Jep iddquote:Op woensdag 13 september 2023 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk pogramma met onzingekeuvel om in slaap te vallen.
LOLquote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Haha. Dat doe ik ook als ik ga slapen. Meestal radio 1.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ChildoftheStars, ik kan goed tegen stilte overdag, behalve als ik wil/moet gaan slapen dan zet ik een kletsprogramma op en val in slaap bij stemgeluiden. Overdag erger ik mij rot aan achtergrondmuziek. Best grappig, wel. Mijn dertiger zoon heeft de neiging om hier direct de radio aan te zetten (vooral rond kerst top2000) en dan roep ik: "kan die kutherrie ook uit?"
Zo nu en dan ben ik hier nog wel eens. En ik had in één keer twee notificaties of hoe dat ook heet als je getagd bentquote:
Fijn je weer te zien hier.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik hier nog wel eens. En ik had in één keer twee notificaties of hoe dat ook heet als je getagd bent
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien
Met dank aan ?quote:
Ik vind Johan Derksen net iets slimmer en oprechter dan die jij nu als voorbeeld noemt. Moet vaak enorm lachen om zijn zure opmerkingen en ik vind hem een clown op zijn manier, niet kwaadaardig. Wilders is kwaadaardig met zijn "weg met", laat staan Baudet, die verschuilt zich als een vreemd soort wappie.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.
Trusten.
Derksen is gevaarlijker dan Wilders en Baudet bij elkaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind Johan Derksen net iets slimmer en oprechter dan die jij nu als voorbeeld noemt. Moet vaak enorm lachen om zijn zure opmerkingen en ik vind hem een clown op zijn manier, niet kwaadaardig. Wilders is kwaadaardig met zijn "weg met", laat staan Baudet, die verschuilt zich als een vreemd soort wappie.
Omdat zijn neus naar geld ruikt, denk jij?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is gevaarlijker dan Wilders en Baudet bij elkaar.
Omdat sowieso al een miljoen Nederlanders denken en geloven dat ie namens hen spreekt. Dat-ie beweert namens de "gewone" Nederlander te spreken. Dat-ie geen weerwoord tolereert. Zoals een rechts extremistische dictator, iedereen de mond snoert met een andere mening. Oprecht heilig overtuigd is van z'n indoctrinatie ongelijk. Mensen met een andere mening demoniseert. Hij is echt gevaarlijk. Het snorretje ontbreekt nog naast zijn literaire falen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat zijn neus naar geld ruikt, denk jij?
Wow tong80, jij onderschat nu echt heel veel mensen.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat sowieso al een miljoen Nederlanders denken en geloven dat ie namens hen spreekt. Dat-ie beweert namens de "gewone" Nederlander te spreken. Dat-ie geen weerwoord tolereert. Zoals een rechts extremistische dictator, iedereen de mond snoert met een andere mening. Oprecht heilig overtuigd is van z'n indoctrinatie ongelijk. Mensen met een andere mening demoniseert. Hij is echt gevaarlijk. Het snorretje ontbreekt nog naast zijn literaire falen.
Hitler had ook meer mede dan tegenstanders.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wow tong80, jij onderschat nu echt heel veel mensen.
Hahaha, jij bent nu echt aan het doorslaan, die grappige, vaak zure saggerijnige, inmiddels door velen niet meer serieus genomen, paljas Johan Derksen met zijn opmerkingen vergelijken met Hitler.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hitler had ook meer mede dan tegenstanders.
Zeg gewoon dat je niet op de naam Arnold Karskens komt. Verder vergeten bent, om te lezen wat ik de laatste jaren over Johan Derksen hebt gepost. Te veel "die" dat staat je trouwens niet. Rare Kwijskneus.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
Tong, je moet je eerder zorgen maken om dat Ongehoord Nederland met die kwiebus van een journalist voorop, die gelooft in allerlei rare schaduwtheorieen.
*proest* oké danquote:Op woensdag 13 september 2023 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blondeer de wapperende haren van Johan Derksen zoals die van Wilders, meet hem een maatpak aan als Baudet, halveer z'n snor, en met zijn teksten is ie de ultra rechtse transgender nicht van de neef van de tante van Hans Janmaat.
Trusten.
Take care. Keep de halve zolen alive.
Aws, ja je doet het topic goedquote:Op woensdag 13 september 2023 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dank aan ?
Morgen gebak tijdens ontbijt TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |