Wat is dit. Er is maar 1 echte Conan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit. Er is maar 1 echte Conan.Goede armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conan?quote:
Welkom terug maat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Wel wat overdreven lang hoor. Ik stel Coco hiervoor aansprakelijk.
Jij vroeg waar Joden naar toe gingen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Wat had je gedaan (dm maar)
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij vroeg waar Joden naar toe gingen.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @Neef_Wuppie ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Die kan wel een warm bad gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @:neef_wuppie ?
Die zit toch niet in de kampen? Die is gewoon pleite.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat, dat was een zware week zonder jou. Hoe was het met @:neef_wuppie ?
Hij is zeg maar pleite te gaan door op Fok! niet zo subtiel Hitler-fanposts te maken dus hij is gestreept.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zit toch niet in de kampen? Die is gewoon pleite.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TERUG uit de KAMPEN.
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24hquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hier kreeg gister een user een ban voor.
Tot morgen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik er nu ook wel aan gaan voor 24h
Wat is er gebeurd met Sevilla makker?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat bizar laat lunchen vandaag. Gaat alles wel goed met je?
Zekerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je gaat bizar laat lunchen vandaag. Gaat alles wel goed met je?
Dat doet @onlogisch zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:onlogisch verbaasd zich dat een middenmoter van vorig jaar een paar wedstrijdjes verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |