hier het probleem is. En downgraden had ik al geopperd, is ook geen optie op een iWatch helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een Watch terug naar de fabrieksinstellingen te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |