abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210593299
"Mag ik het zeggen, ja, ik mag het zeggen." Grapje, hoor, toch leest het vivaforum best wel goed, ben al jaren een meelezer en erg weinig schreeuwende reclames op de pagina's en vaak best wel serieuze leuke topics met veel snel reagerende posters om te lezen.

Ik vind het dus best wel sneu dat het zo gelopen is.
pi_210593810
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
"Mag ik het zeggen, ja, ik mag het zeggen." Grapje, hoor, toch leest het vivaforum best wel goed, ben al jaren een meelezer en erg weinig schreeuwende reclames op de pagina's en vaak best wel serieuze leuke topics met veel snel reagerende posters om te lezen.

Ik vind het dus best wel sneu dat het zo gelopen is.
Nou ik heb de laatste tijd toch wel erg vaak dat ik uitgelogd ben, weer moet inloggen. Foutmelding krijg, gezeik. Als ik ergens op klik, ik weer op een ad klik. Ads die niet weg te klikken zijn. En meer van dat soort gezeik.
Hier kan je een premium account oid afsluiten. Heb je nergens last van.
En de mods zijn zichtbaar en aanwezig.
Let the games begin...
pi_210593818
En ja, het is wel kut dat door toedoen van incapabele troela's iets om zeep is geholpen.
Let the games begin...
pi_210593887
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 19:03 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nou ik heb de laatste tijd toch wel erg vaak dat ik uitgelogd ben, weer moet inloggen. Foutmelding krijg, gezeik. Als ik ergens op klik, ik weer op een ad klik. Ads die niet weg te klikken zijn. En meer van dat soort gezeik.
Hier kan je een premium account oid afsluiten. Heb je nergens last van.
En de mods zijn zichtbaar en aanwezig.
Dat de mods aanwezig zijn, benaderbaar en zelf meeposten vind ik een groot voordeel tov die vage figuren daar achter de schermen. Heb een Adsblocker en die werkt nog wel op het Viva-forum, maar hier niet meer. ;)
pi_210594012
Als je toch ad free wil, dan zijn er abo's:

https://fok.nl/shop/new/abo/

De goedkoopste is basic voor 12 euro voor een jaar en een dikke maand
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210594555
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je toch ad free wil, dan zijn er abo's:

https://fok.nl/shop/new/abo/

De goedkoopste is basic voor 12 euro voor een jaar en een dikke maand
Ok, maar een beetje principe-kwestie, als jullie langs de deur gaan en een eenmalige bijdrage vragen om te voorkomen dat het forum op zwart moet, zou ik zo een tientje geven. Voor de rest denk ik dat jullie je prima kunnen bedruipen met reclamevoordelen en het posten en aanklikken van lezers. ;)
pi_210594587
Je bent het niet verplicht om te nemen ;)

Ik kreeg 3 jaar terug een abo van user hier kado en sindsdien neem ik steeds abo, omdat ik ads zat was.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210596696
quote:
Ik ben de mod die standaard meeleest in het familievloggers topic en een huis vol. Eén van mijn collega's leest mommyvloggers standaard mee. En de rest leest mee op verzoek.

Ik vind de insinuaties dat we warme banden hebben of zelf een vlogger zouden zijn erg vervelend en wil dat dit ophoudt. Het impliceert namelijk dat wij niet objectief zouden kunnen modereren.
Laat ik even overduidelijk zijn, wij kennen geen van alle de vloggers, of deelnemers van een huis vol, ik heb zelfs de meeste vloggers nog nooit van gezicht gezien. Er wordt gemodereerd op basis van de geschreven tekst.
Sorry, voor dit overhevelen van teksten, maar ik mag daar niet meer reageren. Modereren op basis van geschreven tekst slaat honderd keer nergens op. "Jantje is zwart." Hoppa ban. Zonder context is zelfs een geschreven tekst helemaal niets.

Ook ik heb nu een tekst gekopieerd zonder context van de moderator van Viva, koekje van eigen deeg.
pi_210596926
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sorry, voor dit overhevelen van teksten, maar ik mag daar niet meer reageren. Modereren op basis van geschreven tekst slaat honderd keer nergens op. "Jantje is zwart." Hoppa ban. Zonder context is zelfs een geschreven tekst helemaal niets.

Ook ik heb nu een tekst gekopieerd zonder context van de moderator van Viva, koekje van eigen deeg.
Ik werd geband op Viva omdat ik een topic opende over mijn kat... Want ik schreef dat die kat naar verschillende winkels en de ING bank is geweest dus dat is trollen.

Terwijl ik juist advies vroeg
pi_210597000
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Tienvoortien het volgende:

[..]
Ik werd geband op Viva omdat ik een topic opende over mijn kat... Want ik schreef dat die kat naar verschillende winkels en de ING bank is geweest dus dat is trollen.

Terwijl ik juist advies vroeg
Ja, dat is trollen. _O-
pi_210597094
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dat is trollen. _O-
Die adviesvraag was dus serieus. Ik kreeg vanaf toen steeds op mijn scherm dat ik permanent geblokkeerd ben wegens trollen. Tot ik een nieuw wifi kastje kreeg van ziggo.
  Moderator / Colorchick zondag 10 september 2023 @ 22:21:27 #212
382129 crew  Donna
pi_210597330
Doe maar gewoon even niet.
pi_210597359
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef Tienvoortien het volgende:

[..]
Die adviesvraag was dus serieus. Ik kreeg vanaf toen steeds op mijn scherm dat ik permanent geblokkeerd ben wegens trollen. Tot ik een nieuw wifi kastje kreeg van ziggo.
Dan krijg je weer een permaban wegens terugkomen tijdens perma.

quote:
Beste forummer,

Een permaban is inderdaad echt voor het leven. We geven een permaban niet zomaar, dan heb je de huisregels echt zwaar overtreden.
Forummen op een VPN is niet toegestaan, je zult dan wederom een permaban ontvangen.

Groet,
Moderator VIVA
quote:
Beste moderator,

Levenslang is best lang, bestaat er bij jullie gratieverlening? Een VPN zou niet in me opkomen, de huisregels heb ik overtreden door provocatie en op de man spelen, zelfs als ik beloof dat niet meer te doen krijg ik dan nog geen gratie?
quote:
Beste X

Wij geven nooit zomaar een permaban en die wordt zelden tot nooit teruggedraaid.
We zien ook nu geen reden om dat wel te doen.
Ok dan. Door een paar onnozele opmerkingen kreeg ik een ban voor het leven. Het is m.i. een beginnende sekte daar.
pi_210597478
Ik las dat mijn gewiste bericht zeker geen vergissing was en dat ze daar achter blijven staan. Grove overtreding.

koekoek.
pi_210597483
Ik heb het vast gemist, maar is er ooit nog iets meegedeeld over het sluiten van EHV deel 21?
pi_210597990
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2023 22:30 schreef Brokkel het volgende:
Ik las dat mijn gewiste bericht zeker geen vergissing was en dat ze daar achter blijven staan. Grove overtreding.

koekoek.
Het grapje van de spandoek? Elke forummer die regelmatig mee leest en jou kent had die grap begrepen. Het kan niet anders dan dat Annemarie Geerts gedreigd heeft met stappen ivm bedreiging. En om mijn part krijgt ze dit gezeik in haar ogen hier tien keer terug. Ach ja, negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_210598052
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2023 22:31 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar is er ooit nog iets meegedeeld over het sluiten van EHV deel 21?
Gekibbel onderling tussen forummers, geen idee meer waarover, veel gewist.
pi_210598102
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het grapje van de spandoek? Elke forummer die regelmatig mee leest en jou kent had die grap begrepen. Het kan niet anders dan dat Annemarie Geerts gedreigd heeft met stappen ivm bedreiging. En om mijn part krijgt ze dit gezeik in haar ogen hier tien keer terug. Ach ja, negatieve aandacht is ook aandacht.
Maar er is geen ban voor gegeven. Je blijft welkom.
Dus. Zo ernstig.
Let the games begin...
pi_210598432
Ben benieuwd of ook dit forum onder druk wordt gezet door influencers en blaaskaken op SM ivm het 'anoniem' posten en commentaar leveren hier.

Pietje: " Als jullie nu direct niet die en dat wissen dreig ik met juridische stappen en benader ik jullie reclame-geldschieters, want ik heb veel meer bereik dan dat suffe forum van jullie."

Forum: "Huh, wat is er aan de hand, waar is het mis gegaan dan?"

Pietje: "Nou daar en daar, dat is echt een persoonlijke bedreiging aan mijn adres."

Forum: " We gaan dat even bekijken/lezen en een spoedoverleg raadplegen."

Pietje: " Dat wordt tijd want het is bij jullie een gore roddelbende met smaad en laster."
pi_210598970
Vraagje, kun je hier op fok ook ergens uitgedeelde bannen terugzien? :)
  Forum Admin maandag 11 september 2023 @ 08:28:42 #221
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_210599176
Hoi ende welkom,

Fijn dat jullie hier heen komen en hopelijk vinden jullie een fijn stekje. Zullen we wel afspreken het negatieve/zure over het Viva forum daar te laten. Het bespreken van hun moderatie/banbeleid lijkt me toch meer iets om achter je te laten.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 07:52 schreef Danielle_ het volgende:
Vraagje, kun je hier op fok ook ergens uitgedeelde bannen terugzien? :)
Niet meer. Je kan wel zien of een user een ban heeft, dan staat er een streepje door zijn/haar naam. Maar niet voor hoe lang en waarom. Dat is iets tussen de user en FOK!
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 01:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ben benieuwd of ook dit forum onder druk wordt gezet door influencers en blaaskaken op SM ivm het 'anoniem' posten en commentaar leveren hier.

Pietje: " Als jullie nu direct niet die en dat wissen dreig ik met juridische stappen en benader ik jullie reclame-geldschieters, want ik heb veel meer bereik dan dat suffe forum van jullie."

Forum: "Huh, wat is er aan de hand, waar is het mis gegaan dan?"

Pietje: "Nou daar en daar, dat is echt een persoonlijke bedreiging aan mijn adres."

Forum: " We gaan dat even bekijken/lezen en een spoedoverleg raadplegen."

Pietje: " Dat wordt tijd want het is bij jullie een gore roddelbende met smaad en laster."
Hier wordt naar de context gekeken en langs het beleid / AVG gelegd. Als er ergens een persoonlijke bedreiging aan een adres staat, dan wordt dat verwijderd en volgt er een ban. Zo is er in de corona tijd wel eens een adres van een politicus gepost. Daar zitten we dan bovenop.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_210599177
Ik ben echt stomverbaasd over hoe de mods en 'the happy few' reageren. Alleen klapstoel reageert normaal. Blijkbaar is het voor iedereen een gesloten boek nu. :(
  Moderator / Colorchick maandag 11 september 2023 @ 08:41:04 #223
382129 crew  Donna
pi_210599243
Het staat ook in de OP. Er mag een beetje geklaagd worden over hoe het daar gaat, maar houd er rekening mee dat het geen compleet klaag topic wordt. :Y
pi_210599275
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:28 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ende welkom,

Fijn dat jullie hier heen komen en hopelijk vinden jullie een fijn stekje. Zullen we wel afspreken het negatieve/zure over het Viva forum daar te laten. Het bespreken van hun moderatie/banbeleid lijkt me toch meer iets om achter je te laten.
[..]
Niet meer. Je kan wel zien of een user een ban heeft, dan staat er een streepje door zijn/haar naam. Maar niet voor hoe lang en waarom. Dat is iets tussen de user en FOK!
[..]
Hier wordt naar de context gekeken en langs het beleid / AVG gelegd. Als er ergens een persoonlijke bedreiging aan een adres staat, dan wordt dat verwijderd en volgt er een ban. Zo is er in de corona tijd wel eens een adres van een politicus gepost. Daar zitten we dan bovenop.
Thanks Pharkus! Duidelijk :)
pi_210599299
Uhm kan ik mijn wachtwoord ook op mobiel/tablet wijzigen? Krijg het maar niet gevonden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')