abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210599508
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het staat ook in de OP. Er mag een beetje geklaagd worden over hoe het daar gaat, maar houd er rekening mee dat het geen compleet klaag topic wordt. :Y
Je hebt gelijk Donna. Ik maak me er ook schuldig aan. Er zit zoveel frustratie. Maar er over blijven doorpraten is zinloos.
Ik denk zelfs dat het alleen maar meer frustratie oplevert.
Let the games begin...
pi_210599530
Haha ik zag wel vaker dat "belletje" voorbij komen, bovenaan. Maar heb nu geleerd dat het een soort alert is voor quotes en likes. Geinig.
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick maandag 11 september 2023 @ 09:24:35 #228
382129 crew  Donna
pi_210599611
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:10 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Je hebt gelijk Donna. Ik maak me er ook schuldig aan. Er zit zoveel frustratie. Maar er over blijven doorpraten is zinloos.
Ik denk zelfs dat het alleen maar meer frustratie oplevert.
Ja ik snap het ook wel, het houdt je bezig. Maar daardoor houdt het je misschien ook weer meer bezig haha. 8)7
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 09:25:47 #229
388664 crew  Dotteke
pi_210599617
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Nexpreszo het volgende:
Haha ik zag wel vaker dat "belletje" voorbij komen, bovenaan. Maar heb nu geleerd dat het een soort alert is voor quotes en likes. Geinig.
Al doende wordt het allemaal wel duidelijk :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_210599855
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het staat ook in de OP. Er mag een beetje geklaagd worden over hoe het daar gaat, maar houd er rekening mee dat het geen compleet klaag topic wordt. :Y
Je hebt gelijk.
Ik denk vooral dat de Viva mods hier gaan quoten nogal ver gaat. En niet nodig.
pi_210600091
quote:
6s.gif Op maandag 11 september 2023 09:55 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Je hebt gelijk.
Ik denk vooral dat de Viva mods hier gaan quoten nogal ver gaat. En niet nodig.
Eens. Zo geen zin in gezeik daarover.
Let the games begin...
  Forum Admin maandag 11 september 2023 @ 11:19:12 #232
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_210600483
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 08:45 schreef Post-its het volgende:
Uhm kan ik mijn wachtwoord ook op mobiel/tablet wijzigen? Krijg het maar niet gevonden...
Dit is wel een goede, ik denk niet dat dit nu goed ondersteund wordt als ik het zo zie. De 'makkelijkste' route die ik zie is via de passmailer functie een nieuw wachtwoord aanvragen. Of https://forum.fok.nl/user/profile openen en dan je mobiel/tablet in de desktop weergave te zetten
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_210600873
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef Viv het volgende:
Oorspronkelijke openingspost van @:Donna :

In bepaalde topics op Viva zijn de moderators nogal overmoedig waardoor er de laatste dagen weer wat forummers van daar, naar hier komen.
Welkom allemaal :Y

Je kan hier je vragen stellen over FOK! en een beetje klagen over het beleid daar. Houd er rekening mee dat het geen extreem klaagtopic wordt aub. :Y

Hieronder nog wat info over FOK! uit de post van @:Viv die destijds geplaatst is in een Welkomtopic toen het Viva forum zou stoppen in 2021.

Hieronder nog wat achtergrondinformatie over het FOK! Forum:

• We bestaan al sinds 1999.
• FOK! wordt gefinancierd door inkomsten uit advertenties, donaties en abonnementen.
• We zijn dus financieel onafhankelijk: er is geen moederbedrijf dat de stekker eruit kan trekken als het even wat minder rendabel is.
• Onze onafhankelijkheid reikt overigens verder dan dat: niemand heeft het recht FOK! te claimen, bijvoorbeeld qua politieke richting.
• Onze doelgroep is namelijk iedereen die binnen de fatsoensnormen en wettelijke grenzen (zoals omschreven in onze user policy) met elkaar in gesprek wil. Een mooie kans om eens andere meningen en zienswijzen te horen en proeven.
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
• FOK! heeft dus voor elk wat wils. Een logisch gevolg daarvan is dat er gegarandeerd ook subfora en topics zullen zijn waar je niks mee hebt. Mocht dit nadelig zijn voor jouw gebruikerservaring, dan kun je via de settings deze subfora verwijderen uit de forumindex en actieve topics. Maar je ontneemt jezelf daarmee wel de kans eens buiten de eigen bubbel te kijken. :Y)

Is er iets onduidelijk, of missen jullie hier een functionaliteit of een pijler die er op het VIVA-forum wel is? Wij horen het graag!

Hartelijke groeten,

De crew* van het FOK! Forum

*Te herkennen aan de kleur van onze usernames:

Blauw: Moderator
Donkerblauw: Forum Admin
Rood: Admin
Paars: PR
Donkerpaars: Manager PR
Bedankt hiervoor. Ik begreep het al niet, nu wel. Er is een reden dat ik dat VIVA forum vermijd alsof het de pest zelf is. Welkom, maar hou je rustig, ook hier kan geband worden ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 september 2023 @ 16:46:14 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_210603410
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:59 schreef TomDooley het volgende:
Welkom, maar hou je rustig, ook hier kan geband worden
Rustig is ook relatief natuurlijk.

Gewoon normaal gedrag, en dat mag best druk zijn. Als het maar geen schelden en weet ik veel wat meer is.

Als ik naar de hoogtijddagen van het top2000 topic of Serious request topic kijk dan was het druk en de users ook gewoon druk. in een korte tijd heel veel posts Gezellig druk.
En geen gerel.

Dus nee rustig hoeft niet. gedragen wel :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_210604503
quote:
99s.gif Op maandag 11 september 2023 16:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
Rustig is ook relatief natuurlijk.

Gewoon normaal gedrag, en dat mag best druk zijn. Als het maar geen schelden en weet ik veel wat meer is.

Als ik naar de hoogtijddagen van het top2000 topic of Serious request topic kijk dan was het druk en de users ook gewoon druk. in een korte tijd heel veel posts Gezellig druk.
En geen gerel.

Dus nee rustig hoeft niet. gedragen wel :)
Dat bedoelde ik met rustig, in gedrag. Bedankt voor je aanvulling waar ik het volledig mee eens ben :)
pi_210606388
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 11:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Dit is wel een goede, ik denk niet dat dit nu goed ondersteund wordt als ik het zo zie. De 'makkelijkste' route die ik zie is via de passmailer functie een nieuw wachtwoord aanvragen. Of https://forum.fok.nl/user/profile openen en dan je mobiel/tablet in de desktop weergave te zetten
Het is gelukt, bedankt
pi_210606800
Welkom aan de nieuwelingen! *O*

Mijn tip voor het Fok!forum: zie het als een stad met lelijke galerijflats (Nieuws & Achtergronden) en idyllische dijkjes waar iedereen wel wil wonen en wandelen (bijv. sommige topics in Klussen & Wonen; Werk, Geldzaken & Recht; Flora & Fauna). Leer de stad vooral kennen, wandel vlug door als je een verwarde man in een louche wijk treft en wees lief voor de fijne wijkagenten die er hier en daar zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210606932
Ik ben een van die verwarde mannen (ik kan me er geeneens een voorstelling van maken hoe het is om niet verward te zijn - sterker, ik ben zodanig verward dat ik in de veronderstelling ben dat het een goed iets is), maar gijlieden, vergis jullie niet: het forum telt ook genoeg verwarde vrouwen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210607102
Laat ik eens wat favoriete plekken van mij in de stad delen:

- Alles in Klussen & Wonen, maar vooral de topics over verbouwingen van Fok!'ers en K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #232.
- Literatuur, Taal & Kunst voor de topics over boeken, maar vooral voor LIT / Ruggespraak #6.
- Alles in Showbizz, Celebs & Gossip, met eervolle vermelding voor SHO / Celebs onflatteus op de kiek #148 - Met de vriendin van tong80.
- Werk, Geldzaken & Recht is een serieus forum met interessante kwesties als WGR / Een pakket accepteren in je onderbroek en WGR / Vriendin van mij vervolgd voor schennis van de eerbaarheid.
- F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #78 Zomeren!! want bloemen houden van mensen.
- En dan is er natuurlijk Reality & Real-life Soaps, het subforum in Televisie, voor bijvoorbeeld: TV / [NPO1] Waar doen ze het van? #3, TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #59 Orgie reünie en oplichting?, TV / [NPO1] Boer Zoekt Vrouw #330 Leeft iedereen nog, TV / [TLC] Sister Wives #4- 1 man, 3 ex-vrouwen en het loeder.............., TV / [TLC] 90 Days To Wed #10: Beter laat dan nooit. En als er niks op tv is, is er altijd nog F&S / [Netflix #193] TUDUM. Niet al deze topics zijn zo actief als ze ooit waren, maar met jullie komst komt dat vast weer goed.

En ookal ben je niet meer actief op het Vivaforum, je bent en blijft een Vivaforummer en daarom kom je in Ouders en in Lifestyle voor geneuzel over kinderen en kapsels. Babbelen over Relaties & Psychologie en Seksualiteit kun je alleen voortaan beter laten; er zitten veel "verwarde mannen". Oh wacht, dat is geen metafoor: er zitten écht veel verwarde mannen. (8>

Verveel je je, dan klik je bovenin op Actieve Topics en laat je je verrassen.
pi_210607301
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ll Babbelen over Relaties & Psychologie en Seksualiteit kun je alleen voortaan beter laten; er zitten veel "verwarde mannen". Oh wacht, dat is geen metafoor: er zitten écht veel verwarde mannen. (8>

Doe eens normaal joh, dit is gewoon pure discriminatie.

Leuk ook zo praten over je mede-users, en niet te vergeten de mods die hun stinkende best doen op die fora.

En je zet meteen een leuk beeld neer hier voor de nieuwkomers. Schaam je kapot
pi_210607413
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:04 schreef PS. het volgende:

[..]
Doe eens normaal joh, dit is gewoon pure discriminatie.

Leuk ook zo praten over je mede-users, en niet te vergeten de mods die hun stinkende best doen op die fora.

En je zet meteen een leuk beeld neer hier voor de nieuwkomers. Schaam je kapot
Ach, de soep zal niet zo het gegeten worden.
Het was me al opgevallen dat ik uit de buurt van KLB moet blijven terwijl ik erg van een potje zeiken en zeuren hou.
Ik voel me iig hartstikke welkom,.en het is echt een ontdekkingsreis. Je moet je alleen niet laten afschrikken door sommige reageerders.
Let the games begin...
pi_210607503
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ach, de soep zal niet zo het gegeten worden.
Het was me al opgevallen dat ik uit de buurt van KLB moet blijven terwijl ik erg van een potje zeiken en zeuren hou.
Ik voel me iig hartstikke welkom,.en het is echt een ontdekkingsreis. Je moet je alleen niet laten afschrikken door sommige reageerders.
KLB is wel een vak apart.

Maar R&P en SEX zijn gewoon 2 serieuze fora waar streng gemod wordt op gekloot. Beetje jammer dat dat dan wordt weggezet alsof er alleen maar gekken rondlopen.
pi_210607542
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef PS. het volgende:

[..]

Maar R&P en SEX zijn gewoon 2 serieuze fora waar streng gemod wordt op gekloot. Beetje jammer dat dat dan wordt weggezet alsof er alleen maar gekken rondlopen.
Deze fora lijden niet onder de mods, maar onder het publiek dat erop afkomt. Op het Vivaforum zijn het heel andere fora, dus dat kan even schrikken zijn hier.
pi_210607612
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef PS. het volgende:

[..]

Ah ok, niet de pijlers waar je mij snel gaat vinden denk ik. Maar fijn dat er goed gemodereerd wordt!
Let the games begin...
pi_210607623
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Deze fora lijden niet onder de mods, maar onder het publiek dat erop afkomt. Op het Vivaforum zijn het heel andere fora, dus dat kan even schrikken zijn hier.
De overstappers zijn doorgaans geen tere zieltjes.
En sommigen zijn gewoon knettergek. Die zitten overal 😜
Let the games begin...
pi_210644597
Ik vind er iets van dat de mods een permabanneling toelaten op Viva en haar ook 2 of 3 dagen los laten rondstieren.
pi_210645101
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind er iets van dat de mods een permabanneling toelaten op Viva en haar ook 2 of 3 dagen los laten rondstieren.
En dan zeggen dat ze dit toelaten omdat ze haar zegje mag doen!
pi_210654449
quote:
En de belachelijke reactie van een anonieme mod hier niet meer mogen plaatsen, ok.
pi_210654494
quote:
Ik vind dat totaal niet boeiend op FOK!
Ga lekker daar klagen over modbeleid.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210654762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En de belachelijke reactie van een anonieme mod hier niet meer mogen plaatsen, ok.
Logisch. Houd die shit van daar lekker daar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')