Ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:57 schreef JeWa100 het volgende:
Moet je dan eigenlijk snel nog minimaal een broek aantrekken of mag je met je onderbroek het pakket aannemen?
Dit ja, in de zomer loop ik vrijwel de hele dag in mijn zwembroek. Dat is toch ongeveer het zelfde.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 02:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad.
Ik doe dan half de deur open en bedek mijn lichaam met de deur. Arm uit de deur steken, deel van het hoofd laten zien, krabbeltje zetten middels het aangereikte apparaat en je kunt het pakket in ontvangst nemen.
De schennis van de eerbaarheid staat dan weer nergens specifiek uitgeschreven.quote:Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:
1°.op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
2°.op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;
3°.op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Dat is zo eigenlijk goed beschreven van wat ik ook doe.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 02:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad.
Ik doe dan half de deur open en bedek mijn lichaam met de deur. Arm uit de deur steken, deel van het hoofd laten zien, krabbeltje zetten middels het aangereikte apparaat en je kunt het pakket in ontvangst nemen.
Voordeur. Ik denk dat daar de kapstok vlakbij is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:08 schreef valentijn101 het volgende:
Misschien handig om een badjas binnen handbereik op te hangen?
En daar komen ook pakketjes aan. Welliswaar per boot, maar het zijn de surprises voor onze samenleving!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:52 schreef Rene het volgende:
Op het strand zie je doorgaans net zoveel.
Dit ja, ik besta dan voornamelijk uit een arm, een hoofd en een deur voor de postbezorger.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 02:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad.
Jas aan doen als je niet weet wie er voor de deur staat is altijd handig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit ja, ik besta dan voornamelijk uit een arm, een hoofd en een deur voor de postbezorger.
Ook wel eens snel een jas aangetrokken omdat de kapstok naast de deur is, en daar kreeg ik een opmerking over. ("Heb je het koud? Mwahahahaha!")
Ik had alleen een boxershort eronderaanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:33 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Jas aan doen als je niet weet wie er voor de deur staat is altijd handig.
Is het bezoek waar je geen zin in hebt:”Ahh, da’s jammer. Ik moet net weg”
Is het bezoek waar je wel zin in hebt:”Da’s mazzel. Ik kom net thuis”
en als TS last heeft van een hardnekkige ODOL?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wat is er mis met in onderbroek de deur open doenJe staat er toch niet in je blote tokus? Wat een preutsheid.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 02:01 schreef Rupibma het volgende:
Nee lieverd. Je doet open zoals jij wil.
Ik neem vaak een pakket aan in mijn string. In het begin was dat awkward voor de bezorger, maar ik heb het idee dat hij het nu wel enorm kan waarderen. Hij lacht nu vaker tijdens het bezorgen.
Dus, gewoon doen. Yolo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |