Sowieso Volendam in de zon vibesquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 3 weken heb je het eiland wel gezien, ja.
Even kijken of @GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso zeer veel slechte ervaringen met Antillianen.
De laatste jaren wel net een Costa met heel Nederland, ja. Erg jammer.quote:
Welke iPhone zou je hem adviseren?quote:
@JanCees gaat een gewone halenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke iPhone zou je hem adviseren?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:JanCees gaat een gewone halen
Ja. Vertel je ons dan meteen welke kleur jij kiest?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zal ik het hem even vragen???
Lekker breed laten hangen. Ik hou er van.quote:
@DonRaja maakt een flauw grapje. @JanCees antwoordt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Vertel je ons dan meteen welke kleur jij kiest?
Je moet connected blijven, vriendinquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker breed laten hangen. Ik hou er van.
En wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent toch de Cura lover hier.
Ik met Marokkanenquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Sowieso zeer veel slechte ervaringen met Antillianen.
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even kijken of @:GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.
Smijtend aardewerk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.
Dus ja.
Dit las ik pas na de tweede keer goed.quote:
Welke kleur ga jij halen of hou jij het bij je huidige?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit las ik pas na de tweede keer goed.
De iPhones. Idd. Dat was het.
Nee, staan niet op de sympathieke lijst.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even kijken of @:GurneyIsBestOke ze op de Sympathiek lijst heeft staan. Ik kom zo bij je terug.
Ook dit is niet waar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney heeft wel eens gedate met een Antiliaan.
Dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |