Dus datquote:
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende tekstenquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dat![]()
* TheGirlNextDoor pakt hooivork en fakkel
quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schreeuwt dreigende teksten
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soms als ik ergens ben met mijn man en er is veel lawaai dan zegt één van ons datMet handen over oren en autistisch heen en weer wiegen
Ja, is dat braaf?quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn best braaf bezig!
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig en gezellig is goed en goed is braaf
Gaat snelquote:
Het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar lag het aan?
@:superbadeendje ?
@:monsterkoekie ?
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mij liggen.
Zie je wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik werd als 2de genoemd dus jij bent de aanstichter!
Wij kunnen alles aan.quote:
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.quote:
Wat speel je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen... Tenzij jij met een verleidelijk aanbod komt.
Baldurs Gate 3.quote:
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons gerelateerd toch?
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, allemaal geweldige reviews en een soort spel waar ik wel van hou dus ik ga het proberen.
Sinds vandaag te spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je start hem vanavond voor het eerst?Wilde net vragen wat je ervan vond
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetquote:
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, zo zie je maar dat ik er verder weinig van weetHad er al vaker van gehoord, dacht daardoor dat ie al even uit was
Ah, misschien daaromquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de pc was ie er al. Sinds vandaag voor de PlayStation.
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, misschien daarom![]()
Nouja, veel plezier in ieder geval
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima dag gehad. Jij ook?
Mijn moeder meegenomen op uitje naar Hoek van Holland, ze is gek op het strand. Ze was eergisteren jarig, 81 geworden. Zo'n middagje weg is al vermoeiend genoeg voor d'r (dementie en lichamelijke gebreken)quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Beetje te druk, helaas. Heb je wat leuks gedaan?
Erg fijn dat je dat voor je moeder hebt gedaan maat. Dementie is wel moeilijk, en het kan dan ook wel heel zwaar zijn al die prikkels. Maar wat fijn dat je naar een plek bent gegaan wat ze altijd fijn vond.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder meegenomen op uitje naar Hoek van Holland, ze is gek op het strand. Ze was eergisteren jarig, 81 geworden. Zo'n middagje weg is al vermoeiend genoeg voor d'r (dementie en lichamelijke gebreken)
Goeie milf speelt die moeder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij gebrek aan beter Gilmore Girls seizoen 1 aan het kijken...
Zo kun je je beter focussen op de verhaallijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk karakter om bij weg te kwijlen.
Daarvoor moet je Supernatural kijken.quote:Op zondag 3 september 2023 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt een mannelijk karakter om bij weg te kwijlen.
Ik las dit half en dacht: op maandag al aan het bier, wow!quote:Op maandag 4 september 2023 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yeah! Weer een biebmiddag gehad
Zo goed functioneer ik net nietquote:Op maandag 4 september 2023 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dit half en dacht: op maandag al aan het bier, wow!
Het is meer weer voor bier.quote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo goed functioneer ik net niet
Wel thee en koffie
zolang ik maar bier mag drinken maakt me dat niet uitquote:
quote:Op maandag 4 september 2023 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang ik maar bier mag drinken maakt me dat niet uit
Ja... ik wil weeeeekendquote:Op maandag 4 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
Het was weer een maandag.
Vanavond is Lubach weer, toch nog iets positiefs.
ik heb dat nog nooit helemaal gekekenquote:Op maandag 4 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
Het was weer een maandag.
Vanavond is Lubach weer, toch nog iets positiefs.
#metooquote:Op maandag 4 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit helemaal gekeken
Ik was een tijd obsessief fanquote:Op maandag 4 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit helemaal gekeken
hoe laat is dat?quote:Op maandag 4 september 2023 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was een tijd obsessief fan, nu slechts neutrale fan
. Ben benieuwd of ik er voor wakker kan blijven de hele week
.
ik kan niet goed tegen zijn stem, of zijn hoofd, zijn grapjes, eigenlijk allesquote:
Hij heeft een keer een grapje stukje over breien gedaan, maar verder...quote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat is dat?
[..]
ik kan niet goed tegen zijn stem, of zijn hoofd, zijn grapjes, eigenlijk alles
22:00-23:00 o.i.d.quote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat is dat?
[..]
oh, dan is het toch bedtijdquote:
Ditquote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op maandag 4 september 2023 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. Als ik die zelfvoldane harses zie ben ik al geïrriteerd
Als je zegt, pizza met ananas...quote:
Dan moet ik wel heel veel trek hebbenquote:Op maandag 4 september 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt, pizza met ananas...
Stiekem wel erg lekkerquote:Op maandag 4 september 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt, pizza met ananas...
Pekquote:Op maandag 4 september 2023 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaan jullie nu met speren achter me aan?
Medicijnen werken er niet tegenquote:Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dit minpuntje vinden we je wel lief
Sommige kwaaltjes moet je accepterenquote:Op maandag 4 september 2023 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Medicijnen werken er niet tegen
Met knoflooksaus?quote:
Dat is wel weer een groot pluspunt.quote:Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ondanks dit minpuntje vinden we je wel lief
je lijkt Cruyff wel ;-)quote:Op maandag 4 september 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel weer een groot pluspunt.
Goffer als ik een opmerking niet verwacht had.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer als ik een opmerking niet verwacht had.
Ik mag jou wel.quote:
Klinkt idd als een haring met slagroom lekker vinden.quote:
kan ik mee levenquote:Op dinsdag 5 september 2023 08:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Wel eerst je tanden poetsen voor je in de buurt komt.
winter in comingquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ochtend!
Bijna een deken af gehaakt.
ik heb koffiequote:Op dinsdag 5 september 2023 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hahah en ik drink winterglowthee
ik was dit niet van planquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarin ben ik aan het minderen
met wat lekkers?quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik minder koffie en meer thee drink, betekent niet dat jij geen koffie mag
Het schijnt dat hij vroeger ook zinnen kon maken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Faxie
heeft een woordje gebruikt
quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vroeger ook zinnen kon maken.
Nee! Echt!?quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gebruik woorden, faxie! WOORDEN!quote:
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Ik kan me hier zelf niets van herinneren.quote:
IN SHOCKquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gebruik woorden, faxie! WOORDEN!
Dat zijn waarschijnlijk grootse kampvuurverhalen uit de oertijd... toen werden geluiden eerder als volzin gezienquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Ik kan me hier zelf niets van herinneren.
Ik had vroeger wel meer zin dan nu jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotschilderingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk grootse kampvuurverhalen uit de oertijd... toen werden geluiden eerder als volzin gezien
Wowquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel meer zin dan nu ja
Gelukkig geen koortsquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tevens goedemorgen! Ik ben lekker op mijn tempo aan het leren en tussendoor steeds even pauze met een huishoudelijk klusje. Heb goede hoop dat ik de dag nu doorkom. Nog geen koorts gehad
Als je het huishouden gedaan hebt is het weer een schoon woord..quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig geen koorts
En succes met leren
Oh ja... huishouden... dat vieze woord moet bij mij ook nog
Ja... vandaag beneden schoon en morgen boven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het huishouden gedaan hebt is het weer een schoon woord..
je bent altijd welkom om hier ook schoon te makenquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vandaag beneden schoon en morgen boven.
Lief aangeboden, maar nee dank jequote:Op dinsdag 5 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom om hier ook schoon te maken
je bent ook welkom als je niet schoon maakt hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar nee dank je
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent ook welkom als je niet schoon maakt hoor
Hebben we het dan over beneden of boven?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom om hier ook schoon te maken
overal eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hebben we het dan over beneden of boven?
mijn tuintje is prima op ordequote:
De aftakeling is begonnen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel meer zin dan nu ja
klopt, maar dinsdag en werk en zoquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prima weer voor een koud biertje op jouw terras.
Man the fuck up. Biertjes doen en de volgende uitbrakken op je werk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dinsdag en werk en zo
Hij moet de proeftijd nog doorkomenquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man the fuck up. Biertjes doen en de volgende uitbrakken op je werk.
Bierproeven?quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moet de proeftijd nog doorkomen.
Klinkt als bier met een hele lekkere snack.quote:
ik begin me wel af te vragen of het bedrijf wel de proeftijd door komtquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moet de proeftijd nog doorkomen.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin me wel af te vragen of het bedrijf wel de proeftijd door komt
jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch teruggegaan naar je vorige werkgever?
En wat is daar nu anders dat die proeftijd nog spannend is?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als bier met een hele lekkere snack.Ik zou het wel weten.
Je hoeft mij niet te overtuigen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..].
Bieren zonder snack(s) is het net niet.
Ik zit daar niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben je nog niet tegengekomen op Tinder.
Zelfs ik ben jou ooit tegengekomen op tinderquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit daar niet meer![]()
Wellicht zijn wel elkaar wel eens stiekem tegengekomen hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zelfs ik ben jou ooit tegengekomen op tinder
Faxie is denk ik een van de weinige Fokkers die ik zou herkennenquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jajou en een paar andere fokkers
Boven of onder de gordel?quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Faxie is denk ik een van de weinige Fokkers die ik zou herkennen.
Eerste pic op tinder ook toch?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij een dickpic op je datingprofiel staan?
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij een dickpic op je datingprofiel staan?
Lief doen tegen Faxie.quote:
Zo dat is beterquote:Op woensdag 6 september 2023 08:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen faxie
Oh jee, wat gaan ze met je doen?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk naar de tandarts
Q.!quote:
Controle, op zich niet erg. Alleen ik ga naar tandartsen in opleiding. Dus dan duurt een simpele controle al snel een uur. Eerst de studenten, dan de docent. Maar ja, wel veel goedkoperquote:Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, wat gaan ze met je doen?
maar ik vind jou liev !quote:Op woensdag 6 september 2023 08:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oneens. Ik hoef niet altijd lief te zijn.
tegen jou is iedereen toch lief?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar ik vind jou liev !
(betekent niet dat je het moet zijn)
Jaquote:Op woensdag 6 september 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen jou is iedereen toch lief?
Is omdat jij te lief voor ons bentquote:Op woensdag 6 september 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaDaarom vind ik iedereen ook lief. Puur een inschatting gebaseerd op eigen ervaring
Awsquote:Op woensdag 6 september 2023 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is omdat jij te lief voor ons bent
Dit klinkt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Controle, op zich niet erg. Alleen ik ga naar tandartsen in opleiding. Dus dan duurt een simpele controle al snel een uur. Eerst de studenten, dan de docent. Maar ja, wel veel goedkoper
Gelukkig heb je het overleeft.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een uur bij de tandarts gelegen en vanmiddag 1 uur en 45 minuten bij de mondhygiëniste
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekkenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het overleeft.
quote:Op woensdag 6 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekken
natuurlijk, anders was ik niet op het werk gekomenquote:
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelfquote:Op woensdag 6 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekken
maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengenquote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
Eens!quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
In theorie wel. Alleen niet van hartequote:Op donderdag 7 september 2023 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders was ik niet op het werk gekomen
Nee... ik was ook niet woest enthousiastquote:Op donderdag 7 september 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengen
Dit ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
cruise control en lane assist werken wel, maar ik zou er niet gerust op zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In theorie wel. Alleen niet van harte
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?quote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik was ook niet woest enthousiast
Ja geweldig prachtigquote:Op donderdag 7 september 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?
dat mag ik hopen na 3 uur martelingquote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag ik hopen na 3 uur marteling
en pics natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Tof! Was dit een CAL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)waar is de banana for scale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi wel
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sophia's Univerce!quote:
Geen bananen in huisquote:Op donderdag 7 september 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar is de banana for scale?
mooi wel
een CotS for scale dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sophia's Univerce!
[..]
Geen bananen in huis
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Daar zitten heel wat uurtjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knap hoor, ik doe het je niet na!
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Moest op de 1 of andere reden ook aan jou denken toen ik dat dekentje zag.
Omdat je niet van mosselen houdt?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan oesters denken?
omdat die ook geen smaak hebben?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan oesters denken?
Bijna weekendquote:
Goedquote:
dus je hebt iets doen dit weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed
Straks even begeleider en dan weekendEr komt een mooie doos wol voor een nieuwe deken te haken vandaag. Dus daar verheug ik me enorm op
Net thuis van het terras.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond, iedereen van de zon aan het genieten of aan het werk?
Het is niet bij te houden.quote:
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet bij te houden.
Nou nouquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzondering
Koekiequote:
Ja is wel waar maar tochquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koekie
Wel waar toch
Meestal een echte slowwwww chat
Slapen, wandelen niksenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Koekie nog leuke plannen voor het weekend?
Eigenlijk nog niks geplandquote:
Ik zal het gaspedaal hier dan maar weer eens even intrappen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzondering
Lekker! Zowel sauna als weekendje weg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niks gepland
2 weken achter elkaar naar m'n moeder geweest dus dat maar ff niet deze week.
Wil binnenkort weer eens een weekendje weg, en ook een dagje sauna
Ik was er ergens in mei voor het laatstquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de sauna , dat is lang geleden.
Voor mij ergens tussen 25 en de 30 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er ergens in mei voor het laatst
De vorige eeuwquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ergens tussen 25 en de 30 jaar geleden ofzo.
Idd, als ik moet gokken moet dat'96 zijn geweest.quote:
OK jij hebt dus een excuus maar de rest niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ben druk aan het haken...
Zweep erover!quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK jij hebt dus een excuus maar de rest niet.
Hooivorken met brandende balen hooi eraan.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zweep erover!
Pek en veren!
Duimschroeven!
Hooivorken!
Boeten en verantwoorden
Als je denkt dat dat een probleem is, ik kom er net achter dat ik net al mijn ondergoed in de wasmachine heb geflikkerd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:51 schreef Tegan het volgende:
En ineens is het weekend alweer voorbij.
Morgen drukke dag en dinsdag een afspraak waar ik veel zin in heb maar ook veel spanning over heb.
Zal ik me maar ziekmelden![]()
![]()
?
Net op tijd om morgen schoon te zijn?quote:Op zondag 10 september 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat een probleem is, ik kom er net achter dat ik net al mijn ondergoed in de wasmachine heb geflikkerd.
Schoon zijn gaat wel lukken maar als het droog is zou ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net op tijd om morgen schoon te zijn?
Dat moet toch wel lukken met deze hitte of een droger?quote:Op zondag 10 september 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schoon zijn gaat wel lukken maar als het droog is zou ook wel fijn zijn.
Maar dan moet wel eerst de wasmachine klaar zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken met deze hitte of een droger?
Gelukt? Of ga je commando?quote:Op zondag 10 september 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan moet wel eerst de wasmachine klaar zijn.
Rustig opstarten op de maandag ochtendquote:Op maandag 11 september 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk therapie, maar eerst eventjes twee uurtjes haken
Ja, pas om elf uur aan de beurtquote:Op maandag 11 september 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rustig opstarten op de maandag ochtend
Oh dat is balen, dunkt mij?quote:Op maandag 11 september 2023 08:49 schreef gianni61 het volgende:
Hier ook, maar dat komt omdat het netwerk plat ligt
het werkt weer. we mogen weer werken.quote:Op maandag 11 september 2023 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, pas om elf uur aan de beurt
[..]
Oh dat is balen, dunkt mij?
Veel succes!quote:Op maandag 11 september 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het werkt weer. we mogen weer werken.
Jij ook straks!quote:
quote:Op maandag 11 september 2023 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg het altijd warm als ik aan jou denk.
hoeveel meter garen draai jij er doorheen op een dag ?quote:Op maandag 11 september 2023 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer thuisLekker haken en bijkomen
quote:Op maandag 11 september 2023 18:55 schreef Tegan het volgende:
[..]. Lief en insgelijks natuurlijk
.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 september 2023 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel meter garen draai jij er doorheen op een dag ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]Hahaha dat is eenmaal niet te metenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat is eenmaal niet te metenIn principe is dat prima te meten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja maar ik ga er niet aan beginnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In principe is dat prima te meten hoor
Jammer dit, erg jammerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er niet aan beginnenher hangt ook af van garendikte en alles...
Gelukkig heb ik hier context bij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet ook niet hoeveel gram ik wegwerk op een dag
Maar ja... ik moet een hobby zoeken
nog een hobby?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet ook niet hoeveel gram ik wegwerk op een dag
Maar ja... ik moet een hobby zoeken
quote:
Uh... ja..?quote:
nog zo veel tijd en geld over ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier moet ik altijd zo op mijn woorden letten. Wol snuift/spuit/slikt denk ik niet zo lekker weg
[..]
Uh... ja..?
Je kan er uren van snuiven en het dan weer terugtrekkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier moet ik altijd zo op mijn woorden letten. Wol snuift/spuit/slikt denk ik niet zo lekker weg
Neequote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog zo veel tijd en geld over ?
Oh... dat is jammer...quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
ik wil vanavond wel weer gaan fietsen, maar volgens de weer app op mijn telefoon onweert het dan weer
Brrrrrquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan er uren van snuiven en het dan weer terugtrekken
nog mooie schilderijen gemaakt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neeen ik heb genoeg knutselspullen naast garens en haaknaalden
Dusssss ik houd het maar hierbij
[..]
Oh... dat is jammer...
[..]
Brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |