ik denk eerder temperatuur. Anders was het niet zo hard gemeld, dan had Max namelijk zelf ook wel door gehad waarom hij moest inhoudenquote:
Doe maar niet, dan zijn de Mexicaantjes viesmad als Perez een race wint (omdat Max uitvalt) en het wilhelmus voor het oostenrijkse volkslied komtquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we het Oostenrijkse volkslied niet standaard in NL aan onze vast koppelen?
zijn er nu zo aan gewend
Ja ik had het ook niet meer verwacht.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Dacht dat ik na Schumi god nooit meer zo'n grote zou meemaken. Twee legendes van begin tot eind meemaken is toch wel mooi
Tweede Tsjlum = Herman Tsjuiphof.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Italiė is een beetje van Verstappen, Monza is op dit moment helemaal van ons.![]()
![]()
geen idee. dat moet je mario even vragen in DTSquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu nog even de tekst of heeft het geen tekst ?
Iets met bergjes en riviertjesquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu nog even de tekst of heeft het geen tekst ?
Eens, ziet er gaaf uit!quote:
En Vettelquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet meer verwacht.
Maar Lewis mag je ook wel meetellen
Ehm.. in internationale betrekkingen wil je er niet zoveel mee te maken hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we het Oostenrijkse volkslied niet standaard in NL aan onze vast koppelen?
zijn er nu zo aan gewend
euh ja dus bewijs dat de partymode er dus voor zorgde destijdsquote:
Drive through als je de plek niet teruggeeft.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het wat tweaken met bijvoorbeeld: laat je 2 posities terugzakken
@mario390quote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee. dat moet je mario even vragen in DTS
Wat die heeft gedaan is natuurlijk ook knap, maar toch vind ik hem niet tot niveau van Schumi of Max komen als je echt naar compleet plaatje kijkt, maar dat is mijn mening en ik snap goed dat anderen daar anders over denkenquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet meer verwacht.
Maar Lewis mag je ook wel meetellen
ik zei het andersom he... maar oke mag ok standaard wilhemus ook voor het oostenrijksequote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan zijn de Mexicaantjes viesmad als Perez een race wint (omdat Max uitvalt) en het wilhelmus voor het oostenrijkse volkslied komt
Komt audiotechnisch beter uitquote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Prijzen in de verkeerde volgorde uitdelen
Hij is hard op weg naar "beste winpercentage" over het hele jaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eventueel? Niet zo negatief he![]()
HIj heeft er dit Seizoen sowieso al 12 gewonnen, slechtste resultaat P2.. echt ongekend dit.
in DTSquote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Mario390
Heeft het volkslied van Oostenrijk een tekst ?
Ik denk dat Alonso de potentie wel had om een hele serie kampioenschappen aan elkaar te rijgen, maar hij had pech met z'n teamkeuze.quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat die heeft gedaan is natuurlijk ook knap, maar toch vind ik hem niet tot niveau van Schumi of Max komen als je echt naar compleet plaatje kijkt, maar dat is mijn mening en ik snap goed dat anderen daar anders over denken
Edit: Vettel en Alonso ook niet trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |