quote:
Van mij wel. En dit is open chat toch?quote:
Oooeeee 🤞🤞quote:Op zondag 10 september 2023 23:58 schreef praadje het volgende:
Als er dan toch weer lekker gekeuveld gaat worden hier wil ik wel overwegen de gids weer voor mijn rekening te nemen als er genoeg animo voor is.
quote:Op zondag 10 september 2023 23:58 schreef praadje het volgende:
Als er dan toch weer lekker gekeuveld gaat worden hier wil ik wel overwegen de gids weer voor mijn rekening te nemen als er genoeg animo voor is.
quote:Op zondag 10 september 2023 23:58 schreef praadje het volgende:
Willeke van Amelrooyquote:Op maandag 11 september 2023 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
En van wie dan? Dat ie een vrouw met zijn dronken hasses ooit doodgereden heeft in een parkeergarage wilde hij het liever niet meer over hebben. Maar bekende wel spijt ofso. Ik denk dat die man zich aardig heeft opgekrabbeld na die tijd en zijn ego bescheiden is geworden.
Ja... ik (dit is volledig een vooroordeel, eigen idee, niks in de serie over opgepikt) denk dat dit ook het soort mensen dat keihard klaagt als iemand woonachtig in NL geen Nederlands spreekt.quote:Op maandag 11 september 2023 18:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hier idem, Zarra volg ik (begrijp nog steeds niet dat net als in het programma 'Ik vertrek' de mensen niet eerst de taal leren spreken, zou mij doodongelukkig voelen als ik niemand verstond). De Meilandjes blijf ik toch ergens grappig vinden en benieuwd naar biohack al heb ik de fitbit er hier zelf uitgedonderd, vond het op een gegeven moment een soort enkelband worden en kreeg er juist meer stress van.
quote:Op maandag 11 september 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Maandag
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.27; First dates NPO1
19.30; Date smakelijk SBS6
19.50; Per seconde wijzer NPO1
Diversen;
20.30; Voor de rechter RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
20.30; Chateau Meiland SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/chateau-meiland
20.31; Het Spaanse dorp: Zarra RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/het-spaanse-dorp-zarra
20.34; The biohack project NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/the-biohack-project
Docu, Reportage, Informatief;
21.26; Volendam, een dorp in de Eredivisie NPO1 https://www.tvgids.nl/inf(...)orp-in-de-eredivisie
22.17; In de TBS NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/in-de-tbs
23.19; 2Doc: Bitter love NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-bitter-love
Sport;
20.25; Veronica Offside VER
21.28; De voetbaltrainer VER https://www.tvgids.nl/amusement/de-voetbaltrainer
Actueel;
19.04; Khalid en Sofie NPO1
21.30; Nieuwsuur NPO1
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.00; Humberto RTL4
22.16; Arjen Lubach NPO1
22.46; OP1 NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Nee, helemaal niet weird, hoor. Mijn broer heeft ook zo'n polsband met continue bewaking of ie wel gezond leeft, inclusief stresspiekendiagrammetjes. Had een keertje flink ruzie met hem en vroeg: " Kijk eens of dit je bovenmatig stress heeft opgeleverd?" De radar was rood uitgelagen.quote:Op maandag 11 september 2023 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. dat snap ik wel! Biohack lijkt me ergens een eng programma. Klinkt dat weird?
quote:Op maandag 11 september 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:praadje ! Dank je wel! Dit vind ik echt heel erg tof!
Ik zie drie leuke dingen! Zarra, de Meilandjes, en misschien biohack. Over die laatste twijfel ik nog een beetje.
Welkom Firuze. Ik ben zo vrij geweest om je aan de lijst toe te voegen. Als je dat niet wilt moet je het maar even laten weten.quote:Op maandag 11 september 2023 18:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hier idem, Zarra volg ik (begrijp nog steeds niet dat net als in het programma 'Ik vertrek' de mensen niet eerst de taal leren spreken, zou mij doodongelukkig voelen als ik niemand verstond). De Meilandjes blijf ik toch ergens grappig vinden en benieuwd naar biohack al heb ik de fitbit er hier zelf uitgedonderd, vond het op een gegeven moment een soort enkelband worden en kreeg er juist meer stress van.
Prima, schrok alleen van de melding, kende het niet en dacht, allemachtig nu al een waarschuwing hier.quote:Op maandag 11 september 2023 19:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Welkom Firuze. Ik ben zo vrij geweest om je aan de lijst toe te voegen. Als je dat niet wilt moet je het maar even laten weten.
Haha, dat was nu ook weer niet de bedoeling. Leuk dat je hier bent.quote:Op maandag 11 september 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Prima, schrok alleen van de melding, kende het niet en dacht, allemachtig nu al een waarschuwing hier.
Net de eerste aflevering gezien. Was goed te doen, interessant.quote:Op maandag 11 september 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh In De TBS wil ik ook graag zien btw
Hahaha geweldig!quote:Op maandag 11 september 2023 19:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet weird, hoor. Mijn broer heeft ook zo'n polsband met continue bewaking of ie wel gezond leeft, inclusief stresspiekendiagrammetjes. Had een keertje flink ruzie met hem en vroeg: " Kijk eens of dit je bovenmatig stress heeft opgeleverd?" De radar was rood uitgelagen.
Leuk meid! Lekker van genieten en bij bijkomenquote:Op maandag 11 september 2023 19:43 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Ik ga Zarra kijken. Biohack en Voor de rechter neem ik op.
Slecht gewetenquote:Op maandag 11 september 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Prima, schrok alleen van de melding, kende het niet en dacht, allemachtig nu al een waarschuwing hier.
Die moet ik terug kijken.quote:Op maandag 11 september 2023 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering gezien. Was goed te doen, interessant.
Ik denk het niet hoor. De eerste aflevering was vrij tam in de zin dat er geen spannende dingen gebeuren of je te horen krijgt.quote:Op maandag 11 september 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die moet ik terug kijken.
Ik ben benieuwd of ik me ga ergeren of niet
Het lijkt me wel interessant. Alleen ben ik bang dat ik vind dat het te soft isquote:Op maandag 11 september 2023 19:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. De eerste aflevering was vrij tam in de zin dat er geen spannende dingen gebeuren of je te horen krijgt.
quote:Op maandag 11 september 2023 19:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben iets ouder en wijzer geworden, hoop ik, maar heb ooit flink zitten rellen inderdaad.
Die neiging heb ik ook nog steeds, hoor, als het een raar soort eenzijdige tamme bedoening wordt met elkaar naar de mond praten in een soort bubbel, ben daar allergisch voor, hihi.quote:
Voelde niet zo, hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit je maar een beetje te jennen he!
quote:Op maandag 11 september 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat geen tv hebben vind ik wel een interessant fenomeen. Wat is de achterliggende gedachte daarvan?quote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
Ben een achterafkijker, want geen teevee, maar kots al bij de eerste vijf minuten.
Omdat ik zelden rechtstreeks keek en kabelteevee had, overging met de rest (internet, telefoon) op KPN.;)quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat geen tv hebben vind ik wel een interessant fenomeen. Wat is de achterliggende gedachte daarvan?
En mis je het ook niet dan? Ik snap dat je alles op het internet kunt bekijken maar meer het geluid als je lekker in huis aan het lummelen bent. Of heb je dan altijd de radio aan?quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik zelden rechtstreeks keek en kabelteevee had, overging met de rest (internet, telefoon) op KPN.;)
rechtstreeks kijken kan ook digitaal op NPO, hoor. En een serie aanzetten en lummelen in huis met op de achtergrond het geluid aan ook.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
En mis je het ook niet dan? Ik snap dat je alles op het internet kunt bekijken maar meer het geluid als je lekker in huis aan het lummelen bent. Of heb je dan altijd de radio aan?
Oh dat wist ik niet, ik woon niet in NLquote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
rechtstreeks kijken kan ook digitaal op NPO, hoor. En een serie aanzetten en lummelen in huis met op de achtergrond het geluid aan ook.
Dat nieuwe programma denk ik?quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
sorry, met elke minuut langer kijken begin ik hier steeds bozer te worden... " Jouw brein heeft magnesium nodig."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Ik heb een schotel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
Biohack ja, kun jij dat rechtstreeks zien in Belgie?
Voordeel van geen teevee is, ik kijk zelden rechtstreeks (behalve NPO nieuws soms) geen reclame en kan het programma stopzetten om even hier te typen bijv, haha.quote:
Ik zou mijn tv niet kunnen missen hoorquote:Op maandag 11 september 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voordeel van geen teevee is, ik kijk zelden rechtstreeks (behalve NPO nieuws soms) geen reclame en kan het programma stopzetten om even hier te typen bijv, haha.
Maar dit programma Biohack vind ik werkelijk tenenkrommend slecht! Nu al, en ben halverwege.
Ik mijn Macbook laptopje niet, lekker compact en dichtbijquote:Op maandag 11 september 2023 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou mijn tv niet kunnen missen hoor
Hier nog zo een. Gedachte erachter is dat ik sowieso veel terug keek, reclames en NLZiet is goedkoper. Dus ik kijk wel tv, maar op een andere manier. Ik kijk wel via het apparaat tvquote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat geen tv hebben vind ik wel een interessant fenomeen. Wat is de achterliggende gedachte daarvan?
Hallo, ben hier voor het eerst.quote:Op maandag 11 september 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voordeel van geen teevee is, ik kijk zelden rechtstreeks (behalve NPO nieuws soms) geen reclame en kan het programma stopzetten om even hier te typen bijv, haha.
Maar dit programma Biohack vind ik werkelijk tenenkrommend slecht! Nu al, en ben halverwege.
Welkom.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hallo, ben hier voor het eerst.
Hoezo tenenkrommend? Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe je door bepaalde oefeningen van de ademhaling je eigen grenzen kunt verleggen. En het lukte iedereen ook goed.
Dat klinkt wel interessant. Al h ik het Govert Sweep (YouTube) ook wel dingen mee zien doen. Mentale kracht ook. Helaas ben ik niet goed in die dingenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hallo, ben hier voor het eerst.
Hoezo tenenkrommend? Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe je door bepaalde oefeningen van de ademhaling je eigen grenzen kunt verleggen. En het lukte iedereen ook goed.
Slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:28 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast lieverds![]()
![]()
Ik ga Urk kijken. Ewout en Vier handen op een buik neem ik op. Maar eerst ga ik mijn ogen even dichtdoen voor een welverdiend dutje![]()
Veel kijkplezier
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:34 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga kijken.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:35 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga de docu van gisteren terugkijken.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]een twijfel moment van een minuut
ooooh jaloers! Dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik eet straks lekker aardappelgratin. Wat eten jullie?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]een twijfel moment van een minuut
Ik heb net pasta Boursin met spekjes gegeten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik eet straks lekker aardappelgratin. Wat eten jullie?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net pasta Boursin met spekjes gegeten.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net pasta Boursin met spekjes gegeten.
Veel plezierquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeej zo videobellen + knutselen met een vriendin
Dank je, het was heel erg gezelligquote:
Oh shoot, dat is balenquote:Op woensdag 13 september 2023 07:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV al twee dagen stuk. Buurman komt straks.
Doet hij het weer? Of kwam de buurman niet voor de televisie?quote:Op woensdag 13 september 2023 07:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV al twee dagen stuk. Buurman komt straks.
Hij kan ieder moment binnenvallen. Gelijk ESPN en HBOMax installeren.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet hij het weer? Of kwam de buurman niet voor de televisie?
Binnenvallen, dan moet ik denken aan die grote, stoere politiemannen die je oppakken.Zoals je dat op televisie zietquote:Op woensdag 13 september 2023 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kan ieder moment binnenvallen. Gelijk ESPN en HBOMax installeren.
Deur staat altijd open, dus niet aanbellen.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Binnenvallen, dan moet ik denken aan die grote, stoere politiemannen die je oppakken.Zoals je dat op televisie ziet
Serieus? Hier staat de deur altijd op het nachtslot. Ben je niet bang dat mensen zonder goede bedoelingen binnen komen?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deur staat altijd open, dus niet aanbellen.
Ik woon twee hoog. Laatste in het rijtje. Net wezen winkelen. Deur niet dicht gedaan. Misschien niet zo slim.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Hier staat de deur altijd op het nachtslot. Ben je niet bang dat mensen zonder goede bedoelingen binnen komen?
Oh ja, dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon twee hoog. Laatste in het rijtje. Net wezen winkelen. Deur niet dicht gedaan. Misschien niet zo slim.
Hier ook, hoor. Soms kom ik er de volgende ochtend achter dat ik de achterdeur niet eens heb afgesloten, bietje dom, wel. Maar goed.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Als ik boodschappen doe, laat ik de deur ook weleens openstaan.
Laten tochten.
Men verwacht niet dat je niet thuis bent en alle deuren open hebt staan.
De laatste tijd niet vaak meer vanwege een demente buurman.
Jep. Alleen ik heb er geen topic over gevonden?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ja, want ik vind het nog leuker kijken met ondertussen het commentaar lezen.
Van Oogappels?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep. Alleen ik heb er geen topic over gevonden?
Wat vind je goed aan Oogappels?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook, hoor. Soms kom ik er de volgende ochtend achter dat ik de achterdeur niet eens heb afgesloten, bietje dom, wel. Maar goed.
Anyway, ik heb net vooruit zitten kijken naar Oogappels. Wat is dat toch een steengoede serie, alles klopt, het script, het acteren en de regie. Beetje een nadeel wel, want het is wel leuk om 'live' te kijken en commentaar te leveren, heb soms daarom in de serie B&Bvl afleveringen herkeken met directe kijkers en zag dan weer meer dingen.
LOL, dat staat in mijn post. Script, acteren en regie en enorm herkenbaar, misschien dat laatste wel het meest.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan Oogappels?
Je gaat een drukke avond te gemoedquote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef praadje het volgende:
Zo, weer lekker thuis. Even eten. Werken is een stuk aangenamer met dit weer.
Balen @:Tong dat je tv stuk is, hopelijk is het snel opgelost. Hier vanavond denk ik five days inside. Oogappels en DNA onbekend ga ik opnemen en misschien 3doc ook wel.
Veel kijkplezier lieverds
Wel apart, ik heb dat ook met Dertigers. Pijnlijk herkenbaar en ik voel me dan een complete loser. Omdat ik thuis zit. Die herkenning heb ik ook in Oogappels, zonder dat ik me minderwaardig voel. Het is vrolijker of zo, ondanks dat er genoeg leed in voorkomtquote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
LOL, dat staat in mijn post. Script, acteren en regie en enorm herkenbaar, misschien dat laatste wel het meest.
Dank je wel meis!quote:Op woensdag 13 september 2023 17:44 schreef praadje het volgende:
@:Childofthestars en @:Firuze60 ik heb hem even een schopje omhoog gegeven.
praadje in F&S / Oogappels
Daar ook wel bij, toch vond ik dat minder. Acteren soms geforceerd en dialogen niet zo scherp.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel apart, ik heb dat ook met Dertigers. Pijnlijk herkenbaar en ik voel me dan een complete loser. Omdat ik thuis zit. Die herkenning heb ik ook in Oogappels, zonder dat ik me minderwaardig voel. Het is vrolijker of zo, ondanks dat er genoeg leed in voorkomt
Daar heb ik minder last van, maar misschien komt het doordat die serie me zo raakt. En toch wil ik telkens weten hoe het afloopt.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar ook wel bij, toch vond ik dat minder. Acteren soms geforceerd en dialogen niet zo scherp.
Misschien ligt dat aan de leeftijd, hoor, ben jij een dertiger? Ik zit in de categorie van ouder van dertigers en mantelzorger.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van, maar misschien komt het doordat die serie me zo raakt. En toch wil ik telkens weten hoe het afloopt.
Oogappels vind ik wel veel fijner. Zal eens op het acteerwerk letten
Ik slaap denk ik nog.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
LOL, dat staat in mijn post. Script, acteren en regie en enorm herkenbaar, misschien dat laatste wel het meest.
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de leeftijd, hoor, ben jij een dertiger? Ik zit in de categorie van ouder van dertigers en mantelzorger.
Nee nee wij zijn geen Boomers. Het is nog veel erger. Wij zijn 'de verloren generatie'.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, dan horen wij tot de categorie verfoeide boomers.
Ik ben 35, af en toe ook lichte mantelzorg.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de leeftijd, hoor, ben jij een dertiger? Ik zit in de categorie van ouder van dertigers en mantelzorger.
Dat klinkt wel heel erg sneu, dat je niet meeteltquote:Op woensdag 13 september 2023 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee nee wij zijn geen Boomers. Het is nog veel erger. Wij zijn 'de verloren generatie'.
https://www.zin.nl/2019/1(...)aties-op-een-rijtje/
Verhip, jaquote:Op woensdag 13 september 2023 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee nee wij zijn geen Boomers. Het is nog veel erger. Wij zijn 'de verloren generatie'.
https://www.zin.nl/2019/1(...)aties-op-een-rijtje/
Zo denken mijn dertigers er ook al over, hoor, hahahahahhaa, lichte mantelzorg.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben 35, af en toe ook lichte mantelzorg.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg sneu, dat je niet meeteltHier gewoon een vervelende millennial. Ik doe niks, kan niks en wil niks en ben overgevoelig
Hahaha mijn moeder doet alsof ik zeer zware zorg verleen en ik iets van ach. Prima, niet zwaar, heb er ervoor over. En momenteel rustig op dit gebied (afgelopen winter was het wel echt zwaar, toen had ze ernstige oogproblemen. En vorige maand een operatie aan de arm + gips. Dus even huishouden en zo)quote:Op woensdag 13 september 2023 18:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo denken mijn dertigers er ook al over, hoor, hahahahahhaa, lichte mantelzorg.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
In de verloren generatie zat je net er tussen in, dat telt ook voor de huidige dertigers, voortdurend meehollen in een ratrace.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
Vandaag mijn rijbewijs verlenging gekregen, zelfs er nog een bewijs bij, mag op een tractor rijden! Heb een motorrijbewijs, mag een sleurhut meezeulen en kan zo nog net zonder trapatsen tot mijn 75ste jaar 'veilig en verzekerd' de weg op.
Geboortejaar 1957.
Van mijn leven niet meer, heb genoeg aan een klein Torretje.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Berijd je ook al die dingen?
Oh! Is het dan wel verstandig om te rijden?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:19 schreef Firuze60 het volgende:
Die gezondheidsverklaring bij het CBR is wel een dingetje trouwens, dat werd 10 jaar geleden helemaal niet vereist. Gelukkig heb ik mij niet laten zien bij een oogarts, want 6 jaar geleden begon de opticien al over beginnende staar. Ik ben hartstikke nachtblind en rijd dus zelden meer in het donker.
Zelfs een vraag daar was: " Heb je ooit de diagnose ADHD gehad?"
WTF!
Als je van jezelf nog weet wat wel en niet kan denk het wel. Ben niet van het overmoedige type. Op een ding na, rijd het liefst zonder gordel, vind dat een kloteding.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Is het dan wel verstandig om te rijden?
Hier mag er iemand geen rijbewijslang leven het OV
Geen Korsakow ?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Als ik boodschappen doe, laat ik de deur ook weleens openstaan.
Laten tochten.
Men verwacht niet dat je niet thuis bent en alle deuren open hebt staan.
De laatste tijd niet vaak meer vanwege een demente buurman.
Ik kijk alleen Waar doen ze het van? Heerlijk genieten van ultieme domheid.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens over Oogappels. Als ik klaar ben met mijn huidige serie zet ik die op![]()
En dat commentaar geven ken ik. Bij Zarra, Waar doen ze het van en Een huis vol doe ik dat ook van hartenlust
En tja... ik voel me echt niet veilig als er dingen open staan
Meestal weet ik waar ik langsheen moet zappen.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat een drukke avond te gemoedIk vind je kijklijst altijd indrukwekkend
(al kijk ik ook veel hoor
)
Ik word 14 oktober 61. Voelde me 20 jaar geleden nog jong. Over weer 20 jaar ben ik 80. Ha ha ha.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben 35, af en toe ook lichte mantelzorg.
Ja idd! Al ben ik financieel ook niet handig (maar ik vraag er hulp en advies bij als het niet lukt). Maar schulden met schulden afdekken en witgoed huren gaat me toch een stap te verquote:Op woensdag 13 september 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Waar doen ze het van? Heerlijk genieten van ultieme domheid.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal weet ik waar ik langsheen moet zappen.
Verder doet m'n tv het weer.
Door omstandigheden maak ik uit eigen initiatief gebruik van budgetbeheer. Sta inmiddels als WAO-er 4000 euro in de plus.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Al ben ik financieel ook niet handig (maar ik vraag er hulp en advies bij als het niet lukt). Maar schulden met schulden afdekken en witgoed huren gaat me toch een stap te ver. Ook voel ik niet veel voor campers
[..]
Ochtend ritueel: TV aan, koffie aan, PC aan, douchen, koffie drinken en NPO1 kijken.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik heb altijd wel wat aanstaan (serie of luisterboek) voor het geluid. Kan slecht tegen stilte.
Hier ondanks de WAJONG kunnen sparen, we hebben dus ongeveer een gelijk inkomen. Als je in de problemen raakt en rommelt maar door is niet slim. Soms moet je je eer opzij zetten en hulp vragenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door omstandigheden maak ik uit eigen initiatief gebruik van budgetbeheer. Sta inmiddels als WAO-er 4000 euro in de plus.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ChildoftheStars, ik kan goed tegen stilte overdag, behalve als ik wil/moet gaan slapen dan zet ik een kletsprogramma op en val in slaap bij stemgeluiden. Overdag erger ik mij rot aan achtergrondmuziek. Best grappig, wel. Mijn dertiger zoon heeft de neiging om hier direct de radio aan te zetten (vooral rond kerst top2000) en dan roep ik: "kan die kutherrie ook uit?"
Oh klinkt fijn toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ochtend ritueel: TV aan, koffie aan, PC aan, douchen, koffie drinken en NPO1 kijken.
Niks mis mee. Tussendoor wel RTL-nieuws. Hart van Nederland en dan door naar BBC ontbijtprogramma.quote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 13 september 2023 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tussendoor wel RTL-nieuws. Hart van Nederland en dan door naar BBC ontbijtprogramma.
Lief van jouw moeder..quote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ondanks de WAJONG kunnen sparen, we hebben dus ongeveer een gelijk inkomen. Als je in de problemen raakt en rommelt maar door is niet slim. Soms moet je je eer opzij zetten en hulp vragen
[..]Mijn moeder zet voor mij altijd de radio aan. Dat is wel erg lief.
Hier heeft het met mijn ziektes te maken, mijn hoofd gaat overuren draaien in stilte.
[..]
Oh klinkt fijn toch?
Ik ben meer van het naaien. Maar kan geen leuke breipartner vinden om aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekker
Hier suf een serie of luisterboek. Iets simpels met de handen (haken of zo) en daarna wat ingewikkelds. Tussendoor tandenpoetsen en zo
De toiletlesbienne ook.quote:
Haha, ik neem bijna alles op. Meestal kijk ik een programma en schakel daarna over naar VI. Soms zie ik weken later pas iets.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat een drukke avond te gemoedIk vind je kijklijst altijd indrukwekkend
(al kijk ik ook veel hoor
)
Helemaal prima toch. Zulke programma's bederven nietquote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik neem bijna alles op. Meestal kijk ik een programma en schakel daarna over naar VI. Soms zie ik weken later pas iets.
Wat is VI?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal prima toch. Zulke programma's bederven niet
Jep iddquote:Op woensdag 13 september 2023 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk pogramma met onzingekeuvel om in slaap te vallen.
LOLquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Haha. Dat doe ik ook als ik ga slapen. Meestal radio 1.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ChildoftheStars, ik kan goed tegen stilte overdag, behalve als ik wil/moet gaan slapen dan zet ik een kletsprogramma op en val in slaap bij stemgeluiden. Overdag erger ik mij rot aan achtergrondmuziek. Best grappig, wel. Mijn dertiger zoon heeft de neiging om hier direct de radio aan te zetten (vooral rond kerst top2000) en dan roep ik: "kan die kutherrie ook uit?"
Zo nu en dan ben ik hier nog wel eens. En ik had in n keer twee notificaties of hoe dat ook heet als je getagd bentquote:
Fijn je weer te zien hier.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik hier nog wel eens. En ik had in n keer twee notificaties of hoe dat ook heet als je getagd bent
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Met dank aan ?quote:
Ik vind Johan Derksen net iets slimmer en oprechter dan die jij nu als voorbeeld noemt. Moet vaak enorm lachen om zijn zure opmerkingen en ik vind hem een clown op zijn manier, niet kwaadaardig. Wilders is kwaadaardig met zijn "weg met", laat staan Baudet, die verschuilt zich als een vreemd soort wappie.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.
Trusten.
Derksen is gevaarlijker dan Wilders en Baudet bij elkaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind Johan Derksen net iets slimmer en oprechter dan die jij nu als voorbeeld noemt. Moet vaak enorm lachen om zijn zure opmerkingen en ik vind hem een clown op zijn manier, niet kwaadaardig. Wilders is kwaadaardig met zijn "weg met", laat staan Baudet, die verschuilt zich als een vreemd soort wappie.
Omdat zijn neus naar geld ruikt, denk jij?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is gevaarlijker dan Wilders en Baudet bij elkaar.
Omdat sowieso al een miljoen Nederlanders denken en geloven dat ie namens hen spreekt. Dat-ie beweert namens de "gewone" Nederlander te spreken. Dat-ie geen weerwoord tolereert. Zoals een rechts extremistische dictator, iedereen de mond snoert met een andere mening. Oprecht heilig overtuigd is van z'n indoctrinatie ongelijk. Mensen met een andere mening demoniseert. Hij is echt gevaarlijk. Het snorretje ontbreekt nog naast zijn literaire falen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat zijn neus naar geld ruikt, denk jij?
Wow tong80, jij onderschat nu echt heel veel mensen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat sowieso al een miljoen Nederlanders denken en geloven dat ie namens hen spreekt. Dat-ie beweert namens de "gewone" Nederlander te spreken. Dat-ie geen weerwoord tolereert. Zoals een rechts extremistische dictator, iedereen de mond snoert met een andere mening. Oprecht heilig overtuigd is van z'n indoctrinatie ongelijk. Mensen met een andere mening demoniseert. Hij is echt gevaarlijk. Het snorretje ontbreekt nog naast zijn literaire falen.
Hitler had ook meer mede dan tegenstanders.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wow tong80, jij onderschat nu echt heel veel mensen.
Hahaha, jij bent nu echt aan het doorslaan, die grappige, vaak zure saggerijnige, inmiddels door velen niet meer serieus genomen, paljas Johan Derksen met zijn opmerkingen vergelijken met Hitler.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hitler had ook meer mede dan tegenstanders.
Zeg gewoon dat je niet op de naam Arnold Karskens komt. Verder vergeten bent, om te lezen wat ik de laatste jaren over Johan Derksen hebt gepost. Te veel "die" dat staat je trouwens niet. Rare Kwijskneus.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
Tong, je moet je eerder zorgen maken om dat Ongehoord Nederland met die kwiebus van een journalist voorop, die gelooft in allerlei rare schaduwtheorieen.
*proest* ok danquote:Op woensdag 13 september 2023 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.
Trusten.
Take care. Keep de halve zolen alive.
Aws, ja je doet het topic goedquote:Op woensdag 13 september 2023 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dank aan ?
Morgen gebak tijdens ontbijt TV.
quote:Op donderdag 14 september 2023 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel! Ik ga het zo kijken!
Wat een mooie serie.quote:
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?quote:
Same samequote:Op donderdag 14 september 2023 11:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?
Raisa is echt wel geil.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
Nu genieten van het objectieve Ongehoord Nederland op NPO1.
Is dat het armoedige amoebe die op een vrouw probeert te lijken?quote:
Zeker wel,binge nu gelijk seizoen 5 erdoorheen.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?
Je weet wie het post toch?quote:
Ze is wel Drs. hoor.Onderschat haar niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat het armoedige amoebe die op een vrouw probeert te lijken?
Het was tenenkrommend gruwelijk. Treurig en triest. Maar wel mooi dat we in een land wonen waar fascisten een podium krijgen en er nog iets te lachen valt nadat Koot en Bie zijn gestopt.quote:
Hier sla je plank wel door de hamer,want mijn username is ergens anders op gebaseerd.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was tenenkrommend gruwelijk. Treurig en triest. Maar wel mooi dat we in een land wonen waar fascisten een podium krijgen en er nog iets te lachen valt nadat Koot en Bie zijn gestopt.
Verder mij jouw username.....
Toch eens geluisterd. Immers 50 jarig jubileum van een zogenaamd meesterwerk. Mijn God wat een pretentieus, gruwelijk saai gebagger op de vierkante centimeter. Geen snaar aan vast te knopen. Gepiel in de ruimte. Emmerson leek er Robert Palmer bij. Wat een Godsgeschenk dat de almachtige ons nadien de Pistols, Tommy Gun en Jesus and Mary Chain schonk. Zelfs aangeschoten is dit niet te pruimen voor vers fruit en verrotte
groenten.
tong80
Het is gewoon mijn associatie. Je kunt met mindere dooien geassocieerd worden.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier sla je plank wel door de hamer,want mijn username is ergens anders op gebaseerd.
1979 m'n eerste vakantie met vriendjes en zonder ouders op Vlielandquote:
Ik heb gelijk beeldquote:Op donderdag 14 september 2023 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
1979 m'n eerste vakantie met vriendjes en zonder ouders op Vlieland
Oh ja, stagairs lijkt me ook wel wat. Ga ik ook opnemenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedeavond
Hier Ik Vertek en de titel Stagiairs staat me ook wel aan. Dus dat ga ik proberen.
Lekker vanuit mijn hobbykamerbeetje energiek en creatief
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, stagairs lijkt me ook wel wat. Ga ik ook opnemen
Stagairs lijkt me iets dat wel wat weg zou kunnen hebben van Au pairs heb ik het idee. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik moet echt eens een lijst maken met wat ik allemaal nog wil zien. Naast NLZiet heb ik echt geen streamingsdiesten nodig
Daarom lijkt het me ook zo leuk! Zelf heel lang stagiair geweest en nu lekker ver van mijn bed-show.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Stagairs lijkt me iets dat wel wat weg zou kunnen hebben van Au pairs heb ik het idee. Ben benieuwd.
Praadje, ik mis mij zelf in het rijtje.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Ik vertrek kijken en VI. Waar doen ze het van en 2Doc neem ik op.
Wat kijken jullie?
Veel kijkplezier
Ahhh sorry. Ik zorg dat je er voortaan bijstaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Praadje, ik mis mij zelf in het rijtje.![]()
Veel programma's die ik wil zien, hoor. Ik vertrek (niet vooruit te bekijken). Stagiars, ben benieuwd, casa di beau, daar loop ik een aflevering op voor door Videoland. En Arjen Lubach uiteraard.
Net Oogappels zitten bingen en wat een fantastische serie, die horen echt de televizierring te krijgen!
Net genoten van Waar doen ze het van? Hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Ik vertrek kijken en VI. Waar doen ze het van en 2Doc neem ik op.
Wat kijken jullie?
Veel kijkplezier
Haha, ik heb net weer eens geprobeerd naar Lubach te kijken maar snel weer overgezet naar VI.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net genoten van Waar doen ze het van? Hoe dom mensen kunnen zijn.Daarna geprobeerd weer eens naar VI te kijken. Na 5 minuten afgezet. Allergisch voor de neppe Rutger. Nu aan het genieten van de briljante Lubach.
Ik ben na 5 minuten weggezapt bij VI. Ik trek de nep lach van Rutger niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik heb net weer eens geprobeerd naar Lubach te kijken maar snel weer overgezet naar VI.
Wc potquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Wie was dat in deze sc nou die met of bij de treinen werkt?
Wcpot idd, Treinmachinist bij Arriva in het noorden van het land.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Wat kijk jij op Netflix?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wcpot idd, Treinmachinist bij Arriva in het noorden van het land.
Goedenavondrustig avondje hier. Beetje tv en netflix inhalen en beetje op tijd naar bed
Blacklist, The Equalizer.quote:
Dank je wel meis!quote:Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond![]()
Maak er een fijne dag van lieverds
Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Zo te zien veel kijkplezier voor @:StephanL vanavond![]()
Maak er een fijne dag van lieverds
Ja hoiquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Moet ook in je aard liggenquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd. Ware het niet dat vanavond moet werken![]()
Goedemorgen
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuldquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgend jaar lekker naar vroeg. Ben klaar met die late diensten
Zal wel een aantal dagdiensten hebben en gebroken, maar dat neem ik maar voor lief.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor volgend jaar heb ik alles vroeg ingevuld
Ja idd, was een leuke seriequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb Stagiairs vooruit gekeken.![]()
Echt wel leuk, lijkt inderdaad op het programma Aupairs. Soms toch een beetje te doen met die 20-jarigen en hun keuzestress.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, was een leuke serie
Keuzestress blijf je heel je leven houden vrees ikhoort bij het leven
Veel sterkte met allesquote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatint). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Klinkt toch heftig! Heel veel beterschap 🌼quote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatint). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Wat fijn dat je even een update geeft Tong. En fijn dat alles goed is gegaan. Beetje oppassen met je rikketik, die krijgt het ook wel te verduren met zo'n ziekte, een operatie en alles wat erbij komt kijken. Sterkte en op naar donderdagquote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe durf je !quote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef praadje het volgende:
Oepsie, was even druk bezig. Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Oogappels terugkijken
Ik ben een beetje uitgekeken op ERquote:Op zondag 17 september 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier straks Expeditie of lezen. Gewoon rustig aan
Vandaag gegamed en een weefwerkje gemaakt. Was leuk
Ik kijk het met een boekjequote:Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op ER
Ik vind het zo knap, veel leed en toch luchtigquote:Op zondag 17 september 2023 19:50 schreef praadje het volgende:
Wat is Oogappels toch een belachelijk goede serie.
Oh jemig! Zo te lezen een rotklap ook nog. Heel erg veel sterkte. Als je echt wonden hebt even je HA bellen? Via de HA zit je niet met extra kosten van het uit jezelf naar de spoed gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Goede maandag morgen.
Van m'n fiets gepleurd.![]()
Ik fietse langs zo'n kruispunt met tramrails en m'n achterband kon die 2cm gladde rails niet hendelen kennelijk.
@:praadje wat is handig om die wonden mee te desinfecteren of zal ik naar fe spoedpost gaan?
Het leven haat mij soms.
Oei, dat is niet mooi Oost. Heb je Betadine in huis? Dan daarmee ontsmetten (met een steriel gaasje) en daarna afdekken met een steriel gaasje.quote:Op maandag 18 september 2023 08:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Goede maandag morgen.
Van m'n fiets gepleurd.![]()
Ik fietse langs zo'n kruispunt met tramrails en m'n achterband kon die 2cm gladde rails niet hendelen kennelijk.
@:praadje wat is handig om die wonden mee te desinfecteren of zal ik naar fe spoedpost gaan?
Het leven haat mij soms.
Redelijk. Wel moe door medicatie, die ook de pijn draaglijk maakt.quote:Op maandag 18 september 2023 10:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen TongHoe voel je je vandaag?
Dan luisteren naar je lichaam en lekker rustig aan doen. Goed dat de pijnstilling zijn werk doet.quote:Op maandag 18 september 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redelijk. Wel moe door medicatie, die ook de pijn draaglijk maakt.
Ja, de dokter heeft die dingen die je opnoemt erop gelegd.quote:Op maandag 18 september 2023 10:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat is niet mooi Oost. Heb je Betadine in huis? Dan daarmee ontsmetten (met een steriel gaasje) en daarna afdekken met een steriel gaasje.
Als het een diepe wond is zou ik even naar de spoed gaan en ernaar laten kijken. Misschien moet het wel gehecht worden maar dat moet dan wel binnen 6 uur gebeuren. Sterkte maatje
Jezus dat meen je niet! Dan stop je toch!? Asociaalquote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo een vrouw dat met d'r scooter langsreed mij niet even optakelen of mijn fiets, nee gewoon door scooteren.
Want oooooh weee als ze door dit te laat zou komen op haar werk!
In andere landen zouden mensen voor je stoppen en je helpen.
Oh, hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie. En ik haat mezelf erdoor. Beh
quote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat meen je niet! Dan stop je toch!? Asociaal
En jij in de kreukelsdikke knuffel
Eerst imaginaire expoiser. Ogen dicht en een uur lang keer op keer op keer hetzelfde verhaal vertellen met steeds meer vragen naar details. Om de spanning zo hoog mogelijk te maken en daarna EMDR (dus een beeld kiezen, lampjes volgen met je ogen en telkens stilstaan bij je gevoelens). Het is pittigquote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh, hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?
En ondanks dat het je een naar gevoel geeft, vind je het wel effectief?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..](er bestaat geen knuffel smiley he)
Wat een trut zeg! Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wel helpen. Goed dat je even de dokter ernaar hebt laten kijken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo een vrouw dat met d'r scooter langsreed mij niet even optakelen of mijn fiets, nee gewoon door scooteren.
Want oooooh weee als ze door dit te laat zou komen op haar werk!
In andere landen zouden mensen voor je stoppen en je helpen.
Heftig is dat hey, EMDR. Heb het een jaar of 20 geleden ook gehad. Heeft me mijn leven toen weer teruggeven na een zware jeugd.quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst imaginaire expoiser. Ogen dicht en een uur lang keer op keer op keer hetzelfde verhaal vertellen met steeds meer vragen naar details. Om de spanning zo hoog mogelijk te maken en daarna EMDR (dus een beeld kiezen, lampjes volgen met je ogen en telkens stilstaan bij je gevoelens). Het is pittig
En ben nu erg emotioneel en gerriteerd zonder reden... Lekker thee drinken zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |