Ik ben een beetje uitgekeken op ERquote:Op zondag 17 september 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier straks Expeditie of lezen. Gewoon rustig aan
Vandaag gegamed en een weefwerkje gemaakt. Was leuk
Ik kijk het met een boekjequote:Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op ER
Ik vind het zo knap, veel leed en toch luchtigquote:Op zondag 17 september 2023 19:50 schreef praadje het volgende:
Wat is Oogappels toch een belachelijk goede serie.
Oh jemig! Zo te lezen een rotklap ook nog. Heel erg veel sterkte. Als je echt wonden hebt even je HA bellen? Via de HA zit je niet met extra kosten van het uit jezelf naar de spoed gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Goede maandag morgen.
Van m'n fiets gepleurd.![]()
Ik fietse langs zo'n kruispunt met tramrails en m'n achterband kon die 2cm gladde rails niet hendelen kennelijk.
@:praadje wat is handig om die wonden mee te desinfecteren of zal ik naar fe spoedpost gaan?
Het leven haat mij soms.
Oei, dat is niet mooi Oost. Heb je Betadine in huis? Dan daarmee ontsmetten (met een steriel gaasje) en daarna afdekken met een steriel gaasje.quote:Op maandag 18 september 2023 08:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Goede maandag morgen.
Van m'n fiets gepleurd.![]()
Ik fietse langs zo'n kruispunt met tramrails en m'n achterband kon die 2cm gladde rails niet hendelen kennelijk.
@:praadje wat is handig om die wonden mee te desinfecteren of zal ik naar fe spoedpost gaan?
Het leven haat mij soms.
Redelijk. Wel moe door medicatie, die ook de pijn draaglijk maakt.quote:Op maandag 18 september 2023 10:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen TongHoe voel je je vandaag?
Dan luisteren naar je lichaam en lekker rustig aan doen. Goed dat de pijnstilling zijn werk doet.quote:Op maandag 18 september 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redelijk. Wel moe door medicatie, die ook de pijn draaglijk maakt.
Ja, de dokter heeft die dingen die je opnoemt erop gelegd.quote:Op maandag 18 september 2023 10:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat is niet mooi Oost. Heb je Betadine in huis? Dan daarmee ontsmetten (met een steriel gaasje) en daarna afdekken met een steriel gaasje.
Als het een diepe wond is zou ik even naar de spoed gaan en ernaar laten kijken. Misschien moet het wel gehecht worden maar dat moet dan wel binnen 6 uur gebeuren. Sterkte maatje
Jezus dat meen je niet! Dan stop je toch!? Asociaalquote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo een vrouw dat met d'r scooter langsreed mij niet even optakelen of mijn fiets, nee gewoon door scooteren.
Want oooooh weee als ze door dit te laat zou komen op haar werk!
In andere landen zouden mensen voor je stoppen en je helpen.
Oh, hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie. En ik haat mezelf erdoor. Beh
quote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus dat meen je niet! Dan stop je toch!? Asociaal
En jij in de kreukelsdikke knuffel
Eerst imaginaire expoiser. Ogen dicht en een uur lang keer op keer op keer hetzelfde verhaal vertellen met steeds meer vragen naar details. Om de spanning zo hoog mogelijk te maken en daarna EMDR (dus een beeld kiezen, lampjes volgen met je ogen en telkens stilstaan bij je gevoelens). Het is pittigquote:Op maandag 18 september 2023 15:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh, hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?
En ondanks dat het je een naar gevoel geeft, vind je het wel effectief?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..](er bestaat geen knuffel smiley he)
Wat een trut zeg! Gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wel helpen. Goed dat je even de dokter ernaar hebt laten kijken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo een vrouw dat met d'r scooter langsreed mij niet even optakelen of mijn fiets, nee gewoon door scooteren.
Want oooooh weee als ze door dit te laat zou komen op haar werk!
In andere landen zouden mensen voor je stoppen en je helpen.
Heftig is dat hey, EMDR. Heb het een jaar of 20 geleden ook gehad. Heeft me mijn leven toen weer teruggeven na een zware jeugd.quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst imaginaire expoiser. Ogen dicht en een uur lang keer op keer op keer hetzelfde verhaal vertellen met steeds meer vragen naar details. Om de spanning zo hoog mogelijk te maken en daarna EMDR (dus een beeld kiezen, lampjes volgen met je ogen en telkens stilstaan bij je gevoelens). Het is pittig
En ben nu erg emotioneel en geïrriteerd zonder reden... Lekker thee drinken zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |