abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210126563
De bezorgtijden zijn soms vreselijk. Soms krijg je wel een window van 2 uur, soms een window van 8 tot 20:00 waarop ze kunnen leveren.

Ik vraag me vooral af of het wettechnisch erg is als je in slechts je onderbroek (als jongen) de deur opent voor zo'n pakketbezorger. Ik slaap graag uit maar als ik om 8 uur de deurbel hoor dan ga ik wel uit bed voor mijn pakketje.

Moet je dan eigenlijk snel nog minimaal een broek aantrekken of mag je met je onderbroek het pakket aannemen?
pi_210126570
Nee lieverd. Je doet open zoals jij wil.

Ik neem vaak een pakket aan in mijn string. In het begin was dat awkward voor de bezorger, maar ik heb het idee dat hij het nu wel enorm kan waarderen. Hij lacht nu vaker tijdens het bezorgen.

Dus, gewoon doen. Yolo.
pi_210126606
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 01:57 schreef JeWa100 het volgende:
Moet je dan eigenlijk snel nog minimaal een broek aantrekken of mag je met je onderbroek het pakket aannemen?
Ook wel eens gehad.
Ik doe dan half de deur open en bedek mijn lichaam met de deur. Arm uit de deur steken, deel van het hoofd laten zien, krabbeltje zetten middels het aangereikte apparaat en je kunt het pakket in ontvangst nemen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_210126881
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 02:17 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ook wel eens gehad.
Ik doe dan half de deur open en bedek mijn lichaam met de deur. Arm uit de deur steken, deel van het hoofd laten zien, krabbeltje zetten middels het aangereikte apparaat en je kunt het pakket in ontvangst nemen.
Dit ja, in de zomer loop ik vrijwel de hele dag in mijn zwembroek. Dat is toch ongeveer het zelfde.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 06:21:23 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210126905
Als je weet dat ze komen zorg je toch dat je wat hebt liggen wat je snel even aan kan trekken? Dat noem je fatsoen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 06:38:18 #6
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_210126953
https://wetten.overheid.n(...)kTweede_TiteldeelXIV

Artikel 239

quote:
Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:

1°.op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;

2°.op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;

3°.op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
De schennis van de eerbaarheid staat dan weer nergens specifiek uitgeschreven.

Ergo, het zal van de staat van je onderbroek, en wat erin zit, of niet, en in welke toestand dat dan is en wie het ziet als je je deur open doet afhangen.

:)
Dum de dum
pi_210126956
quote:

[..]
Ook wel eens gehad.
Dat is zo eigenlijk goed beschreven van wat ik ook doe.
En ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je bij een viesdikke persoon van 130kg waarschijnlijk echt wel moet kotsen als je ziet hoe die soms de deur open doen?
In witte onderbroek met bruine streep meurend naar 3 dagen zweet?
Cindy De Vuyst
pi_210126968
Wettechnisch?

Hier is de bezorger vaak al verdwenen als ik open doe, die gooit ze gewoon voor de deur neer
pi_210126990
Bij mij leggen ze het pakket in de kliko zodat ie uit het zicht is, maar als jij het in je onderbroek wil hebben: ieder zijn ding.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210126997
Geen idee hoe dat wettelijk zit.
Ik weet wel dat je geen aanstootgevend gedrag mag vertonen in de openbare ruimte..

En dat is een vrij fluide begrip, zo is een zwembroek op het strand niet aanstootgevend, maar in de supermarkt wel.

Als je in huis naakt loopt, en dat is van buitenaf zichtbaar, dan is dat in de meeste gevallen niet beschouwd als aanstootgevend.
Maar als je op de bank zit te masturberen, en de buren kunnen dat zien, dan weer wel.

In de onderbroek een pakket aannemen, is dat aanstootgevend? Ik denk dat dat afhangt van hoe de bezorger dat ervaart. Volgens mij is daar niet een sluitend antwoord op te geven.

Zelf doe ik een kamerjas aan in zo'n geval.
pi_210127033
Misschien handig om een badjas binnen handbereik op te hangen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 07:17:13 #12
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210127070
Niet altijd in 3-delig maatpak de deur openen "-)
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_210127071
Goede vraag, Rolf.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Spellchecker woensdag 2 augustus 2023 @ 07:20:22 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210127084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:08 schreef valentijn101 het volgende:
Misschien handig om een badjas binnen handbereik op te hangen?
Voordeur. Ik denk dat daar de kapstok vlakbij is.

En TS probeer het gewoon en wacht af of je daarna een boete krijgt.

Je hebt eerder een vest aangetrokken dan een topic geopend.
pi_210127109
Maar wat is er mis met in onderbroek de deur open doen :') Je staat er toch niet in je blote tokus? Wat een preutsheid.
U MAD?
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 07:52:11 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210127223
Op het strand zie je doorgaans net zoveel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_210127360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:52 schreef Rene het volgende:
Op het strand zie je doorgaans net zoveel.
En daar komen ook pakketjes aan. Welliswaar per boot, maar het zijn de surprises voor onze samenleving!
U MAD?
  woensdag 2 augustus 2023 @ 08:27:59 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210127416
quote:

[..]
Ook wel eens gehad.
Dit ja, ik besta dan voornamelijk uit een arm, een hoofd en een deur voor de postbezorger.
Ook wel eens snel een jas aangetrokken omdat de kapstok naast de deur is, en daar kreeg ik een opmerking over. ("Heb je het koud? Mwahahahaha!")
pi_210127444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:27 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dit ja, ik besta dan voornamelijk uit een arm, een hoofd en een deur voor de postbezorger.
Ook wel eens snel een jas aangetrokken omdat de kapstok naast de deur is, en daar kreeg ik een opmerking over. ("Heb je het koud? Mwahahahaha!")
Jas aan doen als je niet weet wie er voor de deur staat is altijd handig.
Is het bezoek waar je geen zin in hebt:”Ahh, da’s jammer. Ik moet net weg”
Is het bezoek waar je wel zin in hebt:”Da’s mazzel. Ik kom net thuis”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 09:01:01 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210127626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 08:33 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Jas aan doen als je niet weet wie er voor de deur staat is altijd handig.
Is het bezoek waar je geen zin in hebt:”Ahh, da’s jammer. Ik moet net weg”
Is het bezoek waar je wel zin in hebt:”Da’s mazzel. Ik kom net thuis”
Ik had alleen een boxershort eronderaan :@
Maar toch bedankt voor de tip.
pi_210127676
Ik doe weleens open in pyjama
Purr.
pi_210127712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wat is er mis met in onderbroek de deur open doen :') Je staat er toch niet in je blote tokus? Wat een preutsheid.
en als TS last heeft van een hardnekkige ODOL?

(verder boeie uiteraard, de bezorger/ster is al lang blij dat ie t pakket kwijt kan)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 09:10:55 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210127715
Ik ontvang met enige regelmaat een pakket in mijn onderbroek, als ik mezelf weer eens helemaal onder heb gescheten
Laffe huichelaar
pi_210127779
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 02:01 schreef Rupibma het volgende:
Nee lieverd. Je doet open zoals jij wil.

Ik neem vaak een pakket aan in mijn string. In het begin was dat awkward voor de bezorger, maar ik heb het idee dat hij het nu wel enorm kan waarderen. Hij lacht nu vaker tijdens het bezorgen.

Dus, gewoon doen. Yolo.
:D
pi_210127780
Pakketten accepteer ik niet in mijn onderbroek, hooguit een postzegel maar ook die ben ik liever kwijt dan rijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')