Flekken is heel goed aan de bal hoorde ik. Dus de bal voor je eigen doel rondspelen of laten lopen is een supergoed idee.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom geven we de bal steeds aan een Ier zo vlak voor ons doel?
Is dat een nieuwe strategie die ik gewoon nog niet helemaal begrijp?
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Misschien komt het door de groene shirtjes van de Ieren. Dat ze over het hoofd worden gezien.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als het niet lukt om zelf kansen te creëren. Dan creëer je ze maar voor de tegenstander.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wilde zelf graagquote:Op zondag 10 september 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! En inderdaad, als je met je voet wil hockeyen moet je keeper worden![]()
Was je bewust keeper, of wilde niemand anders? Of vond je hockey wel leuk maar was je niet zo’n goede veldspeler
Dit zou je wel bijna gaan denken ja.quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Misschien komt het door de groene shirtjes van de Ieren. Dat ze over het hoofd worden gezien.
Misschien zei de coach wel dat ze voor veel plezier of vertier moesten gaan en hebben de spelers een lettergreep niet verstaanquote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat ligt er een beetje aan hoe je meedoen definieert.quote:
Hij had net even de bal. Ik heb Blind nog niks fout zien doen. Als enige verdediger.quote:
Hij speelt zijn eigen spel, hij heeft een gebiedsverbod in een straal van 15 meter rondom de bal vermoed ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe je meedoen definieert.
Dan heb je zijn geweldige verdedigende actie een minuut of tien geleden gemist.quote:Op zondag 10 september 2023 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had net even de bal. Ik heb Blind nog niks fout zien doen. Als enige verdediger.
Uh, ja, dat vermoed ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je zin geweldige verdedigende actie een minuut is tien geleden gemist.
Lange vermoeiende zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstopquote:
Oef, dat is inderdaad een lange zit! Hoelang moet je morgen nog?quote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lange zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstop
En dat is niet voor het eerst. De verdediging is al jaren de sterkste linie als je naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en je eigenlijk een luxe probleem zou moeten hebben. Maar in de praktijk is dat al jaren heel wankel.quote:Op zondag 10 september 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Wat een geklooi achterin de hele tijd. Ierland heeft nog geen kans gecreëerd. Als je het verdedigend goed neerzet kun je hier nooit van verliezen. Zie bijvoorbeeld Luxemburg dat hier met 0-1 won.
Jeetjequote:Op zondag 10 september 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lange vermoeiende zitreis. We gingen om 8.30 uur weg en kwamen om 19.30 uur aan bij onze tussenstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |