Stagairs lijkt me iets dat wel wat weg zou kunnen hebben van Au pairs heb ik het idee. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik moet echt eens een lijst maken met wat ik allemaal nog wil zien. Naast NLZiet heb ik echt geen streamingsdiesten nodig
Daarom lijkt het me ook zo leuk! Zelf heel lang stagiair geweest en nu lekker ver van mijn bed-show.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Stagairs lijkt me iets dat wel wat weg zou kunnen hebben van Au pairs heb ik het idee. Ben benieuwd.
Praadje, ik mis mij zelf in het rijtje.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Ik vertrek kijken en VI. Waar doen ze het van en 2Doc neem ik op.
Wat kijken jullie?
Veel kijkplezier
Ahhh sorry. Ik zorg dat je er voortaan bijstaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Praadje, ik mis mij zelf in het rijtje.![]()
Veel programma's die ik wil zien, hoor. Ik vertrek (niet vooruit te bekijken). Stagiars, ben benieuwd, casa di beau, daar loop ik een aflevering op voor door Videoland. En Arjen Lubach uiteraard.
Net Oogappels zitten bingen en wat een fantastische serie, die horen echt de televizierring te krijgen!
Net genoten van Waar doen ze het van? Hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Ik ga Ik vertrek kijken en VI. Waar doen ze het van en 2Doc neem ik op.
Wat kijken jullie?
Veel kijkplezier
Haha, ik heb net weer eens geprobeerd naar Lubach te kijken maar snel weer overgezet naar VI.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net genoten van Waar doen ze het van? Hoe dom mensen kunnen zijn.Daarna geprobeerd weer eens naar VI te kijken. Na 5 minuten afgezet. Allergisch voor de neppe Rutger. Nu aan het genieten van de briljante Lubach.
Ik ben na 5 minuten weggezapt bij VI. Ik trek de nep lach van Rutger niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik heb net weer eens geprobeerd naar Lubach te kijken maar snel weer overgezet naar VI.
Wc potquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Wie was dat in deze sc nou die met of bij de treinen werkt?
Wcpot idd, Treinmachinist bij Arriva in het noorden van het land.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:03 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond
Wie was dat in deze sc nou die met of bij de treinen werkt?
Wat kijk jij op Netflix?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wcpot idd, Treinmachinist bij Arriva in het noorden van het land.
Goedenavondrustig avondje hier. Beetje tv en netflix inhalen en beetje op tijd naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |