abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210654786
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:41 schreef marsan het volgende:

[..]
Logisch. Houd die shit van daar lekker daar.
Jesus, ok, joh. Beetje soort van, brand bij de buren en hier mag er niet over gesproken worden, terwijl de helft er op beiden leest, maar goed, een scheiding is een scheiding. >:)
pi_210654797
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jesus, ok, joh. Beetje soort van, brand bij de buren en hier mag er niet over gesproken worden, terwijl de helft er op beiden leest, maar goed, een scheiding is een scheiding. >:)
Idd is shit van daar. Vecht dat lekker daar uit.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210656029
De mods schrijven dat ze zelden een terugkeerverzoek krijgen. Ik wacht alweer een paar weken op reactie…
pi_210656093
Ok. Doei.
pi_210656379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hier een frustratie delen maak ik me ook schuldig aan. Maar teksten van mods hier plaatsen lijkt me niet slim.
Let the games begin...
pi_210656391
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 20:52 schreef Danielle_ het volgende:
De mods schrijven dat ze zelden een terugkeerverzoek krijgen. Ik wacht alweer een paar weken op reactie…
Ik las iemand met exact hetzelfde issue als jij! Ook perma gekregen onterecht.
Ik snap dat je je naam gezuiverd wil hebben, verder zou ik er niet perse behoefte aan hebben om er terug te keren.
Let the games begin...
pi_210656393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 21:24 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Hier een frustratie delen maak ik me ook schuldig aan. Maar teksten van mods hier plaatsen lijkt me niet slim.
Nee, dat was niet goed, maar wel verleidelijk, excuses daarvoor. Een interpretatie van had ook gekund.
pi_210656722
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 21:25 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik las iemand met exact hetzelfde issue als jij! Ook perma gekregen onterecht.
Ik snap dat je je naam gezuiverd wil hebben, verder zou ik er niet perse behoefte aan hebben om er terug te keren.
Dat is het meer inderdaad, de behoefte om te schrijven daar is weg. Bevalt me hier wel, met jullie ;)
pi_210656966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 21:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat is het meer inderdaad, de behoefte om te schrijven daar is weg. Bevalt me hier wel, met jullie ;)
De behoefte om soms te reageren (in topics die mij roeren) is er bij mij nog steeds wel, maar goed. Weet van mijzelf dat ik soms kortdoordebocht kan reageren en dat werd niet gewaardeerd, understatement. Ik heb daarom soms de pest in dat ik een soort evenbeeld van mijzelf daar hetzelfde zie doen en die loopt er al jarenlang mee te posten, maar goed. Dit is echt de laatste post in dit topic van mij. Behalve dat ik elke gebande van dat forum sowieso hier welkom heet.
  Moderator / Colorchick zaterdag 16 september 2023 @ 22:22:25 #260
382129 crew  Donna
pi_210656998
Na mijn afkoelban over de alcohol tijdens borstvoeding opmerking heb ik nog zo ontiegelijk veel mensen een reactie zien plaatsen die er gelijk aan was en heb heel flauw ook regelmatig 1 gestaft, maar die mensen hebben nooit een ban gehad. :X
  Moderator / Colorchick zaterdag 16 september 2023 @ 22:23:05 #261
382129 crew  Donna
pi_210657011
Dus. Ik reageer daar nog wel eens op huis tuin en keuken topics, maar het gros van mijn tijd besteed ik hier. _O_
pi_210657034
alleen maar een afkoelban? _O- Direct mijn vorige belofte al overschreven. Een afkoelban kan nog net, vind ik, schrok mij te pletter, want wist niet wat ik misdaan had. "Provocatie"

huh, ach ja, nu houd ik er echt over op, hoor. ;)
  Moderator / Colorchick zaterdag 16 september 2023 @ 22:27:30 #263
382129 crew  Donna
pi_210657055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
alleen maar een afkoelban? _O-
Ja ik ben best netjes. :P
  zaterdag 16 september 2023 @ 22:43:42 #264
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_210657303
van harte welkom allemaaal op FOK! *O*
pi_210687801
Vraagje: is er een manier om gescheld in dm te melden? Of kan ik zo iemand de moeder blocken?
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Let the games begin...
pi_210688023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef Nexpreszo het volgende:
Vraagje: is er een manier om gescheld in dm te melden? Of kan ik zo iemand de moeder blocken?
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Ik report mijn eigen reactie maar even, want weet niet goed hoe het werkt hier.
Ik begrijp dat ik nu een ban kan krijgen omdat ik noem dat iemand mij uitscheld in dm.
Ik verneem graag hoe ik deze persoon kan blokkeren, ik word onterecht beschuldigd van dingen die een andere forummer doet.
Let the games begin...
pi_210688080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik begrijp dat ik nu een ban kan krijgen omdat ik noem dat iemand mij uitscheld in dm.
Ik verneem graag hoe ik deze persoon kan blokkeren, ik word onterecht beschuldigd van dingen die een andere forummer doet.
Je kan alleen iemand blokkeren met een abbo meende ik, maar pin me er niet op vast.
pi_210688128
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Je kan alleen iemand blokkeren met een abbo meende ik, maar pin me er niet op vast.
Dat is mooi kut.
Jammer. Voelde me hier best welkom. Maar om me nou te laten uitschelden en beschuldigen van dingen omdat ik toevallig van Viva kom.
Dan pas ik hier niet.
Let the games begin...
pi_210688213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:18 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Nee joh, daar krijg je geen ban voor :*
Je moet niet de complete DM gaan posten, dat schijnt niet netjes te zijn.

Maar als iemand je lastig valt via DM, stuur even een mailtje aan de admins. Nou heb ik dat mailadres niet, dus mijn advies is om @yvonne even een DM te sturen. Dat is een admin, en gewoonlijk zeer behulpzaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210689112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
DM kan je wel blokkeren zonder abo. Zodra je een melding krijgt van een DM zie je in datzelfde venster een mogelijkheid om de verzender te blokkeren. Of dit ook zo is op de mobiele versie kan ik niet testen maar zou wel moeten.

Voor forumbreed blocken heb je wel een abo nodig.

Ik ben overigens niet van Viva.
pi_210689154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
DM kan je wel blokkeren zonder abo. Zodra je een melding krijgt van een DM zie je in datzelfde venster een mogelijkheid om de verzender te blokkeren. Of dit ook zo is op de mobiele versie kan ik niet testen maar zou wel moeten.

🤣
Tnx, forum nu mobiel, zal er morgen even een laptop bijpakken.
Let the games begin...
pi_210689540
Dames dames dames even rustig
pi_210689659
Als je trouwens lastig gevallen wordt in DM kun je altijd een bericht sturen via je mail of PM met bewijs naar forum@fok.nl en een DM blokkeren van een bepaald persoon kan inderdaad ook.

Maar val ze niet lastig met een persoonlijk conflictje hoor. Die mensen hebben af en toe ook wel wat beters te doen.
pi_210690029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef PS. het volgende:
Als je trouwens lastig gevallen wordt in DM kun je altijd een bericht sturen via je mail of PM met bewijs naar forum@fok.nl en een DM blokkeren van een bepaald persoon kan inderdaad ook.

Maar val ze niet lastig met een persoonlijk conflictje hoor. Die mensen hebben af en toe ook wel wat beters te doen.
Ik wilde alleen weten hoe ik iemand kan blokkeren (en of dat kan) en hoe dingen werken hier bij dit soort dingen.
Dat de ander vindt dat ik hem/haar/hen er dan bijnaai...
Let the games begin...
  Moderator / Colorchick dinsdag 19 september 2023 @ 23:55:58 #275
382129 crew  Donna
pi_210690623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @Viv weet jij dit toevallig?

En er is schijnbaar behoefte om het EHV topic in TV echt voor het programma te houden (logisch) en dan een soort roddel topic te maken in SHO over EHV? Begrijp ik dat zo goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')