Ook lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb net pasta Boursin met spekjes gegeten.
Veel plezierquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeej zo videobellen + knutselen met een vriendin
Dank je, het was heel erg gezelligquote:
Oh shoot, dat is balenquote:Op woensdag 13 september 2023 07:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV al twee dagen stuk. Buurman komt straks.
Doet hij het weer? Of kwam de buurman niet voor de televisie?quote:Op woensdag 13 september 2023 07:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV al twee dagen stuk. Buurman komt straks.
Hij kan ieder moment binnenvallen. Gelijk ESPN en HBOMax installeren.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet hij het weer? Of kwam de buurman niet voor de televisie?
Binnenvallen, dan moet ik denken aan die grote, stoere politiemannen die je oppakken.Zoals je dat op televisie zietquote:Op woensdag 13 september 2023 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij kan ieder moment binnenvallen. Gelijk ESPN en HBOMax installeren.
Deur staat altijd open, dus niet aanbellen.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Binnenvallen, dan moet ik denken aan die grote, stoere politiemannen die je oppakken.Zoals je dat op televisie ziet
Serieus? Hier staat de deur altijd op het nachtslot. Ben je niet bang dat mensen zonder goede bedoelingen binnen komen?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deur staat altijd open, dus niet aanbellen.
Ik woon twee hoog. Laatste in het rijtje. Net wezen winkelen. Deur niet dicht gedaan. Misschien niet zo slim.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Hier staat de deur altijd op het nachtslot. Ben je niet bang dat mensen zonder goede bedoelingen binnen komen?
Oh ja, dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon twee hoog. Laatste in het rijtje. Net wezen winkelen. Deur niet dicht gedaan. Misschien niet zo slim.
Hier ook, hoor. Soms kom ik er de volgende ochtend achter dat ik de achterdeur niet eens heb afgesloten, bietje dom, wel. Maar goed.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Als ik boodschappen doe, laat ik de deur ook weleens openstaan.
Laten tochten.
Men verwacht niet dat je niet thuis bent en alle deuren open hebt staan.
De laatste tijd niet vaak meer vanwege een demente buurman.
Jep. Alleen ik heb er geen topic over gevonden?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ja, want ik vind het nog leuker kijken met ondertussen het commentaar lezen.
Van Oogappels?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep. Alleen ik heb er geen topic over gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |