Door schrapresultaten in het verleden staan er een paar op 100%, dus dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 3 september 2023 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.
Gewoon weer een DT als minimale penalty en geen 5s of 10s straf.quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Drive through als je de plek niet teruggeeft.
Singapore is niet VER's favo track.quote:
Dan zijn @Tijn en ik onderweg naar de vakantiebestemming. Dat wordt doorrijden of ff stoppen langs de weg en de iPad aan mobiel internet hangen.quote:
Als 't zo doorgaat kan ie in Japan al WK worden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.
Japan lijkt me mooiquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 't zo doorgaat kan ie in Japan al WK worden.
Singapore als Perez hard faalt.
En dan is ie ook nog eens de 5e rijder die 3 Wk's op rij haalt.
Wij vertrekken vannachtquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan zijn @:Tijn en ik onderweg naar de vakantiebestemming. Dat wordt doorrijden of ff stoppen langs de weg en de iPad aan mobiel internet hangen.
Net als vorig jaarquote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo domperquote:
En de tweede die zijn eerste drie titels op rij pakt.quote:Op zondag 3 september 2023 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Singapore als Perez hard faalt.
En dan is ie ook nog eens de 5e rijder die 3 Wk's op rij haalt.
Ja das waarquote:
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Troll, niet op reageren.
De Red Bull houdt niet zo van hobbelige banen, volgens Verstappen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is waar. Dit jaar is wel alles anders. 50/50 denk
Niettemin zal Lewis wel weer genoeg te klagen hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je ziet waar concurrenten van Hamilton in voorgaande jaren 10 seconden voor kregen. Blokkeren of ondersturen en een licht tikje, hup 10 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |