Al zouden ze nu teamorders geven; daar gaat niet naar geluisterd worden.quote:
Doet het rustig aan.quote:
We zagen het netquote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Al zouden ze nu teamorders geven; daar gaat niet naar geluisterd worden.
Wat je hier ziet gaat om de pikorde binnen het team. Leclerc is kwetsbaar en Sainz kan een punt maken.
Gaslyquote:
nee 10quote:
Max lacht om Cursesquote:
Lekker toch, geen gezeik, gewoon racen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc mag wel even op het matje geroepen worden door Ferrari maar waarschijk doen ze dat niet en worden de gevechten binnen het team alleen maar groter.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis P6 KOEKOEK HEEEEEEERLIJK GEREDEN YES
En George een mooie 5
Eensch!quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef _UserName_ het volgende:
En Sainz mooi 3e, die gun ik het meer dan Leclerc
Inderdaad, ik keek bij rondje 50 pas eens naar de voortgang, we zaten voor m'n gevoel pas op de helftquote:
daar is nog iets under investigationquote:
Kun je daar ook een prijs voor krijgen?quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef AMDB het volgende:
Sainz meeste overtakes omdat iedereen langs hem schoot in de chicane?
Het scheelde niet veel en beide wagens waren niet gefinished, dat is strategisch niet handig.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker toch, geen gezeik, gewoon racen.
Ga weg lelijke troll.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
En George een mooie 5
Nee joh, lekker laten vechten.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc mag wel even op het matje geroepen worden door Ferrari maar waarschijk doen ze dat niet en worden de gevechten binnen het team alleen maar groter.
Het is alleen nooit gemeendquote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoop dat Hamilton vooral goed sorry zegt na de race.
Andere grotere coureurs zie je zoiets toch eigenlijk nooit doen.
Jawelquote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Playboy69 het volgende:
Zo indrukwekkend is het nou ook weer niet.
Ja ,die die 6 tienden langzamer was.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Albon was dan ook een teamgenoot van Max hè
Ja fantastisch, verneukt weer eens iemand anders race en komt er mee weg. Smerige rat is het qua racen, dirty driver.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
En George een mooie 5
Sorry zeggen voor iets dat hij bewust doet, en nog mee wegkomt ook?quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoop dat Hamilton vooral goed sorry zegt na de race.
Andere grotere coureurs zie je zoiets toch eigenlijk nooit doen.
Precies datquote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef Zorro het volgende:
Iemand's race verneuken en er nog voordeel van hebben ook.
Het maakt niet uit waar Mercedes rijdt, irritant blijven ze.
Dat was na de strafquote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Mano_ het volgende:
Alonso toch nog voor Hamilton na de 'straf'? Live timing zegt +2.427, +0.343 en +0.845
Zandvoort niet gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef aloa het volgende:
Één van de mooiste wedstrijden van dit seizoen
LT verwerkt dat meteen dus dat is al inclusief de strafquote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Mano_ het volgende:
Alonso toch nog voor Hamilton na de 'straf'? Live timing zegt +2.427, +0.343 en +0.845
Het is ook geen fout...quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Netjes van Perez uiteindelijk al had hij het wel eerder moeten/kunnen doen.
Lewis weer de fout in en weer geen pijn gehad van een straf, terwijl diegene die hij raakt wel weer de lul is. Iemand die zogenaamd zo belachelijk goed is hoort zulke fouten niet te maken.
Mooi, met extra pit toch?quote:
Sainz is stabieler imo.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leclerc die te horen krijgt geen risico te nemen en dan bijna twee Ferrari's we af rijdt. Maar ja, hij is de Golden Boy bij Ferrari hè.
Eerlijk gezegd, heeft wel constant druk gehad van Perez of Leclerc, die heeft de hele race moeten vechten dus in die zin snap ik het wel.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
Sainz DotD slaat natuurlijk nergens op met -2.
Wat betreft de plekken achter de leider was het wel geinig af en toe ja.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef aloa het volgende:
Één van de mooiste wedstrijden van dit seizoen
Perez outquote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lawson verdient wel een stoeltje.
met de manier van finishen vind ik DOTD wel terechtquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heeft wel constant druk gehad van Perez of Leclerc, die heeft de hele race moeten vechten dus in die zin snap ik het wel.
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.quote:
Sorry zeggen, en een paar races later precies hetzelfde doen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sorry zeggen voor iets dat hij bewust doet, en nog mee wegkomt ook?
Het is de auto.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geniet er extra van nu, de kans dat we ooit weer zo'n Nederlander in de F1 krijgen is nihil...
Waarom zou ik extra genieten van tijden waarin race na race hooguit drie rondjes spanning is voor de winst?quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geniet er extra van nu, de kans dat we ooit weer zo'n Nederlander in de F1 krijgen is nihil...
Mss als de race een paar rondjes langer was geweest, toch welquote:
Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.
Oh maar dat weten we. We mogen in onze handjes knijpen met Max. Maar je kon in de Torro Rosso al zien dat hij speciaal is.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is daar gratis coke te verkrijgen ja?quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk, Thomas Berge mag de interviews doen
Supergoedquote:
Yuki heeft vooraf instructies gehad van RB.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss als de race een paar rondjes langer was geweest, toch wel
* mompelt iets over formatierondes
Onkunde of moedwillig. Beide even erg.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het straf-patroon van Lewisquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Een rechter zou als iemand zo vaak de fout in gaat de straf verhogenquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Playboy69 het volgende:
Zo indrukwekkend is het nou ook weer niet.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik roep al drie jaar dat Sainz niet de mindere is. Beetje afhankelijk van circuit en karakter van de auto, maar Leclerc is echt niet de topper die sommige in hem zien. Beide subtop coureurs en geen WK kandidaten.quote:
Eensquote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lawson verdient wel een stoeltje.
Troll, niet op reageren.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.
Als je ziet waar concurrenten van Hamilton in voorgaande jaren 10 seconden voor kregen. Blokkeren of ondersturen en een licht tikje, hup 10 seconden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.
Kunnen sommige oudere coureurs nog wat van leren, ipv andere van de baan rijden, en proberen fans te beïnvloeden op toxic gedrag via de mediaquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vechten van de huidige generatie coureurs is wel mooi om te zien. Naast de baan ook gewoon respect.
feitquote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh maar dat weten we. We mogen in onze handjes knijpen met Max. Maar je kon in de Torro Rosso al zien dat hij speciaal is.
Hehe.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het straf-patroon van Lewis
En daarna eventueel 12quote:
Dan weet je dat het foute boel is.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd wat dat probleempje precies was. GP klonk goed in paniek
Ik gok een temperatuursensor die een beetje erg hoge waardes liet zien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Geen budgetcap en het veld zat dichter op elkaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.
Wellicht een poging om het gat naar Perez kleiner te krijgen, zodat die wat meer zelfvertrouwen krijgtquote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Smoesjesquote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Geen budgetcap en het veld zat dichter op elkaar.
Ja daarom, die riep echt "increase gap to Gasly, urgent request" en daarna iedere paar bochten van engine mode etc lopen wisselen en gevraagd of hij nog meer afstand kon nemen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan weet je dat het foute boel is.
Je vergeet de partymode van merc?quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Starflyer het volgende:
Lawson twee plekken gestegen in het kampioenschap![]()
Is De Vries en Ricciardo voorbij.
Excuses Excuses.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ster op de motorkap.quote:
Die partymode waar RBR met succes tegen heeft gelobbyd bedoel je?quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet de partymode van merc?
rondje 51 ging het gat met Perez van 13 naar net boven de 7s.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wellicht een poging om het gat naar Perez kleiner te krijgen, zodat die wat meer zelfvertrouwen krijgt
Maar ff serieus, ik heb er niets van meegekregen. Ben wel benieuwd nu.
Dit is totale flauwekul, want het gebrek aan budgetcap was juist volledig in het voordeel van Mercedes.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 september 2023 16:52 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Die partymode waar RBR met succes tegen heeft gelobbyd bedoel je?
dat waren orders van GPquote:Op zondag 3 september 2023 16:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geen idee maar hij verloor veel tijd in de laatste rondes.
Stomheid geslagenquote:
Dat wordt een motorwissel volgende race.quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja daarom, die riep echt "increase gap to Gasly, urgent request" en daarna iedere paar bochten van engine mode etc lopen wisselen en gevraagd of hij nog meer afstand kon nemen.
Wat bezetting ook best mooi.quote:
Nee, eerder jij.quote:
Zeker.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat bezetting ook best mooi.
Max heeft het record van 10 te pakken.
Perez kruipt uit een diep dal en heeft dit echt nodig.
Sainz na continu moeten knokken en z'n team vernaait het eens niet.
Bandjesquote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Dat laatste is klinklare onzin. Zo dicht als het dit seizoen op elkaar zit is het nooit geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Nu nog even de tekst of heeft het geen tekst ?quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we het Oostenrijkse volkslied niet standaard in NL aan onze vast koppelen?
zijn er nu zo aan gewend
Eventueel? Niet zo negatief hequote:
Daniel gaat het presteren om aan het eind van het jaar op p22 te staanquote:Op zondag 3 september 2023 16:49 schreef Starflyer het volgende:
Lawson twee plekken gestegen in het kampioenschap![]()
Is De Vries en Ricciardo voorbij.
Misschien moeten ze het wat tweaken met bijvoorbeeld: laat je 2 posities terugzakkenquote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgens mij kan je zo langzamerhand beter die 5 seconden straf pakken voor "gaining an advantage" en gewoon doorrijden als je toch sneller bent.
Haalt een stuk makkelijker in.
Ik denk dat het wel iets ernstigers was. Als het alleen om tyre wear ging zou Max het niet over "nursing an issue with the car" hebben.quote:
Wss heeft de monteur van Tsunoda ook dat onderdeel voor Max op de motor gemonteerdquote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
ik denk eerder temperatuur. Anders was het niet zo hard gemeld, dan had Max namelijk zelf ook wel door gehad waarom hij moest inhoudenquote:
Doe maar niet, dan zijn de Mexicaantjes viesmad als Perez een race wint (omdat Max uitvalt) en het wilhelmus voor het oostenrijkse volkslied komtquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we het Oostenrijkse volkslied niet standaard in NL aan onze vast koppelen?
zijn er nu zo aan gewend
Ja ik had het ook niet meer verwacht.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Dacht dat ik na Schumi god nooit meer zo'n grote zou meemaken. Twee legendes van begin tot eind meemaken is toch wel mooi
Tweede Tsjlum = Herman Tsjuiphof.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Italië is een beetje van Verstappen, Monza is op dit moment helemaal van ons.![]()
![]()
geen idee. dat moet je mario even vragen in DTSquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu nog even de tekst of heeft het geen tekst ?
Iets met bergjes en riviertjesquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu nog even de tekst of heeft het geen tekst ?
Eens, ziet er gaaf uit!quote:
En Vettelquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet meer verwacht.
Maar Lewis mag je ook wel meetellen
Ehm.. in internationale betrekkingen wil je er niet zoveel mee te maken hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Nizno het volgende:
zijn er nu zo aan gewend
euh ja dus bewijs dat de partymode er dus voor zorgde destijdsquote:
Drive through als je de plek niet teruggeeft.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het wat tweaken met bijvoorbeeld: laat je 2 posities terugzakken
@mario390quote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee. dat moet je mario even vragen in DTS
Wat die heeft gedaan is natuurlijk ook knap, maar toch vind ik hem niet tot niveau van Schumi of Max komen als je echt naar compleet plaatje kijkt, maar dat is mijn mening en ik snap goed dat anderen daar anders over denkenquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet meer verwacht.
Maar Lewis mag je ook wel meetellen
ik zei het andersom he... maar oke mag ok standaard wilhemus ook voor het oostenrijksequote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan zijn de Mexicaantjes viesmad als Perez een race wint (omdat Max uitvalt) en het wilhelmus voor het oostenrijkse volkslied komt
Komt audiotechnisch beter uitquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Prijzen in de verkeerde volgorde uitdelen
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eventueel? Niet zo negatief he![]()
HIj heeft er dit Seizoen sowieso al 12 gewonnen, slechtste resultaat P2.. echt ongekend dit.
in DTSquote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Mario390
Heeft het volkslied van Oostenrijk een tekst ?
Ik denk dat Alonso de potentie wel had om een hele serie kampioenschappen aan elkaar te rijgen, maar hij had pech met z'n teamkeuze.quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat die heeft gedaan is natuurlijk ook knap, maar toch vind ik hem niet tot niveau van Schumi of Max komen als je echt naar compleet plaatje kijkt, maar dat is mijn mening en ik snap goed dat anderen daar anders over denken
Edit: Vettel en Alonso ook niet trouwens.
Door schrapresultaten in het verleden staan er een paar op 100%, dus dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 3 september 2023 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.
Gewoon weer een DT als minimale penalty en geen 5s of 10s straf.quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Drive through als je de plek niet teruggeeft.
Singapore is niet VER's favo track.quote:
Dan zijn @Tijn en ik onderweg naar de vakantiebestemming. Dat wordt doorrijden of ff stoppen langs de weg en de iPad aan mobiel internet hangen.quote:
Als 't zo doorgaat kan ie in Japan al WK worden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.
Japan lijkt me mooiquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't zo doorgaat kan ie in Japan al WK worden.
Singapore als Perez hard faalt.
En dan is ie ook nog eens de 5e rijder die 3 Wk's op rij haalt.
Wij vertrekken vannachtquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan zijn @:Tijn en ik onderweg naar de vakantiebestemming. Dat wordt doorrijden of ff stoppen langs de weg en de iPad aan mobiel internet hangen.
Net als vorig jaarquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo domperquote:
En de tweede die zijn eerste drie titels op rij pakt.quote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Singapore als Perez hard faalt.
En dan is ie ook nog eens de 5e rijder die 3 Wk's op rij haalt.
Ja das waarquote:
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Troll, niet op reageren.
De Red Bull houdt niet zo van hobbelige banen, volgens Verstappen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is waar. Dit jaar is wel alles anders. 50/50 denk
Niettemin zal Lewis wel weer genoeg te klagen hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je ziet waar concurrenten van Hamilton in voorgaande jaren 10 seconden voor kregen. Blokkeren of ondersturen en een licht tikje, hup 10 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |