VF is uit de index gehaald en naar de archieven verplaatst, omdat dat subforum niet meer nodig was. (Sommige VIVA-forummers wisten inmiddels hun weg te vinden op FOK!, anderen gingen terug naar VIVA toen dat toch bleef bestaan).quote:Op zondag 10 september 2023 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik daar nou in de index overheen gekeken
Die eerste zal het geweest zijnquote:Op zondag 10 september 2023 11:40 schreef Viv het volgende:
[..]
VF is uit de index gehaald en naar de archieven verplaatst, omdat dat subforum niet meer nodig was. (Sommige VIVA-forummers wisten inmiddels hun weg te vinden op FOK!, anderen gingen terug naar VIVA toen dat toch bleef bestaan).
Bedoelde je trouwens dit topic?
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Hier staan ook tips trouwens:
Topicreeks: VIVA-forummers: Welkom op FOK!
Nou ik heb de laatste tijd toch wel erg vaak dat ik uitgelogd ben, weer moet inloggen. Foutmelding krijg, gezeik. Als ik ergens op klik, ik weer op een ad klik. Ads die niet weg te klikken zijn. En meer van dat soort gezeik.quote:Op zondag 10 september 2023 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
"Mag ik het zeggen, ja, ik mag het zeggen." Grapje, hoor, toch leest het vivaforum best wel goed, ben al jaren een meelezer en erg weinig schreeuwende reclames op de pagina's en vaak best wel serieuze leuke topics met veel snel reagerende posters om te lezen.
Ik vind het dus best wel sneu dat het zo gelopen is.
Dat de mods aanwezig zijn, benaderbaar en zelf meeposten vind ik een groot voordeel tov die vage figuren daar achter de schermen. Heb een Adsblocker en die werkt nog wel op het Viva-forum, maar hier niet meer.quote:Op zondag 10 september 2023 19:03 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Nou ik heb de laatste tijd toch wel erg vaak dat ik uitgelogd ben, weer moet inloggen. Foutmelding krijg, gezeik. Als ik ergens op klik, ik weer op een ad klik. Ads die niet weg te klikken zijn. En meer van dat soort gezeik.
Hier kan je een premium account oid afsluiten. Heb je nergens last van.
En de mods zijn zichtbaar en aanwezig.
Ok, maar een beetje principe-kwestie, als jullie langs de deur gaan en een eenmalige bijdrage vragen om te voorkomen dat het forum op zwart moet, zou ik zo een tientje geven. Voor de rest denk ik dat jullie je prima kunnen bedruipen met reclamevoordelen en het posten en aanklikken van lezers.quote:Op zondag 10 september 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je toch ad free wil, dan zijn er abo's:
https://fok.nl/shop/new/abo/
De goedkoopste is basic voor 12 euro voor een jaar en een dikke maand
Sorry, voor dit overhevelen van teksten, maar ik mag daar niet meer reageren. Modereren op basis van geschreven tekst slaat honderd keer nergens op. "Jantje is zwart." Hoppa ban. Zonder context is zelfs een geschreven tekst helemaal niets.quote:Ik ben de mod die standaard meeleest in het familievloggers topic en een huis vol. Eén van mijn collega's leest mommyvloggers standaard mee. En de rest leest mee op verzoek.
Ik vind de insinuaties dat we warme banden hebben of zelf een vlogger zouden zijn erg vervelend en wil dat dit ophoudt. Het impliceert namelijk dat wij niet objectief zouden kunnen modereren.
Laat ik even overduidelijk zijn, wij kennen geen van alle de vloggers, of deelnemers van een huis vol, ik heb zelfs de meeste vloggers nog nooit van gezicht gezien. Er wordt gemodereerd op basis van de geschreven tekst.
Ik werd geband op Viva omdat ik een topic opende over mijn kat... Want ik schreef dat die kat naar verschillende winkels en de ING bank is geweest dus dat is trollen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, voor dit overhevelen van teksten, maar ik mag daar niet meer reageren. Modereren op basis van geschreven tekst slaat honderd keer nergens op. "Jantje is zwart." Hoppa ban. Zonder context is zelfs een geschreven tekst helemaal niets.
Ook ik heb nu een tekst gekopieerd zonder context van de moderator van Viva, koekje van eigen deeg.
Ja, dat is trollen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Tienvoortien het volgende:
[..]
Ik werd geband op Viva omdat ik een topic opende over mijn kat... Want ik schreef dat die kat naar verschillende winkels en de ING bank is geweest dus dat is trollen.
Terwijl ik juist advies vroeg
Die adviesvraag was dus serieus. Ik kreeg vanaf toen steeds op mijn scherm dat ik permanent geblokkeerd ben wegens trollen. Tot ik een nieuw wifi kastje kreeg van ziggo.quote:
Dan krijg je weer een permaban wegens terugkomen tijdens perma.quote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef Tienvoortien het volgende:
[..]
Die adviesvraag was dus serieus. Ik kreeg vanaf toen steeds op mijn scherm dat ik permanent geblokkeerd ben wegens trollen. Tot ik een nieuw wifi kastje kreeg van ziggo.
quote:Beste forummer,
Een permaban is inderdaad echt voor het leven. We geven een permaban niet zomaar, dan heb je de huisregels echt zwaar overtreden.
Forummen op een VPN is niet toegestaan, je zult dan wederom een permaban ontvangen.
Groet,
Moderator VIVA
quote:Beste moderator,
Levenslang is best lang, bestaat er bij jullie gratieverlening? Een VPN zou niet in me opkomen, de huisregels heb ik overtreden door provocatie en op de man spelen, zelfs als ik beloof dat niet meer te doen krijg ik dan nog geen gratie?
Ok dan. Door een paar onnozele opmerkingen kreeg ik een ban voor het leven. Het is m.i. een beginnende sekte daar.quote:Beste X
Wij geven nooit zomaar een permaban en die wordt zelden tot nooit teruggedraaid.
We zien ook nu geen reden om dat wel te doen.
Het grapje van de spandoek? Elke forummer die regelmatig mee leest en jou kent had die grap begrepen. Het kan niet anders dan dat Annemarie Geerts gedreigd heeft met stappen ivm bedreiging. En om mijn part krijgt ze dit gezeik in haar ogen hier tien keer terug. Ach ja, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 10 september 2023 22:30 schreef Brokkel het volgende:
Ik las dat mijn gewiste bericht zeker geen vergissing was en dat ze daar achter blijven staan. Grove overtreding.
koekoek.
Gekibbel onderling tussen forummers, geen idee meer waarover, veel gewist.quote:Op zondag 10 september 2023 22:31 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar is er ooit nog iets meegedeeld over het sluiten van EHV deel 21?
Maar er is geen ban voor gegeven. Je blijft welkom.quote:Op zondag 10 september 2023 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het grapje van de spandoek? Elke forummer die regelmatig mee leest en jou kent had die grap begrepen. Het kan niet anders dan dat Annemarie Geerts gedreigd heeft met stappen ivm bedreiging. En om mijn part krijgt ze dit gezeik in haar ogen hier tien keer terug. Ach ja, negatieve aandacht is ook aandacht.
Niet meer. Je kan wel zien of een user een ban heeft, dan staat er een streepje door zijn/haar naam. Maar niet voor hoe lang en waarom. Dat is iets tussen de user en FOK!quote:Op maandag 11 september 2023 07:52 schreef Danielle_ het volgende:
Vraagje, kun je hier op fok ook ergens uitgedeelde bannen terugzien?
Hier wordt naar de context gekeken en langs het beleid / AVG gelegd. Als er ergens een persoonlijke bedreiging aan een adres staat, dan wordt dat verwijderd en volgt er een ban. Zo is er in de corona tijd wel eens een adres van een politicus gepost. Daar zitten we dan bovenop.quote:Op maandag 11 september 2023 01:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ben benieuwd of ook dit forum onder druk wordt gezet door influencers en blaaskaken op SM ivm het 'anoniem' posten en commentaar leveren hier.
Pietje: " Als jullie nu direct niet die en dat wissen dreig ik met juridische stappen en benader ik jullie reclame-geldschieters, want ik heb veel meer bereik dan dat suffe forum van jullie."
Forum: "Huh, wat is er aan de hand, waar is het mis gegaan dan?"
Pietje: "Nou daar en daar, dat is echt een persoonlijke bedreiging aan mijn adres."
Forum: " We gaan dat even bekijken/lezen en een spoedoverleg raadplegen."
Pietje: " Dat wordt tijd want het is bij jullie een gore roddelbende met smaad en laster."
Thanks Pharkus! Duidelijkquote:Op maandag 11 september 2023 08:28 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ende welkom,
Fijn dat jullie hier heen komen en hopelijk vinden jullie een fijn stekje. Zullen we wel afspreken het negatieve/zure over het Viva forum daar te laten. Het bespreken van hun moderatie/banbeleid lijkt me toch meer iets om achter je te laten.
[..]
Niet meer. Je kan wel zien of een user een ban heeft, dan staat er een streepje door zijn/haar naam. Maar niet voor hoe lang en waarom. Dat is iets tussen de user en FOK!
[..]
Hier wordt naar de context gekeken en langs het beleid / AVG gelegd. Als er ergens een persoonlijke bedreiging aan een adres staat, dan wordt dat verwijderd en volgt er een ban. Zo is er in de corona tijd wel eens een adres van een politicus gepost. Daar zitten we dan bovenop.
Je hebt gelijk Donna. Ik maak me er ook schuldig aan. Er zit zoveel frustratie. Maar er over blijven doorpraten is zinloos.quote:Op maandag 11 september 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het staat ook in de OP. Er mag een beetje geklaagd worden over hoe het daar gaat, maar houd er rekening mee dat het geen compleet klaag topic wordt.
Ja ik snap het ook wel, het houdt je bezig. Maar daardoor houdt het je misschien ook weer meer bezig haha.quote:Op maandag 11 september 2023 09:10 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Donna. Ik maak me er ook schuldig aan. Er zit zoveel frustratie. Maar er over blijven doorpraten is zinloos.
Ik denk zelfs dat het alleen maar meer frustratie oplevert.
Al doende wordt het allemaal wel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha ik zag wel vaker dat "belletje" voorbij komen, bovenaan. Maar heb nu geleerd dat het een soort alert is voor quotes en likes. Geinig.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 september 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het staat ook in de OP. Er mag een beetje geklaagd worden over hoe het daar gaat, maar houd er rekening mee dat het geen compleet klaag topic wordt.
Eens. Zo geen zin in gezeik daarover.quote:Op maandag 11 september 2023 09:55 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik denk vooral dat de Viva mods hier gaan quoten nogal ver gaat. En niet nodig.
Dit is wel een goede, ik denk niet dat dit nu goed ondersteund wordt als ik het zo zie. De 'makkelijkste' route die ik zie is via de passmailer functie een nieuw wachtwoord aanvragen. Of https://forum.fok.nl/user/profile openen en dan je mobiel/tablet in de desktop weergave te zettenquote:Op maandag 11 september 2023 08:45 schreef Post-its het volgende:
Uhm kan ik mijn wachtwoord ook op mobiel/tablet wijzigen? Krijg het maar niet gevonden...
Bedankt hiervoor. Ik begreep het al niet, nu wel. Er is een reden dat ik dat VIVA forum vermijd alsof het de pest zelf is. Welkom, maar hou je rustig, ook hier kan geband wordenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef Viv het volgende:
Oorspronkelijke openingspost van @:Donna :
In bepaalde topics op Viva zijn de moderators nogal overmoedig waardoor er de laatste dagen weer wat forummers van daar, naar hier komen.
Welkom allemaal![]()
Je kan hier je vragen stellen over FOK! en een beetje klagen over het beleid daar. Houd er rekening mee dat het geen extreem klaagtopic wordt aub.![]()
Hieronder nog wat info over FOK! uit de post van @:Viv die destijds geplaatst is in een Welkomtopic toen het Viva forum zou stoppen in 2021.
Hieronder nog wat achtergrondinformatie over het FOK! Forum:
• We bestaan al sinds 1999.
• FOK! wordt gefinancierd door inkomsten uit advertenties, donaties en abonnementen.
• We zijn dus financieel onafhankelijk: er is geen moederbedrijf dat de stekker eruit kan trekken als het even wat minder rendabel is.
• Onze onafhankelijkheid reikt overigens verder dan dat: niemand heeft het recht FOK! te claimen, bijvoorbeeld qua politieke richting.
• Onze doelgroep is namelijk iedereen die binnen de fatsoensnormen en wettelijke grenzen (zoals omschreven in onze user policy) met elkaar in gesprek wil. Een mooie kans om eens andere meningen en zienswijzen te horen en proeven.
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
• FOK! heeft dus voor elk wat wils. Een logisch gevolg daarvan is dat er gegarandeerd ook subfora en topics zullen zijn waar je niks mee hebt. Mocht dit nadelig zijn voor jouw gebruikerservaring, dan kun je via de settings deze subfora verwijderen uit de forumindex en actieve topics. Maar je ontneemt jezelf daarmee wel de kans eens buiten de eigen bubbel te kijken.
Is er iets onduidelijk, of missen jullie hier een functionaliteit of een pijler die er op het VIVA-forum wel is? Wij horen het graag!
Hartelijke groeten,
De crew* van het FOK! Forum
*Te herkennen aan de kleur van onze usernames:
Blauw: Moderator
Donkerblauw: Forum Admin
Rood: Admin
Paars: PR
Donkerpaars: Manager PR
Rustig is ook relatief natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2023 11:59 schreef TomDooley het volgende:
Welkom, maar hou je rustig, ook hier kan geband worden
Dat bedoelde ik met rustig, in gedrag. Bedankt voor je aanvulling waar ik het volledig mee eens benquote:Op maandag 11 september 2023 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Rustig is ook relatief natuurlijk.
Gewoon normaal gedrag, en dat mag best druk zijn. Als het maar geen schelden en weet ik veel wat meer is.
Als ik naar de hoogtijddagen van het top2000 topic of Serious request topic kijk dan was het druk en de users ook gewoon druk. in een korte tijd heel veel posts Gezellig druk.
En geen gerel.
Dus nee rustig hoeft niet. gedragen wel
Het is gelukt, bedanktquote:Op maandag 11 september 2023 11:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is wel een goede, ik denk niet dat dit nu goed ondersteund wordt als ik het zo zie. De 'makkelijkste' route die ik zie is via de passmailer functie een nieuw wachtwoord aanvragen. Of https://forum.fok.nl/user/profile openen en dan je mobiel/tablet in de desktop weergave te zetten
Doe eens normaal joh, dit is gewoon pure discriminatie.quote:Op maandag 11 september 2023 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ll Babbelen over Relaties & Psychologie en Seksualiteit kun je alleen voortaan beter laten; er zitten veel "verwarde mannen". Oh wacht, dat is geen metafoor: er zitten écht veel verwarde mannen.![]()
Ach, de soep zal niet zo het gegeten worden.quote:Op maandag 11 september 2023 22:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, dit is gewoon pure discriminatie.
Leuk ook zo praten over je mede-users, en niet te vergeten de mods die hun stinkende best doen op die fora.
En je zet meteen een leuk beeld neer hier voor de nieuwkomers. Schaam je kapot
KLB is wel een vak apart.quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ach, de soep zal niet zo het gegeten worden.
Het was me al opgevallen dat ik uit de buurt van KLB moet blijven terwijl ik erg van een potje zeiken en zeuren hou.
Ik voel me iig hartstikke welkom,.en het is echt een ontdekkingsreis. Je moet je alleen niet laten afschrikken door sommige reageerders.
Deze fora lijden niet onder de mods, maar onder het publiek dat erop afkomt. Op het Vivaforum zijn het heel andere fora, dus dat kan even schrikken zijn hier.quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef PS. het volgende:
[..]
KLB is wel een vak apart.
Maar R&P en SEX zijn gewoon 2 serieuze fora waar streng gemod wordt op gekloot. Beetje jammer dat dat dan wordt weggezet alsof er alleen maar gekken rondlopen.
Ah ok, niet de pijlers waar je mij snel gaat vinden denk ik. Maar fijn dat er goed gemodereerd wordt!quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef PS. het volgende:
[..]
KLB is wel een vak apart.
Maar R&P en SEX zijn gewoon 2 serieuze fora waar streng gemod wordt op gekloot. Beetje jammer dat dat dan wordt weggezet alsof er alleen maar gekken rondlopen.
De overstappers zijn doorgaans geen tere zieltjes.quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze fora lijden niet onder de mods, maar onder het publiek dat erop afkomt. Op het Vivaforum zijn het heel andere fora, dus dat kan even schrikken zijn hier.
En dan zeggen dat ze dit toelaten omdat ze haar zegje mag doen!quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind er iets van dat de mods een permabanneling toelaten op Viva en haar ook 2 of 3 dagen los laten rondstieren.
En de belachelijke reactie van een anonieme mod hier niet meer mogen plaatsen, ok.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind er iets van dat de mods een permabanneling toelaten op Viva en haar ook 2 of 3 dagen los laten rondstieren.
Ik vind dat totaal niet boeiend op FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Brokkel het volgende:
Logisch. Houd die shit van daar lekker daar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En de belachelijke reactie van een anonieme mod hier niet meer mogen plaatsen, ok.
Jesus, ok, joh. Beetje soort van, brand bij de buren en hier mag er niet over gesproken worden, terwijl de helft er op beiden leest, maar goed, een scheiding is een scheiding.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Logisch. Houd die shit van daar lekker daar.
Idd is shit van daar. Vecht dat lekker daar uit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, ok, joh. Beetje soort van, brand bij de buren en hier mag er niet over gesproken worden, terwijl de helft er op beiden leest, maar goed, een scheiding is een scheiding.
Hier een frustratie delen maak ik me ook schuldig aan. Maar teksten van mods hier plaatsen lijkt me niet slim.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, ok, joh. Beetje soort van, brand bij de buren en hier mag er niet over gesproken worden, terwijl de helft er op beiden leest, maar goed, een scheiding is een scheiding.
Ik las iemand met exact hetzelfde issue als jij! Ook perma gekregen onterecht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef Danielle_ het volgende:
De mods schrijven dat ze zelden een terugkeerverzoek krijgen. Ik wacht alweer een paar weken op reactie…
Nee, dat was niet goed, maar wel verleidelijk, excuses daarvoor. Een interpretatie van had ook gekund.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:24 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Hier een frustratie delen maak ik me ook schuldig aan. Maar teksten van mods hier plaatsen lijkt me niet slim.
Dat is het meer inderdaad, de behoefte om te schrijven daar is weg. Bevalt me hier wel, met julliequote:Op zaterdag 16 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik las iemand met exact hetzelfde issue als jij! Ook perma gekregen onterecht.
Ik snap dat je je naam gezuiverd wil hebben, verder zou ik er niet perse behoefte aan hebben om er terug te keren.
De behoefte om soms te reageren (in topics die mij roeren) is er bij mij nog steeds wel, maar goed. Weet van mijzelf dat ik soms kortdoordebocht kan reageren en dat werd niet gewaardeerd, understatement. Ik heb daarom soms de pest in dat ik een soort evenbeeld van mijzelf daar hetzelfde zie doen en die loopt er al jarenlang mee te posten, maar goed. Dit is echt de laatste post in dit topic van mij. Behalve dat ik elke gebande van dat forum sowieso hier welkom heet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat is het meer inderdaad, de behoefte om te schrijven daar is weg. Bevalt me hier wel, met jullie
Ik report mijn eigen reactie maar even, want weet niet goed hoe het werkt hier.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef Nexpreszo het volgende:
Vraagje: is er een manier om gescheld in dm te melden? Of kan ik zo iemand de moeder blocken?
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Je kan alleen iemand blokkeren met een abbo meende ik, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik report mijn eigen reactie maar even, want weet niet goed hoe het werkt hier.
Ik begrijp dat ik nu een ban kan krijgen omdat ik noem dat iemand mij uitscheld in dm.
Ik verneem graag hoe ik deze persoon kan blokkeren, ik word onterecht beschuldigd van dingen die een andere forummer doet.
Dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Je kan alleen iemand blokkeren met een abbo meende ik, maar pin me er niet op vast.
Nee joh, daar krijg je geen ban voorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik report mijn eigen reactie maar even, want weet niet goed hoe het werkt hier.
Ik begrijp dat ik nu een ban kan krijgen omdat ik noem dat iemand mij uitscheld in dm.
Ik verneem graag hoe ik deze persoon kan blokkeren, ik word onterecht beschuldigd van dingen die een andere forummer doet.
DM kan je wel blokkeren zonder abo. Zodra je een melding krijgt van een DM zie je in datzelfde venster een mogelijkheid om de verzender te blokkeren. Of dit ook zo is op de mobiele versie kan ik niet testen maar zou wel moeten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Je kan alleen iemand blokkeren met een abbo meende ik, maar pin me er niet op vast.
🤣quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
DM kan je wel blokkeren zonder abo. Zodra je een melding krijgt van een DM zie je in datzelfde venster een mogelijkheid om de verzender te blokkeren. Of dit ook zo is op de mobiele versie kan ik niet testen maar zou wel moeten.
Voor forumbreed blocken heb je wel een abo nodig.
Ik ben overigens niet van Viva.
Ik wilde alleen weten hoe ik iemand kan blokkeren (en of dat kan) en hoe dingen werken hier bij dit soort dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef PS. het volgende:
Als je trouwens lastig gevallen wordt in DM kun je altijd een bericht sturen via je mail of PM met bewijs naar forum@fok.nl en een DM blokkeren van een bepaald persoon kan inderdaad ook.
Maar val ze niet lastig met een persoonlijk conflictje hoor. Die mensen hebben af en toe ook wel wat beters te doen.
Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @Viv weet jij dit toevallig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
DM kan je wel blokkeren zonder abo. Zodra je een melding krijgt van een DM zie je in datzelfde venster een mogelijkheid om de verzender te blokkeren. Of dit ook zo is op de mobiele versie kan ik niet testen maar zou wel moeten.
Voor forumbreed blocken heb je wel een abo nodig.
Ik ben overigens niet van Viva.
Nee, ik wist niet eens dat dit op desktop wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @:Viv weet jij dit toevallig?
Iemand blokkeren kan je doen op het moment je van die persoon een dm krijgtquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten hoe ik iemand kan blokkeren (en of dat kan) en hoe dingen werken hier bij dit soort dingen.
Dat de ander vindt dat ik hem/haar/hen er dan bijnaai...
Mwah, op zich hadden we een modus gevonden door het vloggers topic daarvoor te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @:Viv weet jij dit toevallig?
En er is schijnbaar behoefte om het EHV topic in TV echt voor het programma te houden (logisch) en dan een soort roddel topic te maken in SHO over EHV? Begrijp ik dat zo goed?
Een TR zetten helpt dan zien wij mods waar het fout gaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:49 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Mwah, op zich hadden we een modus gevonden door het vloggers topic daarvoor te gebruiken.
Ik blijf voortaan wel weg uit dat andere topic, gezien de drek die me dat oplevert.
Duidelijk, dankjewel!quote:Op woensdag 20 september 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand blokkeren kan je doen op het moment je van die persoon een dm krijgt
Als je echt vervelende DM's krijgt kan je die sturen via PM of mail naar forum@fok.nl
Je kan ook een mod van het forum een DM doen
Mods hier zijn Erasmus, Dud0r, Miss_Sly en ik
DM's mag je echter nooit openbare op het forum zelf.
Kijk als jij zegt ik krijg vervelende scheld DM's krijg je daar echt geen ban voor.
Ja ik wist alleen niet hoe dat moest 🫣quote:Op woensdag 20 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een TR zetten helpt dan zien wij mods waar het fout gaat.
Ingaan op 'drek 'zorgt voor meer 'drek'
Naast quote staat wijzig, daarnaast staat rapporteer, daar kan je op klikken de rest wijst zich vanzelf en je mag altijd een mod in DM aanspreken als je iets niet snaptquote:Op woensdag 20 september 2023 06:54 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja ik wist alleen niet hoe dat moest 🫣
Ik heb terug gelezen en zag ook niets van een openbaring van een DMquote:Op woensdag 20 september 2023 06:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Duidelijk, dankjewel!
Ik schreef in het topic iets als dat wat ik in dm kreeg wmb openbaar mocht.
Heb geen dm's geciteerd, behalve iets van mezelf.
Gevonden!quote:Op woensdag 20 september 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast quote staat wijzig, daarnaast staat rapporteer, daar kan je op klikken de rest wijst zich vanzelf en je mag altijd een mod in DM aanspreken als je iets niet snapt
[ afbeelding ]
Top, hopelijk hoef je er geen gebruik van te maken.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:15 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Gevonden!
Was ook niet helemaal chill meer gisteravond. Blijkbaar heb ik toch een teerder zieltje dan ik dacht.
Dan is FOK! een prima plaats om een dikkere huid te krijgenquote:Op woensdag 20 september 2023 07:15 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Gevonden!
Was ook niet helemaal chill meer gisteravond. Blijkbaar heb ik toch een teerder zieltje dan ik dacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |