quote:Ik heb me voorgenomen als dat standpunt van de mods zo blijft dat ik alles ga staffen daar wat negatief is
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen als dat standpunt van de mods zo blijft dat ik alles ga staffen daar wat negatief is
Vandaag dacht ik ineens.. zou het te maken kunnen hebben met Elon Musk en Twitter? Dat het viva-forum ineens doet aan weigering van negatieve geblabla? Volgens mij is er op het Viva-forum nog nooit iemand met de dood bedreigd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)
Ja die fashiondinges is soms erg irritantquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
Moet nu even eigen oude frustratie kwijt, dacht veilig te zijn zonder te provoceren in het EHV-topic ooit, en bleef daar weg dus mekkerde gezellig mee in het geklaag over corona-topic. Wow, een heel ietsiebietsie kritiek op het geklaag van Fashiondinges gaf dus mij een permban. Terwijl zij zelf regelmatig compleet ongenuanceerde meningen naar anderen uit.
Ben er klaar mee met dat forum.
Nee, dat lijkt me er niks mee te maken te hebben. Bedreigingen zijn er wel degelijk geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik ineens.. zou het te maken kunnen hebben met Elon Musk en Twitter? Dat het viva-forum ineens doet aan weigering van negatieve geblabla? Volgens mij is er op het Viva-forum nog nooit iemand met de dood bedreigd.
Oh zeker, ik ook, hoor, ze heeft vaak rake posts. Maar ze zat echt mega te mekkeren in haar eigen topic toen tijdens corona-tijd en kon geen enkel weerwoord verdragen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:24 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb een tijdje met haar in een kletstopic gezeten. Ze heeft een aantal stokpaardjes. Ik forum om haar stokpaardjes heen en dan vind het ik een prima forummer.
Werkelijk?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:25 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me er niks mee te maken te hebben. Bedreigingen zijn er wel degelijk geweest.
sorry dat ik heel hard in de lach schiet.quote:Beste forummers,
Helaas kan ik nog geen inhoudelijke reactie geven. We hebben de vergadering voor over een paar dagen gepland en daarna zullen we verder ingaan op de kwestie. Voor nu verwachten we dat iedereen zich enigzins netjes gedraagt in de diverse topics over het onderwerp vloggers.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
*proest*quote:Ik las het net in napraat. Ik denk dat mijn collega heeft gewist. Ik zal het navragen morgen. En ik zal het meenemen in ons overleg.
Het is gewoon genant. Ze zijn maar een moderator.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
sorry dat ik heel hard in de lach schiet.
Ja, whahahahaquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Het is gewoon genant. Ze zijn maar een moderator.
Vergaderingen inplannen.
Briljante geest die dat bedacht 🙃quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Earring het volgende:
Ik zag net de profielfoto van Zwarteziel op Viva
Die preien! Echt, ik lig in een deuk
Slaat op dat profielfoto verhaal van AM, hoe was dat ook alweer?
HAHA, ondertussen lijkt het moderatorteam van het Vivaforum volkomen in paniek te zijn, ze wijzen naar elkaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Briljante geest die dat bedacht 🙃
Am refereerde graag aan de Viva vrouwen die allemaal zuur zijn en preien hebben als ava.
Zag je vijfde aanvraag om op anoniem (even uitleggen, dat betekent dat je nickname niet meer kan worden geloept, dat betekent dan weer niet te herleiden) te worden gezet langs komen daar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Kun je beginnen op de moderatietopics ;-)
Oja, dat was het 😄quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Briljante geest die dat bedacht 🙃
Am refereerde graag aan de Viva vrouwen die allemaal zuur zijn en preien hebben als ava.
Er is ooit een interview geweest met de zus van die van Kluijver, van die kippen. Die zus heeft Wendy en Annemarie geïnterviewd. Het ging specifiek over Viva. AM gaf daar haar mening over vrouwen op een anoniem forum die een prei of broccolistronk als profielfoto hadden. Dat is vervolgens opgepakt ook door volgers en zodra het forum ter sprake komt op Instagram, wordt de 'prei als profielfoto' weer genoemd door fans.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:37 schreef Earring het volgende:
Ik zag net de profielfoto van Zwarteziel op Viva
Die preien! Echt, ik lig in een deuk
Slaat op dat profielfoto verhaal van AM, hoe was dat ook alweer?
Ja, ik dacht, als ze er dan toch zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zag je vijfde aanvraag om op anoniem (even uitleggen, dat betekent dat je nickname niet meer kan worden geloept, dat betekent dan weer niet te herleiden) te worden gezet langs komen daar.
Wat een drama!
Maar goed, soms denk ik ook, soort sterfhuisconstructie, de leiding is het zat, het forum kost alleen maar geld, levert niks op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |