Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
5 sec for running into opponent... het was een fout, maar het kost hem uiteindelijk niets.
Oh maar dat weten we. We mogen in onze handjes knijpen met Max. Maar je kon in de Torro Rosso al zien dat hij speciaal is.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geniet er extra van nu, de kans dat we ooit weer zo'n Nederlander in de F1 krijgen is nihil...
Is daar gratis coke te verkrijgen ja?quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk, Thomas Berge mag de interviews doen
Supergoedquote:
Yuki heeft vooraf instructies gehad van RB.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss als de race een paar rondjes langer was geweest, toch wel
* mompelt iets over formatierondes
Onkunde of moedwillig. Beide even erg.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het gebeurd iets te vaak om het een fout te noemen.
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Komt wel overeen met het straf-patroon van Lewisquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Een rechter zou als iemand zo vaak de fout in gaat de straf verhogenquote:Op zondag 3 september 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar zei altijd: als je een consequente fout blijkt maken, dan reken ik je maar 1 keer een fout aan.
Zelfs powerhouse Mercedes kreeg dit niet voor elkaar.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Playboy69 het volgende:
Zo indrukwekkend is het nou ook weer niet.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |