Oh jee, wat gaan ze met je doen?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk naar de tandarts
Q.!quote:
Controle, op zich niet erg. Alleen ik ga naar tandartsen in opleiding. Dus dan duurt een simpele controle al snel een uur. Eerst de studenten, dan de docent. Maar ja, wel veel goedkoperquote:Op woensdag 6 september 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, wat gaan ze met je doen?
maar ik vind jou liev !quote:Op woensdag 6 september 2023 08:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oneens. Ik hoef niet altijd lief te zijn.
tegen jou is iedereen toch lief?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar ik vind jou liev !
(betekent niet dat je het moet zijn)
Jaquote:Op woensdag 6 september 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen jou is iedereen toch lief?
Is omdat jij te lief voor ons bentquote:Op woensdag 6 september 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaDaarom vind ik iedereen ook lief. Puur een inschatting gebaseerd op eigen ervaring
Awsquote:Op woensdag 6 september 2023 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is omdat jij te lief voor ons bent
Dit klinkt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Controle, op zich niet erg. Alleen ik ga naar tandartsen in opleiding. Dus dan duurt een simpele controle al snel een uur. Eerst de studenten, dan de docent. Maar ja, wel veel goedkoper
Gelukkig heb je het overleeft.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een uur bij de tandarts gelegen en vanmiddag 1 uur en 45 minuten bij de mondhygiëniste
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekkenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het overleeft.
quote:Op woensdag 6 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekken
natuurlijk, anders was ik niet op het werk gekomenquote:
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelfquote:Op woensdag 6 september 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan : De mondhygiënist was nogal hardhandig en mijn mond bloed nog steeds op sommige plekken
maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengenquote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
Eens!quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
In theorie wel. Alleen niet van hartequote:Op donderdag 7 september 2023 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders was ik niet op het werk gekomen
Nee... ik was ook niet woest enthousiastquote:Op donderdag 7 september 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengen
Dit ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
cruise control en lane assist werken wel, maar ik zou er niet gerust op zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In theorie wel. Alleen niet van harte
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?quote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik was ook niet woest enthousiast
Ja geweldig prachtigquote:Op donderdag 7 september 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |