Ja ,die die 6 tienden langzamer was.quote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Albon was dan ook een teamgenoot van Max hè
Ja fantastisch, verneukt weer eens iemand anders race en komt er mee weg. Smerige rat is het qua racen, dirty driver.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis P6 KOEKOEK HEEEEEEERLIJK GEREDEN YES
En George een mooie 5
Sorry zeggen voor iets dat hij bewust doet, en nog mee wegkomt ook?quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoop dat Hamilton vooral goed sorry zegt na de race.
Andere grotere coureurs zie je zoiets toch eigenlijk nooit doen.
Precies datquote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef Zorro het volgende:
Iemand's race verneuken en er nog voordeel van hebben ook.
Het maakt niet uit waar Mercedes rijdt, irritant blijven ze.
Dat was na de strafquote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Mano_ het volgende:
Alonso toch nog voor Hamilton na de 'straf'? Live timing zegt +2.427, +0.343 en +0.845
Zandvoort niet gezien?quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef aloa het volgende:
Één van de mooiste wedstrijden van dit seizoen
LT verwerkt dat meteen dus dat is al inclusief de strafquote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Mano_ het volgende:
Alonso toch nog voor Hamilton na de 'straf'? Live timing zegt +2.427, +0.343 en +0.845
Het is ook geen fout...quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
Netjes van Perez uiteindelijk al had hij het wel eerder moeten/kunnen doen.
Lewis weer de fout in en weer geen pijn gehad van een straf, terwijl diegene die hij raakt wel weer de lul is. Iemand die zogenaamd zo belachelijk goed is hoort zulke fouten niet te maken.
Mooi, met extra pit toch?quote:
Sainz is stabieler imo.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leclerc die te horen krijgt geen risico te nemen en dan bijna twee Ferrari's we af rijdt. Maar ja, hij is de Golden Boy bij Ferrari hè.
Eerlijk gezegd, heeft wel constant druk gehad van Perez of Leclerc, die heeft de hele race moeten vechten dus in die zin snap ik het wel.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
Sainz DotD slaat natuurlijk nergens op met -2.
Wat betreft de plekken achter de leider was het wel geinig af en toe ja.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef aloa het volgende:
Één van de mooiste wedstrijden van dit seizoen
Perez outquote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lawson verdient wel een stoeltje.
met de manier van finishen vind ik DOTD wel terechtquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heeft wel constant druk gehad van Perez of Leclerc, die heeft de hele race moeten vechten dus in die zin snap ik het wel.
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.quote:
Sorry zeggen, en een paar races later precies hetzelfde doen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sorry zeggen voor iets dat hij bewust doet, en nog mee wegkomt ook?
Het is de auto.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geniet er extra van nu, de kans dat we ooit weer zo'n Nederlander in de F1 krijgen is nihil...
Waarom zou ik extra genieten van tijden waarin race na race hooguit drie rondjes spanning is voor de winst?quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geniet er extra van nu, de kans dat we ooit weer zo'n Nederlander in de F1 krijgen is nihil...
Mss als de race een paar rondjes langer was geweest, toch welquote:
Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.
Oh maar dat weten we. We mogen in onze handjes knijpen met Max. Maar je kon in de Torro Rosso al zien dat hij speciaal is.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is daar gratis coke te verkrijgen ja?quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk, Thomas Berge mag de interviews doen
Supergoedquote:
Yuki heeft vooraf instructies gehad van RB.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss als de race een paar rondjes langer was geweest, toch wel
* mompelt iets over formatierondes
Onkunde of moedwillig. Beide even erg.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het straf-patroon van Lewisquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Een rechter zou als iemand zo vaak de fout in gaat de straf verhogenquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Playboy69 het volgende:
Zo indrukwekkend is het nou ook weer niet.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik roep al drie jaar dat Sainz niet de mindere is. Beetje afhankelijk van circuit en karakter van de auto, maar Leclerc is echt niet de topper die sommige in hem zien. Beide subtop coureurs en geen WK kandidaten.quote:
Eensquote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lawson verdient wel een stoeltje.
Troll, niet op reageren.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.
Als je ziet waar concurrenten van Hamilton in voorgaande jaren 10 seconden voor kregen. Blokkeren of ondersturen en een licht tikje, hup 10 seconden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.
Kunnen sommige oudere coureurs nog wat van leren, ipv andere van de baan rijden, en proberen fans te beïnvloeden op toxic gedrag via de mediaquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vechten van de huidige generatie coureurs is wel mooi om te zien. Naast de baan ook gewoon respect.
feitquote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh maar dat weten we. We mogen in onze handjes knijpen met Max. Maar je kon in de Torro Rosso al zien dat hij speciaal is.
Hehe.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het straf-patroon van Lewis
En daarna eventueel 12quote:
Dan weet je dat het foute boel is.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd wat dat probleempje precies was. GP klonk goed in paniek
Ik gok een temperatuursensor die een beetje erg hoge waardes liet zien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Geen budgetcap en het veld zat dichter op elkaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.
Wellicht een poging om het gat naar Perez kleiner te krijgen, zodat die wat meer zelfvertrouwen krijgtquote:Op zondag 3 september 2023 16:48 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |