Het begint hier opeens heel hard te rommelen.quote:Op maandag 11 september 2023 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
Code geel @:Coco zet de reddingsboei alvast klaar
Dat krijg je als je naar onzin luistert.quote:Op maandag 11 september 2023 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Shazam is ook niet best he, krijg al 3 keer onzin als resultaat.
Stukje muziek bij een twitter filmpje dat ik dacht te kennen uit het verleden maar krijg geen match.quote:Op maandag 11 september 2023 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar onzin luistert.
Linkquote:Op maandag 11 september 2023 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje muziek bij een twitter filmpje dat ik dacht te kennen uit het verleden maar krijg geen match.
https://twitter.com/front_ukrainian/status/1700819715797491761quote:
Zal ik even kijken?quote:Op maandag 11 september 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
Hier zal wel weer alles overwaaien
Woedend
Darude - Sandstormquote:Op maandag 11 september 2023 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://twitter.com/front_ukrainian/status/1700819715797491761
Misschien is het wel een generic loopdeuntje
Altijd tegen Nijmegenquote:Op maandag 11 september 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
Hier zal wel weer alles overwaaien
Woedend
Nou, oké, omdat jullie het zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik wacht ook met het kijken van die serie totdat we gezellig met z'n drieën kunnen kijken
En ik hoop dat jullie datzelfde doen
Naar zulk onzin kijk ik niet.quote:
Wat is dit. Er is maar 1 echte Conan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit. Er is maar 1 echte Conan.Goede armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conan?quote:
Welkom terug maat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Wel wat overdreven lang hoor. Ik stel Coco hiervoor aansprakelijk.
Jij vroeg waar Joden naar toe gingen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Wat had je gedaan (dm maar)
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij vroeg waar Joden naar toe gingen.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @Neef_Wuppie ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Die kan wel een warm bad gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @:neef_wuppie ?
Die zit toch niet in de kampen? Die is gewoon pleite.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @:neef_wuppie ?
Hij is zeg maar pleite te gaan door op Fok! niet zo subtiel Hitler-fanposts te maken dus hij is gestreept.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zit toch niet in de kampen? Die is gewoon pleite.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24hquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hier kreeg gister een user een ban voor.
Tot morgen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24h
Wat is er gebeurd met Sevilla makker?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat bizar laat lunchen vandaag. Gaat alles wel goed met je?
Zekerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat bizar laat lunchen vandaag. Gaat alles wel goed met je?
Dat doet @onlogisch zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:onlogisch verbaasd zich dat een middenmoter van vorig jaar een paar wedstrijdjes verliest
Dan gaan we wel facetimen. Oh wacht.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24h
@GGMM is dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:onlogisch verbaasd zich dat een middenmoter van vorig jaar een paar wedstrijdjes verliest
Even geduld nog totdat de iPhone is aangeschaft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan gaan we wel facetimen. Oh wacht.
Herkenbaar, ouwe reus. Zorg er wel voor dat de sardientjes niet wegrennen van je boterhammetjes!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Beetje druk geweest de laatste tijd
En de komende tijd
Goed nieuws voor @:niek m'n studie begint weer
[..]
Dat doet @:onlogisch zeker.
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @Scrummiequote:Op dinsdag 12 september 2023 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ouwe reus. Zorg er wel voor dat de sardientjes niet wegrennen van je boterhammetjes!
Je doet nu een poging mbo2?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:14 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws voor @niek m'n studie begint weer
We gaan nu lunchen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @:scrummie
Legendarische FOK!er. Twee keer mod geweest. Als Harmen Siezen een briljante kloon. Hoort in de TOP-10 FOK!ers aller tijden.quote:
Eet smakelijk Pisces29.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n sardienen al liggen, komt dat startsein nog? @:scrummie
Dankjewel.quote:
Zure zult, balkenbrij. Met snuifje gember en een liter azijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan nu lunchen!
Eet smakelijk allemaal
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zure zult, balkenbrij. Met snuifje gember en een liter azijn.
Corpulente zak hooi dat je er bentquote:
Stukje projectie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Corpulente zak hooi dat je er bent
Ik ben benieuwd of je jezelf aan durft te kijken in de spiegel vanavond.
Zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Corpulente zak hooi dat je er bent
Ik ben benieuwd of je jezelf aan durft te kijken in de spiegel vanavond.
Die vent is 43 of zo tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wist jij dat Onlogisch inmiddels zo oud is dat ie sport om vitaal te blijven
Lekker, nu in huis nog!quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
De temperatuur daalt met de minuut.
Hier ging iets mis.quote:
Maar wel zo jong dat-ie de grootste FOK!-sporter niet kent. (Letterlijk en figuurlijk. Popo was 2 meter 2)quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Flinke jongen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel zo jong dat-ie de grootste FOK!-sporter niet kent. (Letterlijk en figuurlijk. Popo was 2 meter 2)
Moet hij weten tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar ik ben ook al bijna 39, dus ik heb niet zoveel recht van spreken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zeker. Dat maakt hem alleen wel een oude van dage.
@Coco bijna 50quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ik ben ook al bijna 39, dus ik heb niet zoveel recht van spreken.
Zeker. Hij was zo trots op z'n zoontje van 15. Speelt soccer in Amerika. Is nu al één meter 90.quote:
wtf is soccerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Hij was zo trots op z'n zoontje van 15. Speelt soccer in Amerika. Is nu al één meter 90.
29 tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:29 schreef Bezsen het volgende:
Ik ben alleen fysiek een oude van dage.
Mentaal ben ik een jonge God.
Bijna 29 maatquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een jaar ouder was dan ik
Popo woonde in Amerika. Zoontje voetbalt.quote:
En dan zolang al in een doorlopend huwelijk? Chapeau.quote:
Inso is een vrome katholiekquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zolang al in een doorlopend huwelijk? Chapeau.
Een jaar ouder dan Jezus werd.quote:
Ik wou dat ik mijn vriendin een jaar of 7 geleden al had leren kennen joh, wat dat betreft.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je vrouw rijk is scheelt dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
7 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 14 oktober samen met Matt leTissier jarig.
Ik deel 'm met Cruijff.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 14 oktober samen met Matt leTissier jarig.
Shake hands.quote:
Maar tikt je relatie al 10+ jaar aan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn vriendin een jaar of 7 geleden al had leren kennen joh, wat dat betreft.
Ha ha. vertel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:33 schreef Bezsen het volgende:
Al is Matt wel een beetje van lotje getikt geworden @:tong80
Welnee, richting de 1.5quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar tikt je relatie al 10+ jaar aan?
Hij gaat al Feyenoord wedstrijden overslaan. Dit moet wel De Vrouw zijn dan.quote:
niet als hij wilde dat het al 7 was..quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar tikt je relatie al 10+ jaar aan?
Gisteren nog een weegschaal gebruikt om mijn nieuwe bahbell te wegen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weegschalen
Onlo jr. is ook een weegschaal (@:Oriente kan er één gebruiken)
Mijn moeke is een tweeling als onderdeel van een drielingquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weegschalen
Onlo jr. is ook een weegschaal (@:Oriente kan er één gebruiken)
Mwah, het is nog best pril. Eerst maar eens die vakantie overleven.quote:
Wat is een bahbellquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteren nog een weegschaal gebruikt om mijn nieuwe bahbell te wegen.
Dat is al heel wat voor jou. En je AirPods zijn veilig. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is nog best pril. Eerst maar eens die vakantie overleven.
Oh dan snap ik je gedachte wel.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij gaat al Feyenoord wedstrijden overslaan. Dit moet wel De Vrouw zijn dan.
Ze zuipt me onder de tafel dus daar moet ik wel mee gaan trouwen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh. Jij kan niet gaan trouwen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is al heel wat voor jou. En je AirPods zijn veilig. Gewoon doen.
Matt postte een aantal dagen geleden dat Osama bin Laden een Israelische geheim agent was. En de joden dus achter 9/11 zitten.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:33 schreef Bezsen het volgende:
Al is Matt wel een beetje van lotje getikt geworden @:tong80
Toch jammer.quote:
Mooie voetballerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch jammer.
Als kleine jongen nog door mijn vader meegenomen naar Southampton om le Tissier nog live te zien spelen.
Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen maken ze zich in Madrid al een beetje zorgen.
[ afbeelding ]
Ik moest wel lachen om dat stuk, zelfs Beverwijk werd erbij gehaaldquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen maken ze zich in Madrid al een beetje zorgen.
[ afbeelding ]
Die heeft z'n reputatie wel redelijk verziekt.quote:
Geborenequote:Op dinsdag 12 september 2023 12:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al die op 14 oktober geborene zijn écht raar!
Niet geklikt.quote:
quote:
Havermelk erbij?quote:
Uiteraard. Hip and happening.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat een combinatie, kaas van een beest en dan melk van haver?
Geitenkaas (waar überhaupt niet echt een plantaardig alternatief voor is) is iets duurzamer dan kaas van koemelk, en sommige mensen hebben koemelkallergie. Koemelk is bovendien ook gewoon niet zo gezond.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat een combinatie, kaas van een beest en dan melk van haver?
Voor geen enkele kaas is een plantaardig alternatief want dan geen kaas.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geitenkaas (waar überhaupt niet echt een plantaardig alternatief voor is) is iets duurzamer dan kaas van koemelk, en sommige mensen hebben koemelkallergie. Koemelk is bovendien ook gewoon niet zo gezond.
Tot zover de redenen voor deze unieke combinatie
Het gaat meer over de smaak, havermelk in plaats van koemelk maakt geen enorm verschil, veganistische kazen zijn eigenlijk altijd vies.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor geen enkele kaas is een plantaardig alternatief want dan geen kaas.
En allergieen zijn voor watjes.
Je doet maar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geitenkaas (waar überhaupt niet echt een plantaardig alternatief voor is) is iets duurzamer dan kaas van koemelk, en sommige mensen hebben koemelkallergie. Koemelk is bovendien ook gewoon niet zo gezond.
Tot zover de redenen voor deze unieke combinatie
nu ga je te verquote:
Haal je toch de politie erbij?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:34 schreef vrijgevochten het volgende:
De tering wat een puinhoop bij mijn pvdd
dacht meer aan shakira maar bedankt voor de suggestiequote:Op dinsdag 12 september 2023 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Haal je toch de politie erbij?
Snol.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
dacht meer aan shakira maar bedankt voor de suggestie
[ afbeelding ]
Teksten op je auto zettenquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een auto met de tekst Dushi, yiu.
Is dit jouw auto @:3rr0r ?
Voetbalvlaggetje wel goedgekeurd? @onlogischquote:
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voetbalvlaggetje wel goedgekeurd? @:onlogisch
Ik heb me al 3 keer omgekleed vandaag. Ik dacht dat het wat koeler werd. Verder prima (dag). De jouwe ook?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Hoe verloopt jouw dag tot dusver?
Niet echt. Ik voel met niet zo lekker. Hoestje, warm/koud en ik begin verkouden te worden. Daar bovenop ben ik erg moequote:Op dinsdag 12 september 2023 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me al 3 keer omgekleed vandaag. Ik dacht dat het wat koeler werd. Verder prima (dag). De jouwe ook?
Beginnende griep? Train je nog stug door op beestachtige tijden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik voel met niet zo lekker. Hoestje, warm/koud en ik begin verkouden te worden. Daar bovenop ben ik erg moe
@:JanCees zou nu vragen of ik last heb van aanstelleritis
Een glaasje havermelk zal je goed doen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik voel met niet zo lekker. Hoestje, warm/koud en ik begin verkouden te worden. Daar bovenop ben ik erg moe
Thanks dad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een glaasje havermelk zal je goed doen.
Denk het en jazekerquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beginnende griep? Train je nog stug door op beestachtige tijden?
Zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een glaasje havermelk zal je goed doen.
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Havermelkgod en havermoutgoden.
Eet jij je havermout met havermelk?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Havermelkgod en havermoutgoden.
Amandelmelk natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eet jij je havermout met havermelk?
Homofiel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rachel Hazes, ja of nee?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Als ik dat zou zijn dan was jij veilig, lelijkerd.
Covid, rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon van ATB afblijven, merci bedankt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eet jij je havermout met havermelk?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Als ik dat zou zijn dan was jij veilig, lelijkerd.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon van ATB afblijven, merci bedankt.
Er komt ook gewoon geen dance liedje uit zonder cover tegenwoordig.
Niet geklikt, ik wacht op je review voor Attorney Woo.quote:
Erg trots op je maat. Het zal je niet verbazen maar ik heb zojuist ook KBR opquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Nasiquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw nasi recept een keer volledig uit te schrijven?quote:
Rotiquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip pilavquote:
picsquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review van Memphis zijn nieuwe loafers @:Coco
KPRquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip piri piriquote:
'Mannen' met zo'n handtasje komen erg gay over vind ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CxGVk9QNQD2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is z’n laptop poooooch.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mannen' met zo'n handtasje komen erg gay over vind ik.
Rode wijn uit de koeling.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
7/10quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slangenleer, trekkend colbert, fruit in een ligbed. What’s not to love.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rode wijn uit de koeling.
Zou je hem doen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slangenleer, trekkend colbert, fruit in een ligbed. What’s not to love.
Goddelijk lijf. Oh ja, dat is een ja.quote:
Tintelend gevoel in je piet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is ook een geile beer, Memphis.
Jij bent toch de Cura lover hier.quote:
Cura.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent toch de Cura lover hier.
Na 3 weken heb je het eiland wel gezien, ja.quote:
Sowieso Volendam in de zon vibesquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 3 weken heb je het eiland wel gezien, ja.
Even kijken of @GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso zeer veel slechte ervaringen met Antillianen.
De laatste jaren wel net een Costa met heel Nederland, ja. Erg jammer.quote:
Welke iPhone zou je hem adviseren?quote:
@JanCees gaat een gewone halenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke iPhone zou je hem adviseren?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:JanCees gaat een gewone halen
Ja. Vertel je ons dan meteen welke kleur jij kiest?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zal ik het hem even vragen???
Lekker breed laten hangen. Ik hou er van.quote:
@DonRaja maakt een flauw grapje. @JanCees antwoordt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Vertel je ons dan meteen welke kleur jij kiest?
Je moet connected blijven, vriendinquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker breed laten hangen. Ik hou er van.
En wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent toch de Cura lover hier.
Ik met Marokkanenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso zeer veel slechte ervaringen met Antillianen.
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even kijken of @:GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.
Smijtend aardewerk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.
Dus ja.
Dit las ik pas na de tweede keer goed.quote:
Welke kleur ga jij halen of hou jij het bij je huidige?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit las ik pas na de tweede keer goed.
De iPhones. Idd. Dat was het.
Nee, staan niet op de sympathieke lijst.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even kijken of @:GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.
Ook dit is niet waar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.
Dus ja.
Ik wacht tot er iets nieuwers komt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kleur ga jij halen of hou jij het bij je huidige?
quote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef onlogisch het volgende:
4 eieren zonder eigeel
500 gram magere kwark
Goed bezig ouwe reus.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef onlogisch het volgende:
4 eieren zonder eigeel
500 gram magere kwark
waarom zonder eigeelquote:Op woensdag 13 september 2023 08:35 schreef onlogisch het volgende:
4 eieren zonder eigeel
500 gram magere kwark
Het is toch helemaal niet bewezen dat het echt slecht voor je is?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat dat funest voor je cholesterol is en er een hele hoop loze kcals (vetten) inzitten.
wat bedoel je met 'funest voor je cholesterol'?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat dat funest voor je cholesterol is en er een hele hoop loze kcals (vetten) inzitten.
De jaren 80 wil hun idiote view over dietary cholesterol terugquote:Op woensdag 13 september 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet bewezen dat het echt slecht voor je is?
Daar zijn de meningen over verdeeld
Dan eten jullie lekker het eigeel opquote:Op woensdag 13 september 2023 09:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'funest voor je cholesterol'?
en dat zijn geen loze vetten
bron: broscience
Doe ik ook. Zonder eigeel is een ei viesquote:Op woensdag 13 september 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dan eten jullie lekker het eigeel op
Hoe gaat het met jouw cholesterol?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De jaren 80 wil hun idiote view over dietary cholesterol terug
Perfect cholesterol moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw cholesterol?
Onze vriend @onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet bewezen dat het echt slecht voor je is?
Daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zonder eigeel is een ei vies
als je je druk maakt over loze kcal lijkt mij het ditchen van brood, pasta en rijst (vervangen met blomkoolrijstgenot) een goede optiequote:Op woensdag 13 september 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dan eten jullie lekker het eigeel op
Wauw wat goed zeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over wijn gesproken. Ik ben al 30 dagen alcoholvrij
Soms is onlogisch wel een beetje raarquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.
Good busy. Ik ben 985 dagen alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestjequote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over wijn gesproken. Ik ben al 30 dagen alcoholvrij
Eens maatje.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Soms is onlogisch wel een beetje raar
denken is wat overdrevenquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.
Ik ~10.400quote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Good busy. Ik ben 985 alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestje
Bloemkoolrijstquote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je je druk maakt over loze kcal lijkt mij het ditchen van brood, pasta en rijst (vervangen met blomkoolrijstgenot) een goede optie
gr
Dat ga ik niet volhouden hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Good busy. Ik ben 985 dagen alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestje
Is misschien zijn bedoeling ook 🤣quote:
Wat ben jij een alcoholist zeg!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef Mazikeen het volgende:
Met kerst ga ik wel een wijntje drinken hoor
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar als je het nooit gehad hebt kan je het ook niet missen
Prima toch. Ik heb ook niets tegen mensen die wel drinken verderquote:Op woensdag 13 september 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.
Ik vind het ook gewoon echt lekkerquote:Op woensdag 13 september 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.
sinds ik wat meer zelfcontrole heb dan eest is het bij mij juist andersomquote:Op woensdag 13 september 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |