Haha, een tegenaanklacht indienen. Het bewijs ligt al op het bureau.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij kunnen ze niets beginnen tegen die dame.
Wel tegen die vieze christenhond die loopt te filmen.
Dit ja. Vergeet ook de forse schadeclaim niet omdat je je niet meer veilig voelt in je eigen huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij kunnen ze niets beginnen tegen die dame.
Wel tegen die christenen die loopt te filmen.
quote:
Ik had daar denk ik wel een gordijntje opgehangen (of zo'n plakstrip op het raam) voor 's nachts. Om van het gezeur af te zijn, hoe overdreven ik dat ook vind.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens gordijnen zijn duur tegenwoordig
Ook voor de buurmanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens gordijnen zijn duur tegenwoordig
Jep. Dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had daar denk ik wel een gordijntje opgehangen (of zo'n plakstrip op het raam) voor 's nachts. Om van het gezeur af te zijn, hoe overdreven ik dat ook vind.
Dus je mag vanuit je eigen woning niet filmen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
Die overbuurman is fucked en heeft zn eigen tegenbewijs gefilmd.
Dit komt uit een Algemene Plaatselijke Verordening, elke gemeente heeft die. Soms net weer wat anders.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:21 schreef KillemWieft het volgende:
Dus je mag vanuit je eigen woning niet filmen?
Ik denk dat filmen wel onder bespieden valt ja.quote:Artikel 2.4.13 Bespieden van personen
1. Het is verboden zich in de nabijheid van een persoon dan wel van een gebouw,woonwagen of woonschip op te houden met de kennelijke bedoeling deze persoon dan wel een zich in dit gebouw, deze woonwagen of dit woonschip bevindende persoon, te bespieden.
2. Het is verboden door middel van een verrekijker, telescoop, telelens of andere optische instrumenten een zich in een gebouw, woonwagen of woonschip
bevindende persoon te bespieden.
Naakt door huis lopen kan schennis van de eerbaarheid opleverenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is hier wel jurisprudentie over. Ik heb er jaren geleden wat over gelezen en wat ik me nog herinner is dat als je in je blote niksie in je eigen huis pontificaal voor het raam gaat staan om te shoqueren dit idd niet mag. Maar in deze situatie denk ik niet dat ze een zaak hebben.
Iemand die er meer verstand van heeft kan er vast iets meer over vertellen.
Waarom heeft ze niet gewoon bij de IKEA een vitrage gekocht en voor het raam gehangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef TAmaru het volgende:
Wat voor kans maakt deze aanklacht? En zijn er argumenten die ze kan aanvoeren waarom dit onzin zou zijn?
Dit is natuurlijk het probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:50 schreef Metalfrost het volgende:
Opdonderen met het filmen van andermans' gêne. Ik zou heel erg gauw een tegenaanklacht op tafel proberen te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |