als je je druk maakt over loze kcal lijkt mij het ditchen van brood, pasta en rijst (vervangen met blomkoolrijstgenot) een goede optiequote:Op woensdag 13 september 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dan eten jullie lekker het eigeel op
Wauw wat goed zeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over wijn gesproken. Ik ben al 30 dagen alcoholvrij
Soms is onlogisch wel een beetje raarquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.
Good busy. Ik ben 985 dagen alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestjequote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over wijn gesproken. Ik ben al 30 dagen alcoholvrij
Eens maatje.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Soms is onlogisch wel een beetje raar
denken is wat overdrevenquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:onlogisch denkt dat smakeloos gelijk staat aan gezond.
Ik ~10.400quote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Good busy. Ik ben 985 alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestje
Bloemkoolrijstquote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je je druk maakt over loze kcal lijkt mij het ditchen van brood, pasta en rijst (vervangen met blomkoolrijstgenot) een goede optie
gr
Dat ga ik niet volhouden hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Good busy. Ik ben 985 dagen alcoholvrij. Bijna tijd voor een feestje
Is misschien zijn bedoeling ook 🤣quote:
Wat ben jij een alcoholist zeg!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef Mazikeen het volgende:
Met kerst ga ik wel een wijntje drinken hoor
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar als je het nooit gehad hebt kan je het ook niet missen
Prima toch. Ik heb ook niets tegen mensen die wel drinken verderquote:Op woensdag 13 september 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.
Ik vind het ook gewoon echt lekkerquote:Op woensdag 13 september 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker, ben wel op een gegeven moment gestopt met de hard liquors, drink alleen bier en wijn zo'n beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |