quote:Op woensdag 6 september 2023 12:35 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, warm, goor weer is het. Bij elke stap zweet ik het uit. Ik zat al in herfstmodus, krijgen we nu minstens twee weken tropische hitte![]()
![]()
Loop je thuis dan naakt als je je kleren aan het waslijntje in de voortuin hangt?quote:Op woensdag 6 september 2023 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtig oud hollandsch nazomer weertje, werkelijk helemaal niks mis mee. Lekker flaneren in een afgeknipte spijkerbroek en wit wifebeater shirt en jesus sandalen. Thuis de ballenknijpertjes & wifebeaters aan het waslijntje in de voortuin. Lekker de lakens buiten laten drogen tot vroeg in september. Heerlijk hollandsch tafereeltje.
Tsss.. De Bilt met hun zielige 28 graden. Boeien. Hier is de 30 allang gepasseerd.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt het over de hele maand september ik heb het over vandaag. Nationale record voor De Bilt is er zojuist aangegaanEn er zullen nog vele volgen.
[ afbeelding ]
Sommige weerstations pakken serieus uit met 4 of graden er bij t.o.v. van het vorige record (Hoek van Holland)
Nee. In juni zit ik altijd drie weken in Italië. Normaal regenen de mensen hier dan weg. Dat is extra leuk leedvermaak. Maar dit jaar was dat alleen niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso heeft juni vaak beter weer dan juli en augustus
Toen was het wel warm, maar voornamelijk grijs en benauwd. Niet echt lekker zoals nu. En toch af en toe een bui er bij. Hier tenminste.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mid Augustus (15-23e) hebben we ook een hele mooie zomerweek gehad. Alweer vergeten?
Aan mijn reacties in dit topic te zien, had jij nog relatief goed weer in dat dalquote:Op woensdag 6 september 2023 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen was het wel warm, maar voornamelijk grijs en benauwd. Niet echt lekker zoals nu. En toch af en toe een bui er bij. Hier tenminste.
Twee weken maar? Dat zou na dat afschuwelijke voorjaar van 2023 een verademing zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:04 schreef Haags het volgende:
Voor straf begint de lente in 2024 gewoon met twee weken volledig schijtweer.
Jij snapt het. Naakt en met een lichte glans van het zweet over mijn hollandsche spiermassa.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Loop je thuis dan naakt als je je kleren aan het waslijntje in de voortuin hangt?
Na 5 maand herfst? Dat zit vol met schijtweerquote:Op woensdag 6 september 2023 17:04 schreef Haags het volgende:
Neequote:Op woensdag 6 september 2023 17:04 schreef Haags het volgende:
Weet wel 23 augustus dat het warm was en volgens mij ook in juli een paar dagen.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de laatste echt warme week was toch in juni? Juli + aug was herfst.
Augustus hier een week lang 27+,begin juli ergens 5 dagen vooral 30+.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weet wel 23 augustus dat het warm was en volgens mij ook in juli een paar dagen.
quote:Op woensdag 6 september 2023 16:54 schreef Djeez het volgende:
Drenthe uiteraard weer het heetst van Nederland. Echte schroeihitte en slof weer, bah
Kloptquote:Op woensdag 6 september 2023 14:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de laatste echt warme week was toch in juni? Juli + aug was herfst.
Volgende maand gaan we los, Piet.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:12 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
KloptMaar al hebben we al herfst gehad... had wel zin in nog wat meer herfst
Ja, denk het ook! Mooi zoquote:Op woensdag 6 september 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende maand gaan we los, Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |