Van mijn leven niet meer, heb genoeg aan een klein Torretje.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Berijd je ook al die dingen?
Oh! Is het dan wel verstandig om te rijden?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:19 schreef Firuze60 het volgende:
Die gezondheidsverklaring bij het CBR is wel een dingetje trouwens, dat werd 10 jaar geleden helemaal niet vereist. Gelukkig heb ik mij niet laten zien bij een oogarts, want 6 jaar geleden begon de opticien al over beginnende staar. Ik ben hartstikke nachtblind en rijd dus zelden meer in het donker.
Zelfs een vraag daar was: " Heb je ooit de diagnose ADHD gehad?"
WTF!
Als je van jezelf nog weet wat wel en niet kan denk het wel. Ben niet van het overmoedige type. Op een ding na, rijd het liefst zonder gordel, vind dat een kloteding.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Is het dan wel verstandig om te rijden?
Hier mag er iemand geen rijbewijslang leven het OV
Geen Korsakow ?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Als ik boodschappen doe, laat ik de deur ook weleens openstaan.
Laten tochten.
Men verwacht niet dat je niet thuis bent en alle deuren open hebt staan.
De laatste tijd niet vaak meer vanwege een demente buurman.
Ik kijk alleen Waar doen ze het van? Heerlijk genieten van ultieme domheid.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens over Oogappels. Als ik klaar ben met mijn huidige serie zet ik die op![]()
En dat commentaar geven ken ik. Bij Zarra, Waar doen ze het van en Een huis vol doe ik dat ook van hartenlust
En tja... ik voel me echt niet veilig als er dingen open staan
Meestal weet ik waar ik langsheen moet zappen.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat een drukke avond te gemoedIk vind je kijklijst altijd indrukwekkend
(al kijk ik ook veel hoor
)
Ik word 14 oktober 61. Voelde me 20 jaar geleden nog jong. Over weer 20 jaar ben ik 80. Ha ha ha.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben 35, af en toe ook lichte mantelzorg.
Ja idd! Al ben ik financieel ook niet handig (maar ik vraag er hulp en advies bij als het niet lukt). Maar schulden met schulden afdekken en witgoed huren gaat me toch een stap te verquote:Op woensdag 13 september 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Waar doen ze het van? Heerlijk genieten van ultieme domheid.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal weet ik waar ik langsheen moet zappen.
Verder doet m'n tv het weer.
Door omstandigheden maak ik uit eigen initiatief gebruik van budgetbeheer. Sta inmiddels als WAO-er 4000 euro in de plus.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Al ben ik financieel ook niet handig (maar ik vraag er hulp en advies bij als het niet lukt). Maar schulden met schulden afdekken en witgoed huren gaat me toch een stap te ver. Ook voel ik niet veel voor campers
[..]
Ochtend ritueel: TV aan, koffie aan, PC aan, douchen, koffie drinken en NPO1 kijken.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik heb altijd wel wat aanstaan (serie of luisterboek) voor het geluid. Kan slecht tegen stilte.
Hier ondanks de WAJONG kunnen sparen, we hebben dus ongeveer een gelijk inkomen. Als je in de problemen raakt en rommelt maar door is niet slim. Soms moet je je eer opzij zetten en hulp vragenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door omstandigheden maak ik uit eigen initiatief gebruik van budgetbeheer. Sta inmiddels als WAO-er 4000 euro in de plus.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, ChildoftheStars, ik kan goed tegen stilte overdag, behalve als ik wil/moet gaan slapen dan zet ik een kletsprogramma op en val in slaap bij stemgeluiden. Overdag erger ik mij rot aan achtergrondmuziek. Best grappig, wel. Mijn dertiger zoon heeft de neiging om hier direct de radio aan te zetten (vooral rond kerst top2000) en dan roep ik: "kan die kutherrie ook uit?"
Oh klinkt fijn toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ochtend ritueel: TV aan, koffie aan, PC aan, douchen, koffie drinken en NPO1 kijken.
Niks mis mee. Tussendoor wel RTL-nieuws. Hart van Nederland en dan door naar BBC ontbijtprogramma.quote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 13 september 2023 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tussendoor wel RTL-nieuws. Hart van Nederland en dan door naar BBC ontbijtprogramma.
Lief van jouw moeder..quote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ondanks de WAJONG kunnen sparen, we hebben dus ongeveer een gelijk inkomen. Als je in de problemen raakt en rommelt maar door is niet slim. Soms moet je je eer opzij zetten en hulp vragen
[..]Mijn moeder zet voor mij altijd de radio aan. Dat is wel erg lief.
Hier heeft het met mijn ziektes te maken, mijn hoofd gaat overuren draaien in stilte.
[..]
Oh klinkt fijn toch?
Ik ben meer van het naaien. Maar kan geen leuke breipartner vinden om aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekker
Hier suf een serie of luisterboek. Iets simpels met de handen (haken of zo) en daarna wat ingewikkelds. Tussendoor tandenpoetsen en zo
De toiletlesbienne ook.quote:
Haha, ik neem bijna alles op. Meestal kijk ik een programma en schakel daarna over naar VI. Soms zie ik weken later pas iets.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat een drukke avond te gemoedIk vind je kijklijst altijd indrukwekkend
(al kijk ik ook veel hoor
)
Helemaal prima toch. Zulke programma's bederven nietquote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik neem bijna alles op. Meestal kijk ik een programma en schakel daarna over naar VI. Soms zie ik weken later pas iets.
Wat is VI?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal prima toch. Zulke programma's bederven niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |