Als afhalen een optie voor je is, kun je 'm soms al eerder krijgen.quote:Op maandag 18 september 2023 @ 12:09 schreef mrPanerai het volgende:
te lang getwijfeld om de iphone 15pro te pré-orderen, nu pas levering op 10/10![]()
't is eentje die ik van de zaak krijg, dus ik moet gewoon wachtenquote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als afhalen een optie voor je is, kun je 'm soms al eerder krijgen.
De 14Pro is nu enkel nog verkrijgbaar uit "oude" voorraad. Verder verkoopt Apple zelf deze niet meer. Mss iets om op te lettenquote:Op maandag 18 september 2023 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga in November switchen van een iPhone 8Plus naar een Iphone 14 pro, denk ik. Hardwarematig kan die iPhone 8Plus nog prima mee (hij is inmiddels bijna 5 jaar oud), maar softwarematig heeft-ie een hele vage bug. Ik kan maar 40 foto's/bestanden tegelijk van mijn Iphone afhalen, anders schiet het ding in error. De import tool van foto's en video's slaat er ook finaal op vast en ik ben daar inmiddels een beetje klaar mee (is een bekend probleem, maar er is geen oplossing voor: https://answers.microsoft(...)71-999c-e1a7de450546 )
Ik 'koop' hem altijd via mijn mobiele provider.quote:Op maandag 18 september 2023 18:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De 14Pro is nu enkel nog verkrijgbaar uit "oude" voorraad. Verder verkoopt Apple zelf deze niet meer. Mss iets om op te letten
Alles is anders. Schermen, knoppen, watchfaces.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vertel? Kan 'm morgen pas installeren ivm werk app die kritiek is en vannacht moet werken.
Hmm, morgen maar eens de tijd nemen dan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles is anders. Schermen, knoppen, watchfaces.
M'n geliefde Dock (sidebutton) voor je favoriete apps is weg, dat is wel jammer. Nu opent daar het control panel
Nee daar heb ik een horloge voor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je nog wel zien hoe laat het is?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een horloge voor.
Dat hoofd van die reviewer :pquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tweakers heeft een iOS filmpje gemaakt:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heeft idd echt een kop voor de radio, helaas een stem voor op een foto
Grappig dat ik die mierzoete kleuren mooi zacht en subtiel vind (al zou ik het zelf niet kiezen). En de antraciet en zwart niet mooi, want mat.quote:
Naturel Titanium is wel echt bohhhhhhhquote:Op woensdag 20 september 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig dat ik die mierzoete kleuren mooi zacht en subtiel vind (al zou ik het zelf niet kiezen). En de antraciet en zwart niet mooi, want mat.
Had compleet anders verwacht.
Ben wel benieuwd hoeveel het in het echt scheelt.
Was er maar een paarse versiequote:Op woensdag 20 september 2023 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naturel Titanium is wel echt bohhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |