quote:Op donderdag 14 september 2023 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel! Ik ga het zo kijken!
Wat een mooie serie.quote:
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?quote:
Same samequote:Op donderdag 14 september 2023 11:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?
Raisa is echt wel geil.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
Nu genieten van het objectieve Ongehoord Nederland op NPO1.
Is dat het armoedige amoebe die op een vrouw probeert te lijken?quote:
Zeker wel,binge nu gelijk seizoen 5 erdoorheen.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zit goed in elkaar hey. Ik moet nog terugkijken maar heb genoten van de vorige seizoenen. Kende je het niet?
Je weet wie het post toch?quote:
Ze is wel Drs. hoor.Onderschat haar niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat het armoedige amoebe die op een vrouw probeert te lijken?
Het was tenenkrommend gruwelijk. Treurig en triest. Maar wel mooi dat we in een land wonen waar fascisten een podium krijgen en er nog iets te lachen valt nadat Koot en Bie zijn gestopt.quote:
Hier sla je plank wel door de hamer,want mijn username is ergens anders op gebaseerd.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was tenenkrommend gruwelijk. Treurig en triest. Maar wel mooi dat we in een land wonen waar fascisten een podium krijgen en er nog iets te lachen valt nadat Koot en Bie zijn gestopt.
Verder mij jouw username.....
Toch eens geluisterd. Immers 50 jarig jubileum van een zogenaamd meesterwerk. Mijn God wat een pretentieus, gruwelijk saai gebagger op de vierkante centimeter. Geen snaar aan vast te knopen. Gepiel in de ruimte. Emmerson leek er Robert Palmer bij. Wat een Godsgeschenk dat de almachtige ons nadien de Pistols, Tommy Gun en Jesus and Mary Chain schonk. Zelfs aangeschoten is dit niet te pruimen voor vers fruit en verrotte
groenten.
tong80
Het is gewoon mijn associatie. Je kunt met mindere dooien geassocieerd worden.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier sla je plank wel door de hamer,want mijn username is ergens anders op gebaseerd.
1979 m'n eerste vakantie met vriendjes en zonder ouders op Vlielandquote:
Ik heb gelijk beeldquote:Op donderdag 14 september 2023 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
1979 m'n eerste vakantie met vriendjes en zonder ouders op Vlieland
Oh ja, stagairs lijkt me ook wel wat. Ga ik ook opnemenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedeavond
Hier Ik Vertek en de titel Stagiairs staat me ook wel aan. Dus dat ga ik proberen.
Lekker vanuit mijn hobbykamerbeetje energiek en creatief
Geniet ervan!quote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, stagairs lijkt me ook wel wat. Ga ik ook opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |